abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23815819
Gefeliciteerd met jullie dochter Noa!! Mooie naam!!
  dinsdag 7 december 2004 @ 10:02:04 #152
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_23816104
Jeutje, 36 uur!

Suzanna en man, heel erg gefeliciteerd met jullie kleine meisje
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_23816160
Suzanna en man hartstikke gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Mooie naam! Enne nieuwbakken paps, heerlijk omschreven berichtje!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  † In Memoriam † dinsdag 7 december 2004 @ 10:13:31 #154
43556 miss_dynastie
pi_23816242
Gefeliciteerd met Noa
  dinsdag 7 december 2004 @ 10:18:51 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23816315
Suzanna! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Meid wat zul jij gesloopt zijn geweest! Doe het rustig aan he!
  dinsdag 7 december 2004 @ 10:29:09 #156
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_23816469
Susanna en mannetje: Gefeliciteerd met jullie dochter .

Xanthe: Dat menstruatiegevoel heb ik ook al een paar dagen, bij het opstaan. Het kan duiden op indalen, maar hoeft niet. Het kan ook zijn dat een groeiende beeb op je bekken, blaas en onderstel drukt.

Mijn problemen liggen op dit moment bij toiletbezoek. Ik word echt gèk van de aandrang (natuurlijk net als ik lekker genesteld lig) en als ik dan ga is het over of niet meer dan een vingerhoedje.
Uiteraard leven mijn nieren zich 's nachts wel lekker uit, zodat ik er 6 keer uit kan gaan voor sanitaire ontspanning. En om uit bed te komen, is niet makkelijk. Naar mijn idee komen de beebs ook steeds meer klem te liggen, de bewegingen worden wat minder robuusk (zal ik maar zeggen).
Om dit soort flutdingen kan ik wel zomaar in tranen uitbarsten. Zou dan bijna het kraampakket aanbreken om mijn tranen te stelpen . Hormonen of een een karakterverandering naar een chronische brulboei?
pi_23817209
Suzanna gefeliciteerd!
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:36:57 #158
46794 Berkery
Fat bastard
pi_23817598
Xanthe heb 1 ding geleerd boekjes zeggen niets dus ga daar niet teveel op af kan best zijn dat het bij jou eerder gebeurd maak je dus geen zorgen

Susanna en hubbie van harte met de geboorte van Noa
pappie je hebt het gebeuren heel mooi beschreven

ps: it's I Rottdog
No Dukes of Hazzard in the classroom
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:40:44 #159
62233 Jelief
ikke lief!
pi_23817664
Alweer een nieuwe wereldburger! Noa gefeliciteerd met je papa en mama, zo te lezen zijn ze al helemaal verliefd op jou !
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_23817732
Suzanna & man, heel hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter! aiai, 36 uur klinkt heavy. rust maar goed uit alledrie voor zover dat lukt.

smirre balen dat je zovaak naar de wc moet. misschien toch ook nog eens laten controleren op blaasontsteking, voor alle zekerheid. en ja, je wordt vast een chronische smartlap.

mijn verkoudheid wordt alleen maar erger, ik vrees nu dat ik een bijholte-ontsteking heb (heb ik al eens eerder gehad en daar lijkt het erg op). ik stoom me suf maar het lijkt weinig uit te halen. m'n stem is nog steeds volledig weg, nu al de 3e dag, wat voelt dat gehandicapt zeg.

melonovy op de helft alweer! ongelooflijk he. fijn dat je de vermoeidheid voorbij bent.
  dinsdag 7 december 2004 @ 12:28:49 #161
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23818521
Suzanna en man, gefeliciteerd met jullie dochter Noä, mooie naam hoor. klinkt heftig en lang de bevalling, geniet maar van jullie kleine meissie en rust lekker uit

zo i'm back van het ziekenhuis, bloeddruk was goed echo gemaakt om te kijken of kleintje nog steeds in stuit ligt, en natuurlijk ik had niet anders verwacht ligt nog steeds in stuit! hoofdje opgemeten, vruchtwater gemeten, beentje gemeten en het buikje, en tadaa nu heb ik ineens een gemiddeld kindje in mijn buik vorige keer was het een stevige en nu is t een gemiddelde nah ja t zal wel. beetje gepraat en zo, er is genoeg ruimte om te draaien, ze zag niks geen rare dingen of zo, kans dat het lukt is 50% en dus ook niet lukt 50%, uitleg over stuitbevalling, als ik dat zou willen moet ik er voor de volle 100% achter staan en gemotiveerd zijn en de voorwaarde is het natuurlijk verloopt, weeën krachtig en goed en de ontsluiting moet goed vorderen, zo hauw ze dingen moeten toedienen (medicijnen of zo) dan staan hun er al niet meer achter en word het alsnog keizersnee. komt goed uit, ik sta absoluut niet achter stuitbevalling dus die valt af! afspraak is gemaakt voor volgende week dinsdag de 14e om 10.00 u om proberen te draaien, ik mag er ff over nadenken en als ik besluit om het niet te doen tijdig afbellen en nwe afspraak maken voor controle en planning kiezersnee. vriendlief wil dat we het proberen aangezien de risico's minder erg zijn for me dan met keizersnee (die vrouw noemde natuurlijk de ergste scenario's op).

en heb geen foto meegekregen, t was ook een stom belgisch mens die alles snel snel snel deed, 2 x lang aan de telefoon hing terwijl wij erbij zaten, alleen maar deed zuchten en boos kijken maar ze heeft het wel goed uitgelegd, daar nam ze wel de tijd voor.
  dinsdag 7 december 2004 @ 12:54:31 #162
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23818992
ow nog ff iets

iemand adviseert mij om zon stom belletje op me buik te hangen zo laag mogelijk zodat kleintje gaat draaien naar het geluid, heb ik niet ergens gelezen dat dat slecht is op 1 of andere manier?? heeft iemand dat ook gelezen of haal ik van alles door mekaar?
  FOK!fossiel dinsdag 7 december 2004 @ 13:02:45 #163
2628 Karin
pi_23819152
He Martineke wat jammer, een stuit. Wil je het laten draaien?

Tex je staat bovenaan
  dinsdag 7 december 2004 @ 13:44:16 #164
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23819438
das dus de vraag
  † In Memoriam † dinsdag 7 december 2004 @ 13:45:43 #165
43556 miss_dynastie
pi_23819475
Martineke, luister naar je gevoel, meer kan ik niet zeggen... ik hoop dat je beebje iedereen lekker fopt en gewoon weer goed gaat liggen

Tex, je icon
  dinsdag 7 december 2004 @ 13:53:39 #166
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23819659
ik denk dat ik maar geen internet meer moet lezen, lees net verhaal van iemand die ook versie (draaien) heeft geprobeerd, en haar kindje heeft als gevolg van die versie 3 weken scheef gelegen met dr hoofdje, met als gevolg dat het kind nu nog bij de fysio en alles loopt om het goed te krijgen (kind is nu ruim 1 jaar oud)
  † In Memoriam † dinsdag 7 december 2004 @ 13:57:16 #167
43556 miss_dynastie
pi_23819719
Martineke, vergeet niet dat mensen vaak dingen op internet zetten als het fout gaat, omdat het een veel grotere rol speelt dan, groter dan wanneer alles goed is gegaan, dan heb je meer zoiets van 'ja, en hij lag ook in stuit en is gedraaid en gezond geboren, blablabla', dat wordt veel minder uitgemeten dan wanneer het mis gaat.
  dinsdag 7 december 2004 @ 14:03:37 #168
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23819851
moeilijk gewoon ene kant wil ik proberen te draaien (vriendje wil ook dat ik dat doe) andere kant wil ik dat helemaal niet en wat is wijsheid.... je weet nooit vantevoren hoe het gaat natuurlijk.

wat ik ook niet fijn vind eik is dat ze vantevoren een hartfilmpje maken, dan proberen te draaien en ongeacht het gelukt is of niet wordt er gelijk weer een hartfilmpje gemaakt om t echecken of alles goed gaat met kleintje, en ondertussen dan?? voor hetzelfde geld stopt dat hartje met kloppen tijdens de poging en dan?
  † In Memoriam † dinsdag 7 december 2004 @ 14:05:31 #169
43556 miss_dynastie
pi_23819892
Martineke, volgens mij wordt ook tijdens het draaien het hartje regelmatig gecheckt met de doptone hoor, op tv tenminste wel altijd. Ik denk dat het filmpje alleen is om te zien hoe stabiel de hartslag is, zowel ervoor als erna, maar volgens mij wordt ook tijdens het draaien gecheckt.
  dinsdag 7 december 2004 @ 14:07:26 #170
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_23819934
Martineke, lastig zo'n beslissing. Zeker als je zulke verhalen op internet leest ja Maar hebben ze niets over de risico's gezegd dan? De verhalen die je op internet leest zijn natuurlijk eerder uitzondering dan regel. Als de risico's te hoog zijn voor de baby, dan zouden de artsen het natuurlijk sowieso al niet doen.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 7 december 2004 @ 14:09:21 #171
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23819974
kweet nie, ze heeft daar niks van gezegd.
  dinsdag 7 december 2004 @ 14:20:45 #172
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23820196
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 14:07 schreef texelonia het volgende:
Maar hebben ze niets over de risico's gezegd dan?
jawel heeft ze wel wat van gezegd, dr zijn weinig risico's theoretisch aan verbonden, volgens haar moet ik t gewoon proberen, t kan best zijn dat er een vergroeiing zit in me baarmoeder of dat me bekken niet klopt en dan lukt het ook niet om t edraaien, maar daar komen ze dan pas achter
tot nu toe is alles gunstig qua draaien, beebje is niet te groot, vruchtwater genoeg en zo, placenta ligt gunstig. maar ik vind die lukkans zo gering, tis fifty fifty dat het lukt, moet ik dan maar voor die 50% kans gaan dat het kan lukken of ervoor kiezen om die 50% te laten zitten en zoiezo voor die keizersnee gaan? blijft moeilijk en twijfel twfijfel.
  dinsdag 7 december 2004 @ 14:21:16 #173
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23820209
Martineke, ik schreef het eerder al: er wordt tijdens het draaien steeds met echo-ding (doptone idd!) gecheckt! dat was ook wardoor ze bij mij juist besloten niet meer verder te probereb; apie's hartje werd zwakker. Dus tuurlijk checken ze ook tijdens!

Sterkte ermee!

[ Bericht 13% gewijzigd door Sugar op 07-12-2004 14:32:05 ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 7 december 2004 @ 14:23:07 #174
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23820244
tnx Sugar

Sugar ff vraagje he, als jij nu weer voor deze situatie stond wat had jij dan gedaan? weer versie poging of toch niet?
pi_23820318
Draag zelf al maanden een belletje , vroeger kon ik er alleen maar van dromen toen die dingen helemaal in waren en toen het eindelijk zo ver was heb ik rond de 15e week ofzo zo'n ding gekocht.

Kreeg 1 keer van iemand te horen dat je m de laatste maand niet meer zou mogen dragen , maar waarom kon ze niet vertellen...
Verder weet ik er eigenlijk niets van ben zelf dus ook wel benieuwd.
  dinsdag 7 december 2004 @ 15:16:30 #176
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23821120
nu ben ik helemaal benieuwd of dat zo is of niet (van die laatste maand belletje dragen) als dat zo is mag ik em al niet meer dragen aangezien ik in de laatste maand zit.
heb wel gezocht op internet maar kan er zelf niks van vinden, uberhaupt zon bel kan ik amper vinden , maybe iemand anders wel?
  dinsdag 7 december 2004 @ 17:11:35 #177
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_23821864
wat ik weet van zo'n belletje is als je hem te hoog draagt, de kans groter is dat je beebje in een stuit komt..
Omdat hij zeg maar naar het geluid beweegt ....
dus laag dragen lijkt me dan een goed idee
pi_23822188
Prenatal verkoopt ze in elk geval.
Daar heb ik m ook vandaan. Los touwtje erbij en dan knoop je de uiteinden aan het draadje zelf zodat je zelf kan beslissen hoe hoog je hem op welk moment wilt hebben (touwtje blijft verschuifbaar) ik draag m meestal rond mijn navel en beebje ligt al maanden met het hoofdje naar beneden.
pi_23822392
Martineke als ik zo je verhaal lees dan krijg ik het gevoel dat je het draaien ook niet helemaal ziet zitten.. Ga op je gevoel af en probeer maar niet te veel op internet te zoeken, daar staan inderdaad meestal alleen de 'mislukking' verhalen. Ik denk dat ze je beebje wel goed in de gaten houden voor, tijdens en na de versie-(poging).
  † In Memoriam † dinsdag 7 december 2004 @ 23:09:30 #180
81992 Githa
pi_23823360
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 17:11 schreef heavenswoman het volgende:
wat ik weet van zo'n belletje is als je hem te hoog draagt, de kans groter is dat je beebje in een stuit komt..
Omdat hij zeg maar naar het geluid beweegt ....
dus laag dragen lijkt me dan een goed idee
idd mijn vk raad het dan ook af .... de kans dat je zo'n bel op de goede hoogte draagt in de laatste weken is te klein vergeleken met de risico's op een stuit.
of je zou zo'n bel zowat tussen je benen moeten hangen .... tingel linge ling, kom der maar uit
  † In Memoriam † dinsdag 7 december 2004 @ 23:10:47 #181
81992 Githa
pi_23823390
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 19:18 schreef Xanthe het volgende:
Prenatal verkoopt ze in elk geval.
Daar heb ik m ook vandaan. Los touwtje erbij en dan knoop je de uiteinden aan het draadje zelf zodat je zelf kan beslissen hoe hoog je hem op welk moment wilt hebben (touwtje blijft verschuifbaar) ik draag m meestal rond mijn navel en beebje ligt al maanden met het hoofdje naar beneden.
grote erkende babyzaken verkopen ook dekbedjes terwijl dat sterk wordt afgeraden dus dat ze bij prenatal die bellen verkopen wil natuurlijk nisk zeggen
  † In Memoriam † dinsdag 7 december 2004 @ 23:15:06 #182
81992 Githa
pi_23823492
Martineke, wat een moeilijke beslissing zeg ... Ik kan niet meer zeggen dan laat je nog eens goed informeren over de vragen die je hier net had.... wat als het minder gaat met het hartje enzo en dan niet theortisch bla bla bla ...nee, wat in de praktijk ! Daarbij denk ik dat je echt gewoon moet doen wat je gevoel zegt want jij bent uiteindelijk degene die het allemaal moet ondergaan / doorstaan!
Heel veel succes in het maken van die keuze Hoeveel bedenk tijd heb je ? omdat je het had over het tijdig af moeten melden.....
pi_23823538
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:10 schreef Githa het volgende:

[..]

grote erkende babyzaken verkopen ook dekbedjes terwijl dat sterk wordt afgeraden dus dat ze bij prenatal die bellen verkopen wil natuurlijk nisk zeggen
Je zei dat je niet wist waar je ze zou kunnen kopen.
Maar of het wel of niet goed is weten ze bij je vlos waarschijnlijk goed te vertellen....
  † In Memoriam † dinsdag 7 december 2004 @ 23:28:40 #184
81992 Githa
pi_23823773
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:16 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Je zei dat je niet wist waar je ze zou kunnen kopen.
Maar of het wel of niet goed is weten ze bij je vlos waarschijnlijk goed te vertellen....

Ik dacht dat je met je voorgaande post die ik quote bedoelde te zeggen dat ze die bellen bij prenatal verkopen en dat het daarom wel in orde zou zijn ze te dragen maar gezien je reactie bedoelde je denk ik iets anders....

nog een keer in het kort...
Ik weet wel waar ik die bellen moet kopen en heb er zelfs een gekregen maar die is de la nog niet uit geweest Mijn vk raad het dragen ervan gewoon af en mocht je er nu wel een dragen is dat natuurlijk geen garantie voor een stuit maar het maakt het risico wel groter....tenminste zo is het mij uitgelegd
pi_23824041
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 14:20 schreef Martineke het volgende:

[..]

jawel heeft ze wel wat van gezegd, dr zijn weinig risico's theoretisch aan verbonden, volgens haar moet ik t gewoon proberen, t kan best zijn dat er een vergroeiing zit in me baarmoeder of dat me bekken niet klopt en dan lukt het ook niet om t edraaien, maar daar komen ze dan pas achter
tot nu toe is alles gunstig qua draaien, beebje is niet te groot, vruchtwater genoeg en zo, placenta ligt gunstig. maar ik vind die lukkans zo gering, tis fifty fifty dat het lukt, moet ik dan maar voor die 50% kans gaan dat het kan lukken of ervoor kiezen om die 50% te laten zitten en zoiezo voor die keizersnee gaan? blijft moeilijk en twijfel twfijfel.
Ik heb dus een vergroeiing in mijn baarmoeder waardoor ze achteraf gezien het goed vonden dat ik het niet geprobeerd had. Je moet echt je eigen gevoel volgen martineke. Niet af gaan omdat de gyn zo graag wil dat er gedraait word. het is jou lichaam en jouw baby. Volg je gevoel overleg met vriendje en maak samen je beslissing. Toen de gyn het bij mij over het draaien begon kreeg ik het enorm benauwd en de tranen sprongen in mijn ogen. Waarom weet ik niet, maar alles in mij zei nee tegen het draaien. Sterkte met je beslissing nemen
pi_23824123
Zaten we dus langs elkaar heen te praten
Voorlopig draag ik m nog ff en zal zelf volgende week ff navraag doen in het ziekenhuis.
  dinsdag 7 december 2004 @ 23:51:49 #187
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_23824217
Lieve Martineke doe wat je gevoel je zegt als je twijfelt zou ik er niet eens aan beginnen. Ik ben niet bij dat gesprek aanwezig geweest maar zou er nog een keer met je vriendje over hebben komen jullie er niet uit zou ik zeggen niet doen. Makkelijk praten ik heb zoiets nog nooit meegemaakt alleen maar een keer op tv gezien waarbij het ook nog eens lukte.
is een lippiercing met balletje niet iets
  † In Memoriam † dinsdag 7 december 2004 @ 23:58:52 #188
81992 Githa
pi_23824334
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:51 schreef Rottdog het volgende:

wahahaha jah dan zit ie zekers te weten daar waar de baby heen moet maar is dat niet vreemd ....getingel tussen je benen ?
  woensdag 8 december 2004 @ 07:19:12 #189
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_23826571
Te lang in bed liggen wordt nu zo pijnlijk dat het zelfs pijn doet in m'n scheenbenen! Ik wist niet eens dat dat kon Het voelt allemaal zeg maar alsof je te lang in dezelfde houding hebt gelegen en daardoor helemaal stijf wordt. Normaal als ik te lang met m'n knieën gebogen lig en het gaat pijnlijk worden, helpt het wel als ik een andere houding aan neem met gestrekte benen. Maar nu helpt echt niks, echt elke houding doet pijn. Dus dan maar helemaal uit bed! En jah, zo haal ik zelfs de 7:00 uur meldplicht van Githa wel!
©Dumbo
pi_23826603
Lekker op tijd dus.
Jeroen moest werken en liet zijn wekker lang af gaan voor zijn doen dus ik was al wakker geworden , maar doezelde aardig snel weer in.
Blijkbaar was de kleine er ook wakker van geworden want die was wel heel erg druk en dus was ik weer wakker geworden.
Ben maar weer eens wat dozen gaan uitpakken en de bezig met de was.
Heb het restantje afwas van gisteren al gedaan.... en ben net gaan zitten met een broodje en een beker melk.
pi_23826611
quote:
vandaar dat mijn kleintje al in de goede houding ligt
  woensdag 8 december 2004 @ 07:32:31 #192
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_23826616
OE! Als extraatje krijg ik nu ook weer last van maagzuur!

Ik zat ook al te denken om vast de schone was op te vouwen, of de afwas te gaan doen. Maar wil zo ook nog wel even gaan slapen eigenlijk. Ogen doen nu alweer pijn van vermoeidheid. En vanmiddag kan ik niet slapen omdat iemand de wasmachine komt repareren, en m'n moeder komt ook langs. En vanavond komen er vrienden van Micha, dus kan ook niet super vroeg naar bed.
©Dumbo
pi_23826695
Jeetje , ik snap niet hoe je het vol houd.
Ik was bv. gisteren zo moe dat ik pas om 10.30 ben opgestaan om een uur of 1 er weer in lag tot 15.30 en te moe was om te koken.
Vanmiddag lig ik dus weer te ronken dat weet ik wel zeker.

Ik zie op tegen volgende week , we gaan naar Bert Visscher volgende week en een paar dagen later naar Holliday on ice.
Dat laatste is helemaal in Utrecht , maar ja een gegeven paard mag je niet in de bek kijken natuurlijk en die kaarten hebben we gekregen.
Maar het zijn wel meteen ontzettend lange dagen....
  woensdag 8 december 2004 @ 07:59:38 #194
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23826729
quote:
piercing, got it!! nu nog snel een balletje kopen met een tingelip uhh ing erin

goedemorgen btw niet fijn geslapen, gedroomd en van alles en nog wat en zo, paar x wakker geweest om te plassen, zere buik aan over gehouden. veels te vroeg for me, badkamergasten komen zo die muur maken en daarna heb ik ff rust

wat betreft mijn lief klein lekker gemiddeld stuitbeebje daar ben ik geloof ik wel over uit, nu mijn vriendje hetzelfde vind ben ik er al helemaal over uit (vriendje heeft zich ingelezen en gepraat met bekende van hem die arts is e.d.).
we zijn het er samen over eens dus dat er niet gef*ckt word met ons beebje dmv draaien of wat dan ook we gaan gewoon voor de keizersnee

Anitra wat jij zegt herken ik wel over dat de tranen in je ogen schoten, zo brak ik vorige week ff met de gedachte dat ze aan me beebje zouden zitten, heb flink zitten janken hier. gisteren voelde ik me somber, nu voel ik me weer goed, ik voel me bijna blij zelfs. komt nog eens bij dat zelfs me mammie zegt dat zij er ook niet zo happig op zou zijn ik ben gewoon blij. nu nog afbellen en afspraak maken voor nw controle en dan de keizersnee planning

Anitra bij jou was de ks geplant, ik weet alleen niet meer of ze dat nu op je uitgerekende datum gedaan hebben of iets eerder? hoe werkt die procedure, kan je dat klein beetje vertellen?? tnx

[ Bericht 39% gewijzigd door Martineke op 08-12-2004 08:06:32 ]
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 08:10:45 #195
81992 Githa
pi_23826768
ohw tex wat vervelend dat zelfs dat niet meer gaat....en je moet toch npg een paar weekjes meid misschien dat het volgende week stukken beter gaat en je weer even een 'opleving' hebt

Xanthe, oooooe wat klinkt dat lekker , ik zou vandaag ook wel lekker terug in bed willen kruipen maar helaas moet zo werken slaap je een keer goed
nog 2 weekjes en 2 dagen werken.... ohw ohw ohw vergeet ik bijna vanavond komt de commode
  woensdag 8 december 2004 @ 08:12:29 #196
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23826773
hoe kun je dat nou vergeten Githa tut tut tut

vanavond komt Githa's commode
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 08:15:09 #197
81992 Githa
pi_23826793
martineke fijn dat je eruit bent .... naar je gevoel luisteren is naar mijn menig altijd een wijs besluit

Heb me toch een zin in sinaasappelen maar ik heb ze niet in huis en kan ze pas hoogstens laat in de middag gaan halen ...... en ik wil ze NU!
pi_23826823
Goedemorgen ,

Martineke, fijn dat jullie met zijn tweeen achter deze beslissing staan.
Helemaal top.

Githa, nog twee weken en twee dagen en dan ben je vrij..

en vanavond een stukkie babykamer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2004 @ 08:23:08 #199
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23826845
Martineke, goed hoor, niet tegen je gevoel ingaan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 8 december 2004 @ 08:24:40 #200
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_23826855
quote:
Op woensdag 8 december 2004 07:54 schreef Xanthe het volgende:
Jeetje , ik snap niet hoe je het vol houd.
Ik was bv. gisteren zo moe dat ik pas om 10.30 ben opgestaan om een uur of 1 er weer in lag tot 15.30 en te moe was om te koken.
Vanmiddag lig ik dus weer te ronken dat weet ik wel zeker.

Ik zie op tegen volgende week , we gaan naar Bert Visscher volgende week en een paar dagen later naar Holliday on ice.
Dat laatste is helemaal in Utrecht , maar ja een gegeven paard mag je niet in de bek kijken natuurlijk en die kaarten hebben we gekregen.
Maar het zijn wel meteen ontzettend lange dagen....
Nou jah, dit is ook één van de weinige keren tot nu toe dat ik zo vroeg opsta hoor Normaal heb ik vrij weinig slaap nodig, sinds ik zwanger ben wel een stuk meer. Maar ik heb het geluk dat zelfs toen ik nog werkte ik nog gewoon kon uitslapen En middagdutjes heb ik wel eens geprobeerd, maar meestal word ik daar juist erg duf van ipv fit, dus dat doe ik niet meer. Verder werk ik natuurlijk al een hele tijd niet meer, dus scheelt ook wel denk ik.

Wel leuk, van die uitjes! Maar wel vermoeiend ja. Proberen de dagen erna en tussendoor voldoende rust te krijgen.
©Dumbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')