abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 december 2004 @ 08:32:34 #201
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_23826899
Martineke, wat fijn dat jij en je vriend eruit zijn, en er ook echt samen achter staan! Kan me voorstellen dat dit een hele opluchting voor je is, dus logisch dat je je nu ook blij voelt

Githa, qua pijn verwacht ik niet dat dit minder gaat worden tot na de geboorte van m'n beeb Komt volgens mij gewoon door de verweking van de botten enzow, en hoort er denk ik gewoon bij. Maar wie weet ben ik volgende week wel zo moe door het slechte slapen dat ik gewoon door de pijn heen slaap

Owjah, cadeaumeldplicht:
Gisteren hebben we 3 boekjes uitgepakt. M'n zus heeft iets met glimdingen (glimmende sieraden, glitter-dingen op d'r kleding, etc) en nou hebben we 3 "glimboekjes" gekregen Zijn sprookjesboekjes, en in de tekeningen zitten dan glitter-dingen verwerkt. Erg grappig
De dag ervoor had ik niet gemeld volgens mij? Of was het de dag daarvoor? In elk geval, toen hadden we een heel leuk rood-turqoise (die kleur-combi klinkt zo vast heel eng, maar het ziet er heel leuk uit) pakje van de Oilily uitgepakt! M'n zus zelf vond dat de leukste kleertjes die erbij zaten, en ik vind het ook een erg leuk pakje

Nou, net gegeten tegen het maagzuur, en daarna de was gevouwen. En nu ben ik natuurlijk klaarwakker! Denk dat ik zo in bed een dvd ga kijken (moet ik alleen nog bedenken welke...) en dan eventueel toch nog even een tukkie ga doen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 08:36:47 #202
43556 miss_dynastie
pi_23826930
quote:
Op woensdag 8 december 2004 07:59 schreef Martineke het volgende:
we zijn het er samen over eens dus dat er niet gef*ckt word met ons beebje dmv draaien of wat dan ook we gaan gewoon voor de keizersnee
Goed zo, fijn dat je eruit bent
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 08:40:55 #203
81992 Githa
pi_23826955
Tex jij moet je kleintje straks 10 x per dag gaan verkleden wil hij alles een keer hebben aan gehad het klinkt wel weer erg leuk .... hoeveel pakjes heb je nu nog over ?... 17 ofzo

* Githa gaat werken daaaaaaaag!
pi_23827005
Ik ben blij dat ik niet werk , want ik vraag me echt af hoe ik dat had moeten volhouden.
Ik durf de helft van de tijd niet eens achter het stuur te stappen omdat ik zo moe ben.
Nee ben blij dat ik niet werk op het moment en nog blijer dat ik niet met die opleiding ben begonnen dat was niets geworden!

Ik ga me zo ff aankleden en ff langs de bakker en de slager en daarna denk ik dat ik terug op bed kruip....
  woensdag 8 december 2004 @ 08:47:19 #205
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23827013
Xanthe wel leuk hoor die uitjes volgende week doe maar lekker rustig aan, kom je daar ook wel doorheen

Tex je bent indd vroeg erbij viel me al op irritant he dat maagzuur, ik heb er veel last van, pak meestal gewoon een rennie om er maar vanaf te komen
en wat een leuke cadeautjes weer, en wat is oilily duur we zijn toevallif agelopen weekend oilily winkel binnen gelopen, een mooi tuinpakje in de ¤70 euro wowie maar wel mooi

Githa werkse
  woensdag 8 december 2004 @ 11:40:02 #206
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_23829281
Ik gebruik soms tegen maagzuur ReglaPh. Dat helpt wel goed, maar er zit ook magnesium-iets in, en iemand zei dat je vanaf de 37ste week moest oppassen met magnesium enzow, omdat dat de weeën kon tegenhouden ofzow. Dus nu durf ik het niet zo goed meer te gebruiken. Al staat er in de bijsluiter dat je het gewoon kunt gebruiken tijdens zwangerschap.

Olilily is wel leuk, maar wel duur inderdaad. Maar we hebben er geen winkel van bij ons in de buurt, dus dat scheelt weer Met al die kleurtjes en tierlantijntjes zijn de meeste dingen ook leuker voor meisjes eigenlijk. Maar goed dat we dus een jongen krijgen, anders was m'n zus helemaal arm geweest!

Net nog paar uur geprobeerd te slapen, en dat lukte natuurlijk pas 5 minuten voordat mn wekker af moest gaan Ben ondertussen wel redelijk gaar, dus ik ga maar even douchen om wakker te worden
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_23829559
quote:
Op woensdag 8 december 2004 07:59 schreef Martineke het volgende:

[..]

piercing, got it!! nu nog snel een balletje kopen met een tingelip uhh ing erin

goedemorgen btw niet fijn geslapen, gedroomd en van alles en nog wat en zo, paar x wakker geweest om te plassen, zere buik aan over gehouden. veels te vroeg for me, badkamergasten komen zo die muur maken en daarna heb ik ff rust

wat betreft mijn lief klein lekker gemiddeld stuitbeebje daar ben ik geloof ik wel over uit, nu mijn vriendje hetzelfde vind ben ik er al helemaal over uit (vriendje heeft zich ingelezen en gepraat met bekende van hem die arts is e.d.).
we zijn het er samen over eens dus dat er niet gef*ckt word met ons beebje dmv draaien of wat dan ook we gaan gewoon voor de keizersnee

Anitra wat jij zegt herken ik wel over dat de tranen in je ogen schoten, zo brak ik vorige week ff met de gedachte dat ze aan me beebje zouden zitten, heb flink zitten janken hier. gisteren voelde ik me somber, nu voel ik me weer goed, ik voel me bijna blij zelfs. komt nog eens bij dat zelfs me mammie zegt dat zij er ook niet zo happig op zou zijn ik ben gewoon blij. nu nog afbellen en afspraak maken voor nw controle en dan de keizersnee planning

Anitra bij jou was de ks geplant, ik weet alleen niet meer of ze dat nu op je uitgerekende datum gedaan hebben of iets eerder? hoe werkt die procedure, kan je dat klein beetje vertellen?? tnx
Blij te horen dat je doet wat je gevoel je ingeeft!!!!
De ks was hier gepland idd. Op het moment dat wij er achter kwamen dat frummel in een stuit/dwarsligging lag was ik al 35 weken. ff spieken hoever jij bent, ook zoiets nu toch? Ik mocht van de gyn gelijk naar de afsprakenbalie voor opname om rond de 38,5 week een ks te plannen. Dat zou voor jou betekenen dat je dit jaar nog mama word Ik was 23 augustus uit gerekend en het werd 12 augustus. Bij een geplande ks gaat alles heerlijk relaxed. Je komt eerst op een verloskamer en daar word je klaar gemaakt voor de ok. Je krijgt een catheter, een mooi ok shirt aan en dan begint het wachten. Je weet ongeveer hoe laat je naar de ok gaat, maar er kan altijd een spoed tussen komen. In de ok krijg je een ruggeprik wat heel erg meevalt!!!!! Dan mag vriendje erbij en voor je het weet zie je je baby Daarna blijf jij nog op de ok om dicht gemaakt te worden en moet je even naar de uitslaap kamer en als je met je tene kan wiebelen mag je weer naar de verloskamer en naar je vriendje en je baby. Dus oefen maar vast op het wiebelen met je tenen
Ik wens je heel veel succes en als je nog vragen heb dan geef je maar een gil
pi_23829671
Martineke, ik heb net ergens gelezen trouwens over die catheter, dat je ook kunt vragen of ze die pas indoen nadat de ruggeprik werkt. Dan voel je het niet
  woensdag 8 december 2004 @ 12:02:56 #209
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23829676
tnx Anitra

ik ben nu 35w4d, ook zoiets ja.
is dat gebruikelijk om 1 1/2 week vantevoren een ks te plannen?? want dat zou dan betekenen dat ik tussen kerst en nieuw mama (kan) word(en)

en de uitslaapkamer lig ik alleen in dan? as dat zo is ga ik vast oefenen ja met wiebelen van me tenen zodat ik zo snel mogelijk weer weg kan naar me vriendje toe, en beebje
  woensdag 8 december 2004 @ 12:03:44 #210
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23829693
quote:
Op woensdag 8 december 2004 12:02 schreef Ladybos het volgende:
Martineke, ik heb net ergens gelezen trouwens over die catheter, dat je ook kunt vragen of ze die pas indoen nadat de ruggeprik werkt. Dan voel je het niet
thanks, zal het onthouden
  woensdag 8 december 2004 @ 12:12:11 #211
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_23829836
Martineke ik neem aan dat ze een geplande keizersnede liever te vroeg dan te laat doen, omdat je anders het risico loopt dat de bevalling al vanzelf begint. Maar of ze overal ongeveer die 38,5 week aanhouden weet ik ook niet...
©Dumbo
  woensdag 8 december 2004 @ 12:13:43 #212
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_23829871
Hmm zou het bijna jammer vinden dat ik geen geplande keizersnede heb, ik ben nu 38 weken en 1 dag, dus dan zou het nog maar paar daagjes duren
©Dumbo
pi_23830006
quote:
Op woensdag 8 december 2004 12:02 schreef Martineke het volgende:
tnx Anitra

ik ben nu 35w4d, ook zoiets ja.
is dat gebruikelijk om 1 1/2 week vantevoren een ks te plannen?? want dat zou dan betekenen dat ik tussen kerst en nieuw mama (kan) word(en)

en de uitslaapkamer lig ik alleen in dan? as dat zo is ga ik vast oefenen ja met wiebelen van me tenen zodat ik zo snel mogelijk weer weg kan naar me vriendje toe, en beebje
uitslaapkamer is vaak met meerdere mensen en ik kan je vertellen dat je als net nieuwe mama je niet thuis voelt daar en dat je spontaan met je tenen kan wiebelen hoor
Vriendje en beebje zijn dan nl al weer terug op de verloskamer en als jij van de uitslaapkamer terug komt dan zie je vriendje verliefd naar je kijken en dan weer naar beebje en het eerste wat jij wil is beebje vasthouden, goed bekijken en knuffelen
Die catheter zou ik me niet te druk om maken, het valt nl heel erg mee!!!!
En een ks word meestal iets eerder gepland, meestal zo rond de 38/39 weken, dus geniet nog maar ff die laatste dagen
  woensdag 8 december 2004 @ 12:27:29 #214
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23830147
gos de zenuwen stijgen nu al naar me hoofd, en ik heb nog niet eens gebeld joh
pi_23830185
Wacht maar tot je de datum weet van de ks, dan ga je aftellen en voor je het weet is het zover
pi_23830879
Lekker hoor MArtineke dat je een beslissing hebt kunnen nemen! Dat geeft je rust en dat is alleen maar goed! Veel sterkte verder, dikke kus!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_23830915
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 12:28 schreef Martineke het volgende:
Suzanna en man, gefeliciteerd met jullie dochter Noä, mooie naam hoor. klinkt heftig en lang de bevalling, geniet maar van jullie kleine meissie en rust lekker uit

zo i'm back van het ziekenhuis, bloeddruk was goed echo gemaakt om te kijken of kleintje nog steeds in stuit ligt, en natuurlijk ik had niet anders verwacht ligt nog steeds in stuit! hoofdje opgemeten, vruchtwater gemeten, beentje gemeten en het buikje, en tadaa nu heb ik ineens een gemiddeld kindje in mijn buik vorige keer was het een stevige en nu is t een gemiddelde nah ja t zal wel. beetje gepraat en zo, er is genoeg ruimte om te draaien, ze zag niks geen rare dingen of zo, kans dat het lukt is 50% en dus ook niet lukt 50%, uitleg over stuitbevalling, als ik dat zou willen moet ik er voor de volle 100% achter staan en gemotiveerd zijn en de voorwaarde is het natuurlijk verloopt, weeën krachtig en goed en de ontsluiting moet goed vorderen, zo hauw ze dingen moeten toedienen (medicijnen of zo) dan staan hun er al niet meer achter en word het alsnog keizersnee. komt goed uit, ik sta absoluut niet achter stuitbevalling dus die valt af! afspraak is gemaakt voor volgende week dinsdag de 14e om 10.00 u om proberen te draaien, ik mag er ff over nadenken en als ik besluit om het niet te doen tijdig afbellen en nwe afspraak maken voor controle en planning kiezersnee. vriendlief wil dat we het proberen aangezien de risico's minder erg zijn for me dan met keizersnee (die vrouw noemde natuurlijk de ergste scenario's op).

en heb geen foto meegekregen, t was ook een stom belgisch mens die alles snel snel snel deed, 2 x lang aan de telefoon hing terwijl wij erbij zaten, alleen maar deed zuchten en boos kijken maar ze heeft het wel goed uitgelegd, daar nam ze wel de tijd voor.
**breekt even in hier**

Ik heb zelf met Duncan een stuitbevalling gehad en ik moet zeggen dat die me alle 100% is meegevallen. Ik heb ook een infuus gehad omdat in het ziekenhuis aangekomen mijn weeenactiviteit nihil was, maar omdat ik 5 cm had gingen ze me houden.
Ik vond de bevalling een stuk minder zwaar dan de normale bevalling die ik met Damien heb gehad maar goed dat is voor ieder persoonlijk.

Het draaien valt ook best mee hoor, het is ff een vervelend gevoel maar ik heb het niet als pijn ervaren.
Maar ook hier geldt weer dat dat voor een ieder persoonlijk is.

Mijn gyn raadde het juist aan om een stuitbevalling te doen ipv een keizersnede. Vaak wordt er toch te licht over een keizersnede gedacht. Je moet niet vergeten dat het toch een hele operatie is waar echt wel een hoop mis bij kan gaan. NIet zozeer voor de baby, maar meer voor jou zelf. De succes verhalen om weer snel op de been te zijn na een keizersnee liggen ook veel lager dan na een gewone bevalling.
Ik zou er als ik jou was eerst eens heel goed over nadenken of je echt die operatie boven een natuurlijke bevalling stelt.
Maar das mijn mening.....

**kruipt weer terug in lurkstand**

Oja.... suzanne en hubs nog van harte met jullie dochter
  woensdag 8 december 2004 @ 14:01:06 #218
42661 DrFonk
Dealer of Funky Music
pi_23831892
Hier weer eens een berichtje van mij. 18 maart is de richtdatum voor de geboorte van ons kindje. Laatste bezoekjes aan de verloskundige waren allemaal top! beebie zit twee vingers boven de navel

Schijnt zo te horen. Mijn moppie is echt de beste beebiebakker!
They say you jive and game but can't be changed. On the positive side, you are my piece of the rock and I love you CC
pi_23832159
Ja klopt hoor DrFronk, de baarmoder hoogte kunnen ze zo bepalen, bij je vriendin zit de baarmoeder nu 2 cm boven de navel en dat lijkt me prima. Je kan het zelf ook voelen door te drukken op de buik, dan voel je waar de baarmoeder zit. Bij mij zit ie nu op mijn navel, ik ben nu 20 weken zwanger van mijn 2e kindje. Bij een 2e, 3e, etc. zwagerschap gaat het net iets harder dan bij de eerste.
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 8 december 2004 @ 14:38:09 #220
42661 DrFonk
Dealer of Funky Music
pi_23832537
okay dan! goed te horen.

leuk vind ik helemaal dat ik die buik regelmatig zie bewegen al. en hem/haar al heel goed kan voelen (al een ruime maand hoor) Mooie dingen!
They say you jive and game but can't be changed. On the positive side, you are my piece of the rock and I love you CC
  woensdag 8 december 2004 @ 14:46:21 #221
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23832693
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:07 schreef Angel22 het volgende:
[..]
thanks
wij konden toch wel duidelijk merken dat dees mens geen voorstander was van stuitbevalling, aangezien ze al kwam met motivatie e.d. ze gaf ook al aan dat er meer risico's zitten aan een stuitbevalling dan een normale, en dat zijn dingen die wil ik juist vermijden.
ik weet dat ks ook niet niks is, maar kweet wel zeker dat de risico's voor mijn beebje verkleind worden, en dat is wat wij willen.
maar iedere ervaring en beleving is verschillend natuurlijk. en ben blij dat het allemaal goed is gegaan bij jou en jij er zo blij mee bent, ik ben blij met deze keus
pi_23834115
Ik denk dat elke arts en elk ziekenhuis anders tegenover een stuit bevalling staat.
Mijn eigen gyn vind dat er tegenwoordig veel te snel gegrepen word naar een keizersnede en staat daar dus alleen zelf achter als er aan een aantal criteria voldaan word die een normale manier van bevallen in de weg zouden kunnen gaan staan.

Mocht het zo zijn dat mijn kindje in een stuit ligt , maar mijn gyn er wel positief tegenover staat weet ik al ruim 3 maand dat ik toch voor een normale manier van bevallen zal gaan kiezen.
Als de arts ook maar enige twijfel heeft dat het op de normale manier niet lukt dan ga ik als nog voor de KS.

Volgens hem was het bij ongeveer 20% van de stuitliggingen beter om een KS te doen en gaat het bij de overige stuitjes erg goed om het op de normale manier ter wereld te brengen en zijn de risico's voor moeder daardoor ook een stuk kleiner.

Maar zoals een ieder al zegt , het gaat om je eigen gevoel en dat je zelf 100% achter een beslissing staat , zodra er ook maar enige twijfel is moet je er denk ik niet aan beginnen.
Ik heb ondertussen de afgelopen jaren geleerd erg goed naar zowel mijn gevoel en verstand te luisteren en dat je de keuzes alleen moet maken waar je achter staat.
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 16:08:01 #223
81992 Githa
pi_23834450
Zo is dat Xanthe .... enne je hebt nu een beslissing genomen Martineke dus nergens voor nodig om je nog langer gek te laten maken
Super spannend dat je dadelijk misschien de precieze datum van je kleintje weet en dat het misschien al sneller als je verwacht had ..... harstikke goed

* Githa is weer terug btw hoooooi !
pi_23834999
Kreeg trouwens laatst het advies om sowieso maar voor een keizersnee te kiezen en niet natuurlijk te bevallen ?!?! Ik dacht dat dat niet eens kon in Nederland, zlef voor een ks kiezen als er geen medische indicatie is. Maar volgens haar dus wel, had ze zelf ook gedaan en het was zo fantastisch
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 17:31:24 #225
81992 Githa
pi_23836232
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:31 schreef Ladybos het volgende:
Kreeg trouwens laatst het advies om sowieso maar voor een keizersnee te kiezen en niet natuurlijk te bevallen ?!?! Ik dacht dat dat niet eens kon in Nederland, zlef voor een ks kiezen als er geen medische indicatie is. Maar volgens haar dus wel, had ze zelf ook gedaan en het was zo fantastisch
Dat vind ik ook weer overdreven en eigenlijk niet moeten kunnen maar goed dat is mijn mening....
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 17:56:23 #226
81992 Githa
pi_23836772
commode is net geleverd en ik maak de eerste doos open .... heyz 3 laatjes ik had er een met deurtjes besteld ....

tjah je raad het al het is wel van dezelfde lijn maar niet die ik wilde .....

Voor mij hoeft het echt helemaal niet meer, ik heb het zo gehad en heb zo geen vertrouwen meer dat dat kamertje ooit nog gaat komen ptijd .... de klok tikt rustig door.

heb me de hele week lopen verheugen op deze dag ....alweer
  woensdag 8 december 2004 @ 18:13:29 #227
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23836993
githa wat ontzettend K*T
heel begrijpelijk dat je baalt en dat je het spuug bent
  woensdag 8 december 2004 @ 18:32:29 #228
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23837345
wat een bedrijf zeg en nou zou ik gaan bellen en heel boos worden op hun, belachelijk gewoon
dikke knuf for you, tis niet leuk

verhalen zijn zo verschillend, de 1 wil graag stuitbevalling met alle risico's van dien, de ander een keizersnee, en weer een ander wil proberen te draaien.
ik doe wat mijn gevoel me ingeeft en dat is een keizersnee! ik wil alleen bevallen als beebje gewoon normaal ligt, anders niet. beeb ken nog draaien, kans zit er nog in, maar of beeb dat ook wil of zin in heeft, das maar de vraag.
pi_23837797
Ow Githa wat balen zeg !! Welk bedrijf is het eigenlijk, weet ik in ieder geval waar ik NIETS meer koop !
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 18:53:17 #230
81992 Githa
pi_23837817
*zeur en afreageer modus aan *
ik heb al gebeld maar er is niemand meer van het magazijn en dat meisje van de afdeling stond kmet haar mond vol tanden.
Ik ben even gewoon ten einderaad en zie het echt niet meer goed komen onzin natuurlijk en ergens weet ik dat ook wel
zelfs een geschillencomissie is zinloos in deze kwestie want zelfs al gaan zij bemiddelen dan nog vraag ik me af of het kamertje hier dan kan staan binnen een maand, dat denk ik niet he een geschillencomissie heeft al gauw 2 maanden nodig voor een zaak. pfffff, ik vraag me af wanneer het leuk gaat worden in de zwangerschap.
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 18:55:53 #231
81992 Githa
pi_23837887
van Asten in Tilburg ik dacht een prima zaak ....gotver peperdure babykamer .....1400 euro en dan nog kunnen ze het in 2x niet goed leveren

sorry hoor
  woensdag 8 december 2004 @ 19:02:55 #232
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23838079
Gooi het er maar lekker uit githa.. is toch wel heel bezopen dat ze na een al veel te grive fout nog zulke stommiteiten gaan uithalen is grofweg belachelijk..
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 19:08:44 #233
81992 Githa
pi_23838232
heb net een vreselijke huilbui gehad en dat lucht ook op nu proberen om het paniek gevoel dat alles te laat komt te blokken ..... en te blijven herhalen dat het allemaal nog erger had gekund ... en dan morgen eens gaan bellen of ik iets geregeld krijg maar of ik de rust nu nog kan vinden tot alles echt hier binnen staat ik weet het niet .....

Ik ben echt een stresskip geworden de afgelopen weken ik herken mezelf gewoon niet meer, de lol is echt helemaal weg zal ook wel verklaren waarom ik zo moe ben de laatste weken.

en zo blij dat FOK is uitgevonden waarin je alles lekker van je af kunt typen maaruh dat had ik al eens gezegd he
pi_23838683
Jemig Githa wat kl*te Kan me goed voorstellen dat je het vertrouwen kwijt bent.

Martineke voor je naar de ok gaat word er nog met de echo gekeken of beebje nog steeds in stuit ligt. Zo ja dan mag je door, zo nee dan mag je wachten op de volgende rondede natuurlijke weg
pi_23838874
balen hoor githa, en vreselijk slordig van dat bedrijf.
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 19:45:55 #236
81992 Githa
pi_23839054
vriendje wil de commode graag houden want ook hij heeft het wel gehad zo onderhand, de commode is GELUKKIG wel uit dezelfde serie maar met laatjes ipv deurtjes Ik weet het nog niet....het is niet waar we in eerste instantie voor gekozen hebben maar ik ben zo op van al dat gestress enzo dat wat rust en gewoon een stukje kloppende aanwezige babykamer ook echt wel kunnen gebruiken.
Ik ben er nog niet helemaal uit wat nu wijsheid is... waar kies ik nu voor? de commode met laatjes of de rust. het is genoeg geld dus ik wil straks geen spijt hebben omdat ik deze keuze gemaakt heb alleen om het klaar te hebben en zekerheid te hebben ....

bla bla bla ik draaf door
  woensdag 8 december 2004 @ 19:48:57 #237
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23839116
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:29 schreef Anitra het volgende:
Jemig Githa wat kl*te Kan me goed voorstellen dat je het vertrouwen kwijt bent.

Martineke voor je naar de ok gaat word er nog met de echo gekeken of beebje nog steeds in stuit ligt. Zo ja dan mag je door, zo nee dan mag je wachten op de volgende rondede natuurlijke weg
gos, dat zou een domper zijn dan op dat moment gok ik. natuurlijk wel fijn dat er niet gesneden word, maar toch...
pi_23839130
Je draaft helemaal niet door Githa. Natuurlijk wil je alles naar je eigen wens hebben. Het is ten eerste een grote uitgave en ten 2e is het iets wat je levenlang bij je houd. Het babykamrtje vind ik heel belangrijk. Ik heb het met Djen niet gehad en met Djulian heb ik genoten van de babykamer maken. Je hebt iets voor ogen en je wil het zo hebben en als dat dat tegen valt, verkeerd en nog eens verkeerd gaat dan ben je boos, kwaad, verdrietig. En dat is helemaal niet gek!!!!
pi_23839210
Kutje pik andijvie Githa, wat vervelend zeg! Hoe krijgen ze het toch steeds voor elkaar om die zwangere dames zo de hormonale stuipen op het lijf te jagen, het lijkt wel of het hun hobby is... Laatjes zijn net zo makkelijk hoor, maar het is gewoon niet leuk dat het anders gaat dan je wil.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_23839222
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:48 schreef Martineke het volgende:

[..]

gos, dat zou een domper zijn dan op dat moment gok ik. natuurlijk wel fijn dat er niet gesneden word, maar toch...
Ik was best "blij"dat hij nog dwarslag, want je verheugd je zo op die datum. Je leeft er echt naar toe en als dan blijkt dat je nog langer moet wachten lijkt mij ook heel teleurstellend. Dus ik hoop voor jou dat ook alles gaat zoals jij wil. even een tip tussen door, ik weet niet of je een videocamera hebt, maar leen er anders 1 en vraag dan of vriendje de momenten wil filmen als jij nog op de ok of uitslaapkamer bent.
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 19:57:44 #241
81992 Githa
pi_23839347
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:48 schreef Martineke het volgende:

[..]

dat denk ik ook..... je staat natuurlijk te springen om j ekindje vast te kunnen houden en als je dan een vast moment krijt waar je naar toe kunt leven, die ze vervolgens op het laatste moment afzeggen dat gaat niet prettig voelen. Ik denk dat je dan eerst ff een flinke huilbui moet hebben om misschien blij te kunnen zijn dat het toch zonder risico'sop de gezonde manier komt maar dan later ....

conclusie: hormonen en onverwachte zaken gaan niet samen
  donderdag 9 december 2004 @ 09:43:27 #242
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23849360
goedemorgen

kort maar krachtig: ik heb lekker geslapen, en gisteren was ik nog zo blij vandaag ben ik beetje bangig ik sta echt voor 100% achter mijn keuze maar toch begin ik te twijfelen of ik het wel goed doe, en daar komt nog eens bij dat ik het allemaal doodeng vind. en ergens vind ik het ook jammer dat ik geen natuurlijke bevalling kan hebben (voordat iedereen over me heen valt met stuitbevalling, nee "normale" bevalling bedoel ik), bedoel ik wil ook wel die weeën e.d meemaken, en tis maar de vraag of ik bij me volgend beebje wel een gewone bevalling kan hebben (ligt weer aan bepaalde dingen heb ik gelezen). kweet nie, ergens voelt het als falen, terwijl ik donders goed weet dat ik niet faal aangezien ik voor mijzelf en beebje de beste keus heb gemaakt. (althans dat hoop ik)

hoe gaat het met de andere dames?
pi_23849569
Martineke na een ks kan je de volgende keer gewoon bevallen, alleen moet je wel in het ziekenhuis bevallen. En je faalt niet, je kiest wat het beste is voor jou en je beebje. En natuurlijk is het doodeng een ks is ook niet niks. Het is een vrij heftige buikoperatie. En elke operatie is best eng. Als je de beslissing genomen hebt dan is het heel normaal dat je gaat twijfelen. Je ziet en je hoort ook zoveel. voor jou
pi_23850232
Martineke je hoeft het absoluut niet te voelen als falen , jij wilt toch wel mee werken?
Maar je beebje is gewoon nu al tegendraads , dat is toch niet jou schuld???

Ik hoorde gisteren dat als je zwanger bent je eigenlijk vanaf 34 weken niet meer zelf mag auto rijden , kennen meer mensen die regel?
(Zei mijn zwager die een auto rijschool heeft).
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 december 2004 @ 10:52:26 #245
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23850411
Ik heb gewoon doorgereden tot aan de bevalling Alleen op de dag zelf niet meer Waarom zou dat niet mogen trouwens, ben ik wel benieuwd naar.

Martineke, ik denk dat iedereen wel blijft twijfelen, wat je ook kiest. Je weet immers nooit echt 100% zeker of het de goede keuze is (dat kun je achteraf pas zeggen). Twijfelen hoort erbij.

Githa, neem geen genoegen met die andere commode als je daar niet ècht achter staat. Heb je al gebeld naar die zaak?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 10:55:41 #246
43556 miss_dynastie
pi_23850471
Voorzover ik zo gauw op google kon vinden, is dat niet waar. Je mag gewoon rijden, maar vaak is het door je dikke buik moeilijk om in je auto te passen Ik ben wel benieuwd van wie hij die info heeft?
  donderdag 9 december 2004 @ 10:56:59 #247
103793 kozakken
Living the life
pi_23850490
Githa, ga voor wat JIJ wilt. Wanneer dat zou betekenen dat je nog langer moet wachten... (Is niet leuk, dat weet ik) Maar een maandje staat (hoe flauw het ook klinkt) niet in verhouding tot de periode dat je er gebruik van gaat maken.
Enne.. GirlPower!!
  donderdag 9 december 2004 @ 10:57:19 #248
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_23850495
Ik heb ook gewoon tot de dag van de bevalling auto gereden hoor. Zat alleen steeds te klooien met die gordel, om die rond m'n buik te krijgen ipv eroverheen.

Martineke, in situaties als deze zijn er geen verkeerde beslissingen!

Githa, wat balen zeg!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 9 december 2004 @ 11:02:33 #249
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23850574
mag gewoon autorijden hoor, anders zouden ze mij al moeten verplichten om vanaf week 34 thuis te zitten aangezien ik chauffeur ben. ik mocht gewoon werken tot 36 weken, alleen ik heb er zelf voor gekozen om met 34 weken te stoppen.
en tis indd onhandig met die buik om in de auto te zitten, en dan die gordel ook nog
  donderdag 9 december 2004 @ 11:06:05 #250
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23850635
and thanks iedereen

ik ga maar proberen me er niet te druk om te maken, en maar denken aan me beebje die onderweg is of zo

wat ik ook erg frappant vind altijd, heb ik tegen me oma en me ma verteld dat ik voor ks ga, dat ik dat draaien niet ziet zitten. me oma zei gelijk dat ik voor spannende dingen in de familie zorg en dat zij dat draaien ook maar niks vond maar dat zegt ze niet vantevoren natuurlijk om mij niet in mijn keus te beïnvloeden. en mijn moeder zei gelijk "ik zou er ook niet zo happig op zijn dat gedraai", ook achteraf he om mij maar niet te beïnvloeden. erg sweet natuurlijk, maar meningen mogen ook wel gegeven worden vantevoren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')