Ernstig is het niet hoor slaapmeisje maar zoals ik al beschreef voor mezelf even moeilijk, je wil zo graag alles perfect hebben.quote:Op maandag 6 december 2004 17:54 schreef Slaapmeisje het volgende:
Githa, wat was er dan mis met de handjes? En hebben ze ook iets gezegd over wat er nu gaat gebeuren? Ik neem toch aan dat ze over een tijdje nog een keer gaan kijken. Poe hee, wat lijkt me dat moeilijk voor jullie en ook omdat jij en je vriend er moeilijk over kunnen praten. Ik hoop vurig dat er niets aan de hand is en dat je straks een prachtig beebje in je armen krijgt.
Heel veel liefs,
Slaapmeisje
van wie kan ik nu beter een pakketje geduld krijgenquote:Op maandag 6 december 2004 18:06 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dus eigenlijk ontbreekt er niets aan je kindje (zoals ik eerst dacht) maar heeft je beebje juist meer dan een ander en is er dus eigenlijk nog meer om van te houdenDe onzekerheid kan ik me heel goed voorstellen, hierbij stuur ik je alvast een pakketje geduld en rust
Zwangerschap en Geboorte 117quote:Op maandag 6 december 2004 16:43 schreef renzell het volgende:
Oh ja, en Xante... waar kan ik die 3d echo van jou bewonderen?
Ik heb nog zo gezegd: "geen thrillers"quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:09 schreef Suzanna het volgende:
Vandaag is na 36 uur flinke weeën de wereld verrijkt met een mooie jongedame die wij (de trotse doch vermoeide ouders) genoemd hebben; Noa Deborah met als roepnaam Noa.
Tevens heb ik herontdekt wat een heldin mijn vrouw is na haar 36 uren met flinke weeën te hebben meegemaakt en ondersteund, voor zover dat laatste in mijn kunnen lag.
Vrouw en kind maken het goed, doch hebben beiden de nodige uurtje slaap in het verschiet liggen, ter compensatie van de langdurige arbeid met als salaris een baby die toen ik voor het eerst mijn ogen er op liet rusten spontaan de waterlanders uit mijn traanbuizen lieten stromen.
Aangezien dat weinig tot eigenlijk nooit gebeurd is dat een uniek moment te noemen in mijn levensloop.
Suzanna straalde net voordat ik vanavond naar huis ging en is qua schoonheid er nog meer op vooruitgegaan, dit zeg ik niet om haar te vleien mocht ze dit later teruglezen, maar het is gewoon een voldongen feit dat ze als moeder zo'n warmte en rust uitstraalde, dat mijn verliefdheidsniveau als een kop van jut opsprong en mijn afscheid voor deze nacht nog een stuk moeilijker maakte.
Nu thuis dacht ik eraan dat ze zei voordat ik ging dat ik maar even een korte weergave moest geven van het gebeurde, hierbij dus vanuit mijn oogpunt geschiedt, de medische details e.d. brengt Suzanna binnenkort wel als ze weer de puf heeft om achter de computer te zitten als ze morgen terug komt met Noa vanuit het z.h.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |