Goed zo, fijn dat je eruit bentquote:Op woensdag 8 december 2004 07:59 schreef Martineke het volgende:
we zijn het er samen over eens dus dat er niet gef*ckt word met ons beebje dmv draaien of wat dan ookwe gaan gewoon voor de keizersnee
Blij te horen dat je doet wat je gevoel je ingeeft!!!!quote:Op woensdag 8 december 2004 07:59 schreef Martineke het volgende:
[..]
piercing, got it!! nu nog snel een balletje kopen met een tingelip uhh ing erin![]()
goedemorgen btwniet fijn geslapen, gedroomd en van alles en nog wat en zo, paar x wakker geweest om te plassen, zere buik aan over gehouden. veels te vroeg for me, badkamergasten komen zo die muur maken
en daarna heb ik ff rust
wat betreft mijn lief klein lekker gemiddeld stuitbeebjedaar ben ik geloof ik wel over uit, nu mijn vriendje hetzelfde vind ben ik er al helemaal over uit (vriendje heeft zich ingelezen en gepraat met bekende van hem die arts is e.d.).
we zijn het er samen over eens dus dat er niet gef*ckt word met ons beebje dmv draaien of wat dan ookwe gaan gewoon voor de keizersnee
Anitra wat jij zegt herken ik wel over dat de tranen in je ogen schoten, zo brak ik vorige week ff met de gedachte dat ze aan me beebje zouden zitten, heb flink zitten janken hier. gisteren voelde ik me somber, nu voel ik me weer goed, ik voel me bijna blij zelfs. komt nog eens bij dat zelfs me mammie zegt dat zij er ook niet zo happig op zou zijnik ben gewoon blij. nu nog afbellen en afspraak maken voor nw controle en dan de keizersnee planning
Anitra bij jou was de ks geplant, ik weet alleen niet meer of ze dat nu op je uitgerekende datum gedaan hebben of iets eerder? hoe werkt die procedure, kan je dat klein beetje vertellen?? tnx
thanks, zal het onthoudenquote:Op woensdag 8 december 2004 12:02 schreef Ladybos het volgende:
Martineke, ik heb net ergens gelezen trouwens over die catheter, dat je ook kunt vragen of ze die pas indoen nadat de ruggeprik werkt. Dan voel je het niet
uitslaapkamer is vaak met meerdere mensen en ik kan je vertellen dat je als net nieuwe mama je niet thuis voelt daar en dat je spontaan met je tenen kan wiebelen hoorquote:Op woensdag 8 december 2004 12:02 schreef Martineke het volgende:
tnx Anitra![]()
ik ben nu 35w4d, ook zoiets ja.
is dat gebruikelijk om 1 1/2 week vantevoren een ks te plannen?? want dat zou dan betekenen dat ik tussen kerst en nieuw mama (kan) word(en)
en de uitslaapkamer lig ik alleen in dan? as dat zo is ga ik vast oefenen ja met wiebelen van me tenen zodat ik zo snel mogelijk weer weg kan naar me vriendje toe, en beebje
**breekt even in hier**quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:28 schreef Martineke het volgende:
Suzanna en man, gefeliciteerd met jullie dochter Noä, mooie naam hoor. klinkt heftig en lang de bevalling, geniet maar van jullie kleine meissie en rust lekker uit
zo i'm back van het ziekenhuis, bloeddruk was goedecho gemaakt om te kijken of kleintje nog steeds in stuit ligt, en natuurlijk ik had niet anders verwacht
ligt nog steeds in stuit! hoofdje opgemeten, vruchtwater gemeten, beentje gemeten en het buikje, en tadaa nu heb ik ineens een gemiddeld kindje in mijn buik
vorige keer was het een stevige en nu is t een gemiddelde
nah ja t zal wel. beetje gepraat en zo, er is genoeg ruimte om te draaien, ze zag niks geen rare dingen of zo, kans dat het lukt is 50% en dus ook niet lukt 50%, uitleg over stuitbevalling, als ik dat zou willen moet ik er voor de volle 100% achter staan en gemotiveerd zijn en de voorwaarde is het natuurlijk verloopt, weeën krachtig en goed en de ontsluiting moet goed vorderen, zo hauw ze dingen moeten toedienen (medicijnen of zo) dan staan hun er al niet meer achter en word het alsnog keizersnee. komt goed uit, ik sta absoluut niet achter stuitbevalling
dus die valt af! afspraak is gemaakt voor volgende week dinsdag de 14e om 10.00 u om proberen te draaien, ik mag er ff over nadenken en als ik besluit om het niet te doen tijdig afbellen en nwe afspraak maken voor controle en planning kiezersnee. vriendlief wil dat we het proberen aangezien de risico's minder erg zijn for me dan met keizersnee (die vrouw noemde natuurlijk de ergste scenario's op).
en heb geen foto meegekregen, t was ook een stom belgisch mens die alles snel snel snel deed, 2 x lang aan de telefoon hing terwijl wij erbij zaten, alleen maar deed zuchten en boos kijkenmaar ze heeft het wel goed uitgelegd, daar nam ze wel de tijd voor.
thanksquote:Op woensdag 8 december 2004 13:07 schreef Angel22 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook weer overdreven en eigenlijk niet moeten kunnenquote:Op woensdag 8 december 2004 16:31 schreef Ladybos het volgende:
Kreeg trouwens laatst het advies om sowieso maar voor een keizersnee te kiezen en niet natuurlijk te bevallen ?!?! Ik dacht dat dat niet eens kon in Nederland, zlef voor een ks kiezen als er geen medische indicatie is. Maar volgens haar dus wel, had ze zelf ook gedaan en het was zo fantastisch![]()
gos, dat zou een domper zijn dan op dat moment gok ik. natuurlijk wel fijn dat er niet gesneden word, maar toch...quote:Op woensdag 8 december 2004 19:29 schreef Anitra het volgende:
Jemig Githa wat kl*teKan me goed voorstellen dat je het vertrouwen kwijt bent.
Martineke voor je naar de ok gaat word er nog met de echo gekeken of beebje nog steeds in stuit ligt. Zo ja dan mag je door, zo nee dan mag je wachten op de volgende rondede natuurlijke weg
Ik was best "blij"dat hij nog dwarslag, want je verheugd je zo op die datum. Je leeft er echt naar toe en als dan blijkt dat je nog langer moet wachten lijkt mij ook heel teleurstellend. Dus ik hoop voor jou dat ook alles gaat zoals jij wil. even een tip tussen door, ik weet niet of je een videocamera hebt, maar leen er anders 1 en vraag dan of vriendje de momenten wil filmen als jij nog op de ok of uitslaapkamer bent.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:48 schreef Martineke het volgende:
[..]
gos, dat zou een domper zijn dan op dat moment gok ik. natuurlijk wel fijn dat er niet gesneden word, maar toch...
dat denk ik ook..... je staat natuurlijk te springen om j ekindje vast te kunnen houden en als je dan een vast moment krijt waar je naar toe kunt leven, die ze vervolgens op het laatste moment afzeggenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:48 schreef Martineke het volgende:
[..]
gos, dat zou een domper zijn dan op dat moment gok ik. natuurlijk wel fijn dat er niet gesneden word, maar toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |