quote:Op zondag 5 december 2004 23:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Beleefd vragen is er bij jou niet bij he!!
En dan denk je dat je het nog krijgt?![]()
Ik heb ook 11 keer gestemd of zoquote:Op zondag 5 december 2004 19:51 schreef Jump het volgende:
zeg cygnusx, dat stem aantal klopt volgens mij niet hoor. dan zou 1 op de 20 fokkers moeten stemmen zeker
Zet voortaan even NOFI bij je postsquote:Op zondag 5 december 2004 23:39 schreef mschol het volgende:
quote:Op zondag 5 december 2004 23:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Zet voortaan even NOFI bij je posts![]()
ach zo.. maarja vind et kut want ik weet alleen het volgende:quote:Op zondag 5 december 2004 23:53 schreef devzero het volgende:
Ach bij ieder topic over fouten in IE word er Firefox geroepen en je vertelt nu over crashes met windows, dus zonder de no-flame-intended kun je in een normaal topic "gebruik toch linux" verwachten.
NOFI![]()
En nu snaveltjes toequote:Op maandag 6 december 2004 06:45 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen lieve beeldbuiskindertjes!
=edit ( vieze opmerkingen verwijderdquote:Op maandag 6 december 2004 08:07 schreef BlueCurl het volgende:
ik geloof dat ik een uur eerder onder de douche had moeten staan
vroeger gaan slapen of je wekker zetten ?quote:Op maandag 6 december 2004 08:07 schreef BlueCurl het volgende:goedemorgen allen
ik geloof dat ik een uur eerder onder de douche had moeten staannajah ken gebeuren...
of niet me nog een keertje omdraaien nadat ik mijn wekken uit heb gezetquote:Op maandag 6 december 2004 10:39 schreef Jump het volgende:
[..]
vroeger gaan slapen of je wekker zetten ?
ik heb me deze ochtend ook eens gedraait toen me wekker ging, het is tien uur gewordenquote:Op maandag 6 december 2004 11:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
of niet me nog een keertje omdraaien nadat ik mijn wekken uit heb gezet
Dan word je meestal te laat wakker!!quote:Op maandag 6 december 2004 11:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
of niet me nog een keertje omdraaien nadat ik mijn wekken uit heb gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |