Toeval, kan niet anders!quote:Op zondag 5 december 2004 13:41 schreef cygnusx het volgende:
ik zie plotseling dat mijn titel gewaardeerd word? (da's andere koffie)
is de eerste keer op 4 keer ofzo dat ik ingemaakt ben door renesitequote:
Je mag het ook toegeven hoorquote:Op zondag 5 december 2004 15:00 schreef Jump het volgende:
jij hebt gewoon puur geluk had. zeken toen ik bovenaan klikte en dat voorlaatste bommetje vond !
Patserquote:Op zondag 5 december 2004 15:03 schreef Jump het volgende:
[..]
is de eerste keer op 4 keer ofzo dat ik ingemaakt ben door renesite
Nait souzen moar deur broezen!quote:Op zondag 5 december 2004 15:03 schreef Jump het volgende:
[..]
is de eerste keer op 4 keer ofzo dat ik ingemaakt ben door renesite
op je reply daarbovenquote:
Kon je echt niets anders bedenken om te doen, verveelde je zo?quote:Op zondag 5 december 2004 14:52 schreef Jump het volgende:
ik ben mijnenveger aan het spelen tegen renesite
wie zegt dak aleen fokkers laat stemmen?quote:Op zondag 5 december 2004 19:51 schreef Jump het volgende:
zeg cygnusx, dat stem aantal klopt volgens mij niet hoor. dan zou 1 op de 20 fokkers moeten stemmen zeker
altijd al geweest!quote:Op zondag 5 december 2004 21:26 schreef Jump het volgende:
* Jump vind ICQ een irritant programma geworde
quote:Op zondag 5 december 2004 23:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Beleefd vragen is er bij jou niet bij he!!
En dan denk je dat je het nog krijgt?![]()
Ik heb ook 11 keer gestemd of zoquote:Op zondag 5 december 2004 19:51 schreef Jump het volgende:
zeg cygnusx, dat stem aantal klopt volgens mij niet hoor. dan zou 1 op de 20 fokkers moeten stemmen zeker
Zet voortaan even NOFI bij je postsquote:Op zondag 5 december 2004 23:39 schreef mschol het volgende:
quote:Op zondag 5 december 2004 23:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Zet voortaan even NOFI bij je posts![]()
ach zo.. maarja vind et kut want ik weet alleen het volgende:quote:Op zondag 5 december 2004 23:53 schreef devzero het volgende:
Ach bij ieder topic over fouten in IE word er Firefox geroepen en je vertelt nu over crashes met windows, dus zonder de no-flame-intended kun je in een normaal topic "gebruik toch linux" verwachten.
NOFI![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |