Hoi!
Ik kom me weer even melden hier, heb veel tijd nodig voor andere dingen momenteel en daarom ben ik wat minder op het (
![]()
trage) fok! Hier gaat alles goed, ik voel me goed, slaap goed en heb lekker energie voor allerlei dingen en dat is wel weer fijn! Om heel precies te zijn zit ik morgen op de helft van de zwangerschap, en wat gaat het hard!!
Ik heb net alles bijgelezen... Jullie kunnen allemaal wel een portie sterkte gebruiken geloof ik, bij deze
![]()
Tex, de laatste zware loodjes, je komt er wel doorheen, maar in jouw situatie lijkt er even geen eind aan te komen, erg vervelend lijkt me dat!
Githa ik mag wel zeggen dat jij ook even met de nodige frustraties loopt te kampen, lijkt me ook behoorlijk onprettig die onzekerheden en dan ook nog je man die er niet over kan of wil praten... is niet zo fijn allemaal...
Renzell, die slapeloze nachten zijn vreselijk, ik kan daar ook niet tegen, maar gelukkig heb ik er weinig last van. Ik woonde toen ik zwanger was van Chiara ook heel klein in het centrum van Arnhem en wij moesten ook echt verhuizen, in januari kregn we de sleutel van het nieuwe huis en in april is Chiara geboren. We hadden een behoorlijk portie geluk dat het allemaal mogelijk werd, want een kleintje in zo'n kleine ruimte leek me echt vreselijk onpraktisch, maar niet onmogelijk hoor!! Wat zijn jullie opties??
Bix, ik moest wel lachen hoor, ik zie het helemaal voor me hoe Piet je na doet... Maar goed, het is wel even vervelend zo'n griep. Verder lijk je het nog wel lekker te trekken he?! Das goed, houden zo!!
Xanthe, je echo is echt prachtig!! WAUW!
Martineke, veel plezier en succes enzo morgen met de echo!!