jawel heeft ze wel wat van gezegd, dr zijn weinig risico's theoretisch aan verbonden, volgens haar moet ik t gewoon proberen, t kan best zijn dat er een vergroeiing zit in me baarmoeder of dat me bekken niet klopt en dan lukt het ook niet om t edraaien, maar daar komen ze dan pas achterquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:07 schreef texelonia het volgende:
Maar hebben ze niets over de risico's gezegd dan?
idd mijn vk raad het dan ook af .... de kans dat je zo'n bel op de goede hoogte draagt in de laatste weken is te klein vergeleken met de risico's op een stuit.quote:Op dinsdag 7 december 2004 17:11 schreef heavenswoman het volgende:
wat ik weet van zo'n belletje is als je hem te hoog draagt, de kans groter is dat je beebje in een stuit komt..
Omdat hij zeg maar naar het geluid beweegt ....
dus laag dragen lijkt me dan een goed idee
grote erkende babyzaken verkopen ook dekbedjes terwijl dat sterk wordt afgeraden dus dat ze bij prenatal die bellen verkopen wil natuurlijk nisk zeggenquote:Op dinsdag 7 december 2004 19:18 schreef Xanthe het volgende:
Prenatal verkoopt ze in elk geval.
Daar heb ik m ook vandaan. Los touwtje erbij en dan knoop je de uiteinden aan het draadje zelf zodat je zelf kan beslissen hoe hoog je hem op welk moment wilt hebben (touwtje blijft verschuifbaar) ik draag m meestal rond mijn navel en beebje ligt al maanden met het hoofdje naar beneden.
Je zei dat je niet wist waar je ze zou kunnen kopen.quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:10 schreef Githa het volgende:
[..]
grote erkende babyzaken verkopen ook dekbedjes terwijl dat sterk wordt afgeraden dus dat ze bij prenatal die bellen verkopen wil natuurlijk nisk zeggen![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:16 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Je zei dat je niet wist waar je ze zou kunnen kopen.
Maar of het wel of niet goed is weten ze bij je vlos waarschijnlijk goed te vertellen....
Ik heb dus een vergroeiing in mijn baarmoeder waardoor ze achteraf gezien het goed vonden dat ik het niet geprobeerd had. Je moet echt je eigen gevoel volgen martineke. Niet af gaan omdat de gyn zo graag wil dat er gedraait word. het is jou lichaam en jouw baby. Volg je gevoel overleg met vriendje en maak samen je beslissing. Toen de gyn het bij mij over het draaien begon kreeg ik het enorm benauwd en de tranen sprongen in mijn ogen. Waarom weet ik niet, maar alles in mij zei nee tegen het draaien. Sterkte met je beslissing nemenquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:20 schreef Martineke het volgende:
[..]
jawel heeft ze wel wat van gezegd, dr zijn weinig risico's theoretisch aan verbonden, volgens haar moet ik t gewoon proberen, t kan best zijn dat er een vergroeiing zit in me baarmoeder of dat me bekken niet klopt en dan lukt het ook niet om t edraaien, maar daar komen ze dan pas achter
tot nu toe is alles gunstig qua draaien, beebje is niet te groot, vruchtwater genoeg en zo, placenta ligt gunstig. maar ik vind die lukkans zo gering, tis fifty fifty dat het lukt, moet ik dan maar voor die 50% kans gaan dat het kan lukken of ervoor kiezen om die 50% te laten zitten en zoiezo voor die keizersnee gaan? blijft moeilijk en twijfel twfijfel.
quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:51 schreef Rottdog het volgende:
is een lippiercing met balletje niet iets
vandaar dat mijn kleintje al in de goede houding ligtquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:51 schreef Rottdog het volgende:
piercing, got it!! nu nog snel een balletje kopen met een tingelip uhh ing erinquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:51 schreef Rottdog het volgende:
Nou jah, dit is ook één van de weinige keren tot nu toe dat ik zo vroeg opsta hoorquote:Op woensdag 8 december 2004 07:54 schreef Xanthe het volgende:
Jeetje , ik snap niet hoe je het vol houd.
Ik was bv. gisteren zo moe dat ik pas om 10.30 ben opgestaan om een uur of 1 er weer in lag tot 15.30 en te moe was om te koken.
Vanmiddag lig ik dus weer te ronken dat weet ik wel zeker.
Ik zie op tegen volgende week , we gaan naar Bert Visscher volgende week en een paar dagen later naar Holliday on ice.
Dat laatste is helemaal in Utrecht , maar ja een gegeven paard mag je niet in de bek kijken natuurlijk en die kaarten hebben we gekregen.
Maar het zijn wel meteen ontzettend lange dagen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |