abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 december 2004 @ 13:36:26 #101
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23798034
zo word ik ervan beschuldigd dat ik een klerentik heb das te zien ook, kleren in overvloed hier voor de kleine ik mag niks meer kopen van a.s. papa sokken barst de kleine ook ff van, en dat terwijl ze de eerste tijd waarschijnlijk niet eens vies worden schoenen heb ik ook niet overigens alleen 1 paar slofjes.

vraag ledikant(wieg) dekentjes moeten die ook gewassen worden, of mogen die zo uit de verpakking op bed gelegd worden?
  maandag 6 december 2004 @ 13:42:51 #102
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_23798172
Slofjes hebben wij ook al stuk of 10 paar van Eén paar zelf gekocht, de helft heeft mn zus gekocht, en de andere helft hebben we gekregen. Dus ik kon er niks aan doen

Net als de kleertjes, die wij ook al in overvloed hebben. Zelfs al kleertjes voor als ie 1,5 jaar is Maar wederom bijna alles gekregen, zeg ik natuurlijk geen nee tegen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 14:29:54 #103
81992 Githa
pi_23799096
leuk toch tex kleertjes heb ik ook veel, dat kan ik gewoon niet laten.

Martineke, ik heb geen idee of het moet maar ik zou het wel doen...ik was alles! meer omdat ik het idee heb dat er toch allerlei middeltjes op gebruikt zijn en daarbij ruikt het ook altijd zo raar.
pi_23799365
Martineke, ik zou die dekentjes wel wassen hoor. Je weet nooit wat voor spul er in zit.
Morris heeft 2 paar gympies, waaronder Nike's en hij heeft ze welgeteld 1x aangehad voor de show Hij heeft ook slofjes maar die zijn nog veel te groot terwijl ze echt de kleinste maat hebben
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 15:11:59 #105
43556 miss_dynastie
pi_23799932
Ik zou ze wassen hoor, Martineke

Tex wat een ongelooflijk leuke cadeautjes krijg je toch elke keer
pi_23800470
Martineke, als je er een lakentje onder doet, hoeft het dekentje in principe niet gewassen. (ten minste heb ik niet gedaan...)
Maar de lakentjes en dergelijke wel...
(het belangerijkste zijn de dingen die rechtstreeks op de huid zitten he..)

ik lees net hierboven, en ja, als het idd vies ruikt ofzo, of je hebt het idee dat er rare middeltjes opzitten, gewoon wassen... eigenlijk gewoon doen wat goed voelt je gevoel weet het altijd het beste..

[ Bericht 38% gewijzigd door BubbleBabe op 06-12-2004 15:41:38 (toevoeging) ]
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
pi_23800576
Ik heb vlak voor Dylans geboorte alles gewassen, knuffels, lakens, dekens, kleren, luiers, slabbers, enz. Je weet gewoon nooit wat ermee gebeurd is in de winkel
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 6 december 2004 @ 16:07:46 #108
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23800956
ok tnx allemaal ik was ze dan maar wel, lakens en kleertjes en slabbetjes e.d. doe ik al, dat was eigenlijk het enigste wat ik niet zeker wist
  maandag 6 december 2004 @ 16:41:22 #109
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_23801580
Pffff, heel ff klagen hoor!
Ik ben zo verschrikkelijk moe, dat ik gewoon even niet meer weet hoe het verder moet. Ik heb al een tijdje last van slapeloze nachten (en dan bedoel ik ook echt slapeLOOS; nul slaap dus), afgewisseld met nachten van 3 of 4 uurtjes. Echt verschrikkelijk. En nu ben ik een beetje op, merk ik. Ik kan niet meer en word er bovendien zo labiel van als de pest, heel naar. Iedere afspraak is me momenteel al te veel en dat terwijl ik het eigenlijk heel druk heb. Daar komt nog eens bij dat ik nu inmiddels al meer dan 23 weken zwanger ben en nog steeds (MET vriendje!) op 1 rottige studentenkamer zit. Huizen zoeken schiet voor geen centimeter op. Eerst was ik daar steeds optimistisch en laconiek over, maar ik merk dat me dat steeds slechter afgaat en (mede dor het slaapgebrek) de paniek nu echt een beetje begint toe te slaan. Zo erg zelfs dat ik vriendje naar zijn ouders heb gestuurd. Het is me gewoon even te veel, ik kan geen tweede persoon op die 20 vierkante meter verdragen momenteel. Kortom: niet fijn allemaal.
Ook de reden trouqwens dat ik al zo lang niks gepost heb. Ik kijk meestal wel iedere dag, maar heb de puf niet eens om wat te schrijven. En ja, het zal wel overgaan en goedkomen allemaal, daar heb ik ook wel vertrouwen in, maar laat ik alsjeblieft alsjeblieft vannacht gewoon weer eens een keertje SLAPEN!!!

Wat lijkt me dat heerlijk!
Oh, trouwens... Suzanna, zet hem op he meid!!!
Wat spannend en vooral, wat ontzettend leuk!!!
  maandag 6 december 2004 @ 16:43:08 #110
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_23801620
Oh ja, en Xante... waar kan ik die 3d echo van jou bewonderen?
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 16:45:43 #111
81992 Githa
pi_23801672
bb'tje lag niet stil hoor ook veel te leuk om tegen dat apparaatje terug te schoppen
iig is het nog steeds een jongetje
handjes en voetjes wilde dus maar niet in beeld.... handjes leek de ene keer prima en de andere keer niet.... nu ga ik er wel van uit dat wanneer ze 1 x denken dat het niet helemaal goed is dat er dan toch iets is dan kan het ook niet tegenvallen achteraf. Beetje domper is wel dat ze het dan op beide handjes hebben gezien
Voel me wel een beetje rot, ik heb zelf erg de behoefte om er over te praten enzo en te uiten hoe erg/jammer ik het vind....iedereen hoopt tenslotte op een "perfect" kindje .... het mooiste kindje...enz. enz. maar mijn vriend wil er gewoon niet over praten ....ja ja ik heb al genoeg gehoord zegt ie dan terwijl ik dan over blijf met een flinke brok in mijn keel.
Is het dan zo raar als je daarover wil praten ? .... ik vind het gewoon moeilijk om te zeggen achja dan is het maar zo, terwijl hij wel graag zou willen dat ik zo reageer. Ik zal echt niet minder van mijn kleintje houden en ik zal het straks een pracht ventje vinden als het geboren is maar toch .... ik kan het zo moeilijk uitleggen

Nog ff iets:
Ik weet dat de verhoudingen soms niet helemaal kloppen en dat het hoofdje wat groter is en daardoor wat verder in de zwangerschap lijkt maar is het ook normaal als op de echo alle ledematen die worden opgemeten 3 tot ruim 3 weken verder zijn ? .... Zij deed daar geen uitspraak over en zou het rapport sturen naar de Vk dus moet ik dat afwachten maar ben eigenlijk wel nieuwsgierig....

Misschien dat jij dat weet Loena ? ..... gevoelsmatig kan ik dat ook maar niet van me afzetten want bij elk onderzoek of wat dan ook lopen we tegen het feit aan dat ik toch wat verder ben als we eerst dachten het is alleen nooit bevestigd door de VK ...
pi_23801996
githa, ik weet geen antwoord op die laatste vraag, sorry. en jammer dat je nog niet zoveel meer zekerheid hebt gekregen over de handjes & voetjes van jullie zoon. en ook heel vervelend dat jij & je vriend zo verschillen in hoe je hier mee omgaat. misschien moet je je erover-praat-behoefte toch maar even bij vriendinnen stillen (en hier natuurlijk). het lijkt mij ook heel moeilijk om zomaar even te accepteren hoor, hoewel het uiteindelijk vast reuze meevalt, maar het maakt je zwangerschap nog even wat extra spannend dan dat deze gewoonlijk al is. sterkte ermee!

renzell woonstress lijkt me ook erg vervelend, ik lig nu soms al wakker van het nog steeds niet klaar zijn van Piets kamer, kun je nagaan. ik hoop van harte dat jullie snel iets vinden! en Xanthe's echo stond in het vorige topic, om precies te zijn hier. prachtig Xanthe!
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 17:36:09 #113
81992 Githa
pi_23802415
even diep ademen en je hart hier uitstorten doet ook wonderen idd Bixister...

renzel, net als Bixsister al zegt is het niet fijn als je je druk moet maken om woonruimte ....zou dat ook niet de oorzaak van je slapenloze nachten kunnen zijn ? Uit eigen ervaring weet ik dat ik heel wat uurtjes wakker lig van het kamertje wat nog niet klaar is en dat is niets vergeleken bij het nog moeten vinden van een complete woning.... ik wens je heeeeeeeel veel succes met de zoektocht en hoop dat je heel snel iets vindt.
Misschien intussentijd eens met de Vk of de huisarts overleggen wat je kunt doen zodat je wat beter slaapt, dat zal al een hele hoop schelen.
Ik weet ook hoe moeilijk het is om positief te zijn/ blijven als je zo weinig slaap krijgt en zo moe bent dus meid als het helpt kom hier je hart uitstorten
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 17:54:09 #114
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_23802707
Githa, wat was er dan mis met de handjes? En hebben ze ook iets gezegd over wat er nu gaat gebeuren? Ik neem toch aan dat ze over een tijdje nog een keer gaan kijken. Poe hee, wat lijkt me dat moeilijk voor jullie en ook omdat jij en je vriend er moeilijk over kunnen praten. Ik hoop vurig dat er niets aan de hand is en dat je straks een prachtig beebje in je armen krijgt.

Heel veel liefs ,
Slaapmeisje
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 18:02:40 #115
81992 Githa
pi_23802873
quote:
Op maandag 6 december 2004 17:54 schreef Slaapmeisje het volgende:
Githa, wat was er dan mis met de handjes? En hebben ze ook iets gezegd over wat er nu gaat gebeuren? Ik neem toch aan dat ze over een tijdje nog een keer gaan kijken. Poe hee, wat lijkt me dat moeilijk voor jullie en ook omdat jij en je vriend er moeilijk over kunnen praten. Ik hoop vurig dat er niets aan de hand is en dat je straks een prachtig beebje in je armen krijgt.

Heel veel liefs ,
Slaapmeisje
Ernstig is het niet hoor slaapmeisje maar zoals ik al beschreef voor mezelf even moeilijk, je wil zo graag alles perfect hebben.
Aan beide handjes denken ze polydactylie te hebben gezien ( een zesde vinger ) en omdat het aan de kant van de pink is noemen ze dat postaxiale polydactylie. De voetjes waren niet goed in beeld te krijgen maar als dat ook is noemen ze syndactylie en de combi van handjes en voetjes is polysyndactylie ..... wat een benamingen he
Nu denkt zij wel dat het waarschijnlijk alleen om de handjes gaat maar zelfs dat is niet duidelijk en die onzekerheid is misschien nog wel erger nu je weet dat de mogelijkheid zo groot is.
Ik ben bang dat we af moeten wachten tot na de bevalling maar zoals ik zei valt het allemaal reuze mee het is meer iets van mezelf
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 18:06:14 #116
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_23802955
Dus eigenlijk ontbreekt er niets aan je kindje (zoals ik eerst dacht) maar heeft je beebje juist meer dan een ander en is er dus eigenlijk nog meer om van te houden De onzekerheid kan ik me heel goed voorstellen, hierbij stuur ik je alvast een pakketje geduld en rust
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_23803074
Githa, ik zag een jongetje bij het consultatiebureau met zo'n extra vingertje aan elk handje. Het is dat ik het wist anders had ik het volgens mij nooit gezien. Het was meer een soort extra vingerkootje en ze bonden het af met een draadje zodat het er vanzelf af zou vallen. Was een lekker jochie trouwens
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 18:54:05 #118
81992 Githa
pi_23803909
quote:
Op maandag 6 december 2004 18:06 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dus eigenlijk ontbreekt er niets aan je kindje (zoals ik eerst dacht) maar heeft je beebje juist meer dan een ander en is er dus eigenlijk nog meer om van te houden De onzekerheid kan ik me heel goed voorstellen, hierbij stuur ik je alvast een pakketje geduld en rust
van wie kan ik nu beter een pakketje geduld krijgen Thnx
en idd beter iets te veel als te weinig en misschien valt het allemaal nog wel mee ook omdat ze niets met zekerheid kunnen zeggen. Maar het is toch wel lekker om zo nu en dan, en zeker weer ff na zo'n screening, je hart te kunnen luchten hier

Snoopy, afbinden kan idd mits het om een losse vinger gaat. Dit wil zeggen dat er geen bot in mag zitten dat vast zit aan de rest van de botten in de hand. is het een losse vinger dus met enkel een splinter bot of enkel huid dan binden ze het idd af en kan het al na een week weg zijn.
heb me ff goed laten informeren

De voetjes is echter een heel ander verhaal en zou veel complexer kunnen zijn maar dat zien we dan wel weer.
pi_23803958
quote:
Op maandag 6 december 2004 16:43 schreef renzell het volgende:
Oh ja, en Xante... waar kan ik die 3d echo van jou bewonderen?
Zwangerschap en Geboorte 117
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 19:01:42 #120
81992 Githa
pi_23804097
Ik ga nu eerst ff eten en dan zal ik eens een poging wagen om een foto te maken van de echofoto....waarop zowat enkel een hoofd te zien is hijs veel te groot geworden.....
Hij heeft wel mijn neus zegt mijn vriend
  maandag 6 december 2004 @ 19:52:54 #121
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23805101
wat een druktemakertje heb je in je Githa, weer niet stilliggen moeilijke situatie als je ietwat verschilt qua verwerking met vriendje over je beebje, misschien proberen duidelijk te maken dat je daar echt behoefte aan hebt!! en je hart bij friends en hier uitstorten natuurlijk

wat betreft de grootte van je beebje, die van mij is volgens de berekeningen bijna overal op 3 weken verder als dat het zou zijn met mijn aantal weken. volgens onderzoeksmevrouw wil dat helemaal niks zeggen of dat beebje nu echt eerder verwekt is zeg maar, of dat het eerder geboren zou worden, het groeit gewoon hard. althans die van mij dan he, zou dus kunnen die van jou ook

en kom op met die echo van dat hoofdje met jouw neus
  maandag 6 december 2004 @ 20:00:27 #122
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_23805123
jeetje zeg, wat kunnen jullie veel typen zeg.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 20:06:56 #123
81992 Githa
pi_23805242
heb net een foto gemaakt maar moest vanwege het licht de flitser wel gebruiken en nu heeft ie een vlek op zijn hoofdje, ik zal hem zo posten als picserver ook tijd heeft om hem te uploaden enne dan kijk ik morgen wel ff of ik hem beter op foto krijg met wat daglicht

Martineke,
Dat zij dat dan gelijk zegt..... ik maak me gelijk druk dat mijn hummeltje te vroeg gaat komen en ik al helemaal niet klaar ga komen met het kamertje enzo ..... ja ja je kent dat wel dan slaan alle hormonen in 1 x op hol!
dus ik heb een groot bb'tje ....ohw ohw en dat moet er ook nog uit
  maandag 6 december 2004 @ 20:07:01 #124
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23805245
Githa, ik kan me je frustratie goed voorstellen, het is niet fijn als je thuis niet lekker je ei kwijt kunt. Wat een uitkomst is FOK! toch.
Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen en dat het de "makkelijke" versie van de aandoening is. Succes
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 20:20:05 #125
81992 Githa
pi_23805547

het is al lange als 15 min maar hun hebben vast een andere klok als ik

edit: de 15 min zijn er inmiddels al 45

[ Bericht 13% gewijzigd door Githa op 06-12-2004 20:43:28 ]
pi_23806333
Hallo meiden, hier weer even een berichtje van mij, 't gaat niet zo lekker hier, veel last met slapen, 8 x per nacht eruit om te plassen en heel veel last van mijn rug dus kan nog amper lopen/staan/zitten. Mijn buik doet ook vaak veel pijn, ik denk dat Kruimeltje me een goede schop verkocht heeft en dat ik een beurse rib heb ofzo, het is echt een harde pijnlijke plek bovenin (precies op de rand van mijn broeken De laatste loodjes beginnen dus hier ook zwaar te worden. Daarbij komt dat mijn man met een burn-out thuiszit en af en toe heel erg depressief is, wat mij dan weer heel erg verdrietig maakt. Ik wil hem graag steunen enzo (en volgens hem doe ik dat ook goed) maar in mijn hart wordt ik heel verdrietig als hij zegt niet te willen leven zo, dan voelt het toch of ik (en Kruimeltje) niet voldoende reden voor hem zijn om te willen leven. Maar gelukkig heeft hij het in buien en tussen de buien door gaat het wel goed, alleen kan ik het niet zo makkelijk van me af zetten tussendoor zeg maar. Ik lees wel alles mee hier maar heb soms niet meer de puf om te reageren, sorry

[ Bericht 13% gewijzigd door Ladybos op 06-12-2004 20:56:20 ]
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 20:54:52 #127
81992 Githa
pi_23806523
heel begrijpelijk hoor ladybos, je hebt al je energie nodig voor jou en je man. ik weet niet goed wat ik moet zeggen behalve dan dat het me vreselijk moeilijk lijkt, juist in deze periode waarin jij eigenlijk ook alle steun nodig hebt van hem. ladybos ik hoop dat je man gauw weer wat positiever in het leven staat om samen van jullie hummeltje te genieten. dikke knuffel
  maandag 6 december 2004 @ 20:59:09 #128
34891 melonovy
La Kutschie
pi_23806612
Hoi!
Ik kom me weer even melden hier, heb veel tijd nodig voor andere dingen momenteel en daarom ben ik wat minder op het ( trage) fok! Hier gaat alles goed, ik voel me goed, slaap goed en heb lekker energie voor allerlei dingen en dat is wel weer fijn! Om heel precies te zijn zit ik morgen op de helft van de zwangerschap, en wat gaat het hard!!

Ik heb net alles bijgelezen... Jullie kunnen allemaal wel een portie sterkte gebruiken geloof ik, bij deze

Tex, de laatste zware loodjes, je komt er wel doorheen, maar in jouw situatie lijkt er even geen eind aan te komen, erg vervelend lijkt me dat!

Githa ik mag wel zeggen dat jij ook even met de nodige frustraties loopt te kampen, lijkt me ook behoorlijk onprettig die onzekerheden en dan ook nog je man die er niet over kan of wil praten... is niet zo fijn allemaal...

Renzell, die slapeloze nachten zijn vreselijk, ik kan daar ook niet tegen, maar gelukkig heb ik er weinig last van. Ik woonde toen ik zwanger was van Chiara ook heel klein in het centrum van Arnhem en wij moesten ook echt verhuizen, in januari kregn we de sleutel van het nieuwe huis en in april is Chiara geboren. We hadden een behoorlijk portie geluk dat het allemaal mogelijk werd, want een kleintje in zo'n kleine ruimte leek me echt vreselijk onpraktisch, maar niet onmogelijk hoor!! Wat zijn jullie opties??

Bix, ik moest wel lachen hoor, ik zie het helemaal voor me hoe Piet je na doet... Maar goed, het is wel even vervelend zo'n griep. Verder lijk je het nog wel lekker te trekken he?! Das goed, houden zo!!

Xanthe, je echo is echt prachtig!! WAUW!

Martineke, veel plezier en succes enzo morgen met de echo!!
Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 6 december 2004 @ 21:12:30 #129
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_23806958
Githa, wat jammer dat de baby niet meewerkte waardoor je nu eigenlijk nog niet veel wijzer bent. Dus toch maar afwachten tot na de geboorte dan, zal een extra spannende tijd zijn voor jullie. Ik kan me je onzekerheden wel voorstellen hoor. Jammer dat je daarmee niet bij je vriend terecht kunt, lijkt me lastig. Hopelijk heb je wel andere mensen in je omgeving waar je hierover kunt praten? En anders is er altijd nog Fok!

Renzell, kan me jouw frustraties ook goed voorstellen. Met een gezinnetje op een studentenkamer wonen lijkt me verre van ideaal! Hopelijk vinden jullie toch gauw iets anders. Sterkte!

Ladybos ook veel sterkte! Zwanger zijn is al niet niks, lijkt me ook moeilijk als je vriend met een burn out thuis zit.

Voel me beetje nutteloos zo eigenlijk. Zou jullie graag helpen, maar kan niks anders dan iedereen sterkte wensen! Meiden, ik denk aan jullie!
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 21:30:33 #130
81992 Githa
pi_23807364
maar via een andere host want picserver heeft geen zin vandaag

morgen maar een zonder flitser en met wat meer daglicht
pi_23807662
Wow prachtig Githa !! Groot al he !!
  maandag 6 december 2004 @ 22:42:01 #132
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_23808950
Ondanks de flits wel heel mooi en duidelijk hoor Githa!
©Dumbo
  maandag 6 december 2004 @ 23:05:54 #133
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_23809417
Duidelijk babietje Githa

Tex wat een geweldige avatar die buik met kerstmuts
pi_23809654
Mooie echo Githa!
pi_23809720
Vraagje ben nu 30w en 2d en heb de laatste 2 dagen een soort menstruatie achtig gevoel onderin mijn buik.
Nou weet ik wel dat zoiets kan duiden op het indalen van een kindje , maar volgens mijn boekje begint dat pas rond de 35e week....
Meer mensen hier ervaring mee?

Tot morgen , ik ga nu in elk geval slapen , ben onwijs moe.
  dinsdag 7 december 2004 @ 00:09:49 #136
45621 Suzanna
Mama van...
pi_23810992
(Berichtje van de man van Suzanna)

Vandaag is na 36 uur flinke weeën de wereld verrijkt met een mooie jongedame die wij (de trotse doch vermoeide ouders) genoemd hebben; Noa Deborah met als roepnaam Noa.
Tevens heb ik herontdekt wat een heldin mijn vrouw is na haar 36 uren met flinke weeën te hebben meegemaakt en ondersteund, voor zover dat laatste in mijn kunnen lag.
Vrouw en kind maken het goed, doch hebben beiden de nodige uurtje slaap in het verschiet liggen, ter compensatie van de langdurige arbeid met als salaris een baby die toen ik voor het eerst mijn ogen er op liet rusten spontaan de waterlanders uit mijn traanbuizen lieten stromen.
Aangezien dat weinig tot eigenlijk nooit gebeurd is dat een uniek moment te noemen in mijn levensloop.
Suzanna straalde net voordat ik vanavond naar huis ging en is qua schoonheid er nog meer op vooruitgegaan, dit zeg ik niet om haar te vleien mocht ze dit later teruglezen, maar het is gewoon een voldongen feit dat ze als moeder zo'n warmte en rust uitstraalde, dat mijn verliefdheidsniveau als een kop van jut opsprong en mijn afscheid voor deze nacht nog een stuk moeilijker maakte.
Nu thuis dacht ik eraan dat ze zei voordat ik ging dat ik maar even een korte weergave moest geven van het gebeurde, hierbij dus vanuit mijn oogpunt geschiedt, de medische details e.d. brengt Suzanna binnenkort wel als ze weer de puf heeft om achter de computer te zitten als ze morgen terug komt met Noa vanuit het z.h.

gr.
Een trotse vader maar een nog trotsere man die nu slapen gaat....(GAAAP!!!!!! )
  dinsdag 7 december 2004 @ 00:15:44 #137
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23811155
suzanna en hubbie proficiat geniet ervan
  dinsdag 7 december 2004 @ 00:18:11 #138
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23811227
Gefeliciteerd!
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  dinsdag 7 december 2004 @ 00:19:07 #139
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23811258
Doe anders ff lekker een eigen topicje openen joh. Je bent zo bescheiden
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_23811812
Gefeliciteerd Suzanna en hubbie
pi_23812452
Heel hartelijk gefeliciteerd met de kleine Noa!!!
Veel geluk samen!!
The waves you made will always be
  dinsdag 7 december 2004 @ 02:03:01 #142
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_23813512
prachtige echo githa

Suzanna en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochten en wat een mooie naam heeft ze gekregen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 7 december 2004 @ 03:32:41 #143
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_23814350
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 00:09 schreef Suzanna het volgende:
Vandaag is na 36 uur flinke weeën de wereld verrijkt met een mooie jongedame die wij (de trotse doch vermoeide ouders) genoemd hebben; Noa Deborah met als roepnaam Noa.
Tevens heb ik herontdekt wat een heldin mijn vrouw is na haar 36 uren met flinke weeën te hebben meegemaakt en ondersteund, voor zover dat laatste in mijn kunnen lag.
Vrouw en kind maken het goed, doch hebben beiden de nodige uurtje slaap in het verschiet liggen, ter compensatie van de langdurige arbeid met als salaris een baby die toen ik voor het eerst mijn ogen er op liet rusten spontaan de waterlanders uit mijn traanbuizen lieten stromen.
Aangezien dat weinig tot eigenlijk nooit gebeurd is dat een uniek moment te noemen in mijn levensloop.
Suzanna straalde net voordat ik vanavond naar huis ging en is qua schoonheid er nog meer op vooruitgegaan, dit zeg ik niet om haar te vleien mocht ze dit later teruglezen, maar het is gewoon een voldongen feit dat ze als moeder zo'n warmte en rust uitstraalde, dat mijn verliefdheidsniveau als een kop van jut opsprong en mijn afscheid voor deze nacht nog een stuk moeilijker maakte.
Nu thuis dacht ik eraan dat ze zei voordat ik ging dat ik maar even een korte weergave moest geven van het gebeurde, hierbij dus vanuit mijn oogpunt geschiedt, de medische details e.d. brengt Suzanna binnenkort wel als ze weer de puf heeft om achter de computer te zitten als ze morgen terug komt met Noa vanuit het z.h.
Ik heb nog zo gezegd: "geen thrillers"

Gefeliciteerd
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 december 2004 @ 07:04:08 #144
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23814868
Hoera, daar is ze dan Gefeliciteerd Noa, met je ouders
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 7 december 2004 @ 07:23:34 #145
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23814921
Wauwie, gefeliciteerd Suzanna en geweldige Sumanna! Noa is vast een prachtig meisje!

Wat mooi omschreven! En Suzanna, zie je wel: nu je je eigen kindje hebt, ben je de rust en oer-moeder zelve!
* Sugar herinnert zich de wanhoop rond een oppasbabietje-dat-de-hele-week-huilde!

Geniet van jullie dochter!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † dinsdag 7 december 2004 @ 08:03:30 #146
81992 Githa
pi_23815059
JAAAAH! Noa is geboren Suzanna en man van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid
  † In Memoriam † dinsdag 7 december 2004 @ 08:06:00 #147
81992 Githa
pi_23815072
Martineke veel plezier bij je echo straks enne kom je het resultaat ff showen ?
  dinsdag 7 december 2004 @ 08:55:41 #148
103793 kozakken
Living the life
pi_23815407
Noa Alweer zo'n mooie naam.
Van harte gefeliciteerd!!
  dinsdag 7 december 2004 @ 08:56:57 #149
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_23815423
Suzanna en hubbie, van harte gefeliciteerd met de geboorte jullie dochter Noa Heel veel plezier en geluk met elkaar.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  dinsdag 7 december 2004 @ 09:05:50 #150
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_23815528
Gefeliciteerd met de geboorte van Noa

en wat een lief berichtje zeg!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: