En nu snaveltjes toequote:Op maandag 6 december 2004 06:45 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen lieve beeldbuiskindertjes!
=edit ( vieze opmerkingen verwijderdquote:Op maandag 6 december 2004 08:07 schreef BlueCurl het volgende:
ik geloof dat ik een uur eerder onder de douche had moeten staan
vroeger gaan slapen of je wekker zetten ?quote:Op maandag 6 december 2004 08:07 schreef BlueCurl het volgende:goedemorgen allen
ik geloof dat ik een uur eerder onder de douche had moeten staannajah ken gebeuren...
of niet me nog een keertje omdraaien nadat ik mijn wekken uit heb gezetquote:Op maandag 6 december 2004 10:39 schreef Jump het volgende:
[..]
vroeger gaan slapen of je wekker zetten ?
ik heb me deze ochtend ook eens gedraait toen me wekker ging, het is tien uur gewordenquote:Op maandag 6 december 2004 11:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
of niet me nog een keertje omdraaien nadat ik mijn wekken uit heb gezet
Dan word je meestal te laat wakker!!quote:Op maandag 6 december 2004 11:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
bluecurl is goed in mijnenvegerquote:Sinds je bent begonnen met spelen, heb je 2 spelletje(s) gewonnen en heeft je vriend 4 spelletje(s) gewonnen. Je hebt 0 spelletje(s) gelijkgespeeld.
* devzero gebruikt nooit een wekkerquote:Op maandag 6 december 2004 11:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2004 12:55 schreef Godlike02 het volgende:
De andere games zijn toch veel leukeR?
ik moet er altijd veel vroeger uit. maar ook ik word rond die tijd wakker zonder wekken in het weekend bijvoorbeeldquote:Op maandag 6 december 2004 13:44 schreef devzero het volgende:
[..]
* devzero gebruikt nooit een wekker
en toch wordt ik meestal tussen 8 en 9 wakker![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 15:09 schreef BlueCurl het volgende:
het is toch een digslowchat geen kelderslowchat
Mij boeien die games niet hoorquote:Op maandag 6 december 2004 12:32 schreef BlueCurl het volgende:
haha daarom stond het steeds ook gelijkspelmet mijnenvegen... en gister heb jij alleen maar gewonnen...
hahaha sherman. leuke systeembeheerders... anders heb je ook altijd nog theflashgames.comofziets dacht ik...
ik zie hem iig niet meer op msn sinds een lange tijd dustja..quote:Op maandag 6 december 2004 16:39 schreef SHERMAN het volgende:
Kan je hem niet beter een mailtje sturen dna? Of heeft hij jouw adres ingesteld als spam?
Hoi Renequote:
Hoi Jumpquote:
Hey devquote:
He, ben jij dat!quote:
Bij mij blijven ze onder mijn bed zitten en komen ze nooit eens langs voor een praatjequote:Op maandag 6 december 2004 17:33 schreef SHERMAN het volgende:
Nee hoor dan heb ik het idee dat iemand bij me is
ie denkt dat het een spiegel isquote:Op maandag 6 december 2004 17:27 schreef devzero het volgende:
Word je niet paranoid van die mok die je de hele tijd aanstaart?
denk je dat we nu gaan luisteren ?quote:
hoeveel moest je daarvoor betalen aan hun?quote:
15 euroquote:Op maandag 6 december 2004 20:29 schreef cygnusx het volgende:
[..]
hoeveel moest je daarvoor betalen aan hun?
Helaas zijn er dan alsnog andere mensen die ook kunnen bannenquote:Op maandag 6 december 2004 22:21 schreef devzero het volgende:
Een tegoed bon waarmee je al over 2.5 maand een verzoek naar Slar mag mailen voor een unban op #dig.
quote:
Zo gemeen ben je toch nietquote:Op dinsdag 7 december 2004 07:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Helaas zijn er dan alsnog andere mensen die ook kunnen bannen![]()
vandaar dat je ook altijd zo'n "laag" nummer op de dagpost lijstjes hebtquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:02 schreef BlueCurl het volgende:
alleen iets minder fokken...
meer mijnenveger dan ?quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]ha sherman!
achteraf toch wel een gezellig plekkie. alleen iets minder fokken... dat wel! maar iedereen zit vaak te forummen dus ik kom heus wel hehehe
uhu, heb je gelijk inquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar grant is een sql-statement met een ingewikkelde syntax
Ik dacht dat "bikkels" zoals jij gewoon insert statements op de user/db/column/etc tables gebruiken ipv grant/revoke.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:17 schreef Jump het volgende:
query van 3 regels kwijt omdat ik weer op escape moest drukken
nee juist minder... het scheelt... morgen en overmorgen is die beste collega der niet. (2 dgn in de week bij klant standaard) dus dan kan het welquote:
hij bedoelt jouw niet joh!quote:
uhuquote:Op dinsdag 7 december 2004 15:27 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hij bedoelt jouw niet joh!
zou jump nooit doen.
hij heb gewoon een hekel aan templates denk ik...
hoelang nog voordat je echt in het vliegtuig stapt?quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:24 schreef devzero het volgende:
Ik ben bezig mijn meubeltjes op marktplaats.nl te zetten. Toch wel een triest gevoel
hoezo diende jij als voetbal?quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:41 schreef SHERMAN het volgende:
ben gesloopt
een voetbal toernooi voor brugklassers, weet je wel hoe hyper die kindjes zijnen hoe hard die trappen
die gasten schieten kei hard die bal tegen meiden aanquote:
wij wijven hoefden nooit te voetballen als we niet wildenquote:Op dinsdag 7 december 2004 16:29 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
die gasten schieten kei hard die bal tegen meiden aan
kreeg een zo'n meisje de bal tegen de keel aannog nooit iemand zo rood zien worden
Dit is ook een vrijwillig toernooiquote:Op dinsdag 7 december 2004 16:34 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wij wijven hoefden nooit te voetballen als we niet wildenop mijn middelbare school...
ik deed altijd honkbal of basketballwask goe in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |