Oh ja, het hindoeïsme, die bedoelde ikquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:35 schreef The_Shining het volgende:
Kali is meer vanuit het hindoeisme![]()
Klopt, althans daar dacht ik zelf oa ook aan.quote:De 'dood' die je bedoelt is het doorzien van vals bewustzijn of dood van het ego.
Ik weet het, Kali en the old hag zijn twee verschillende 'verschijningen'.quote:Ik spreek niet uit ervaring maar haar verschijning wordt anders beschreven als die van "the old hag".
welke valiumquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:24 schreef milagro het volgende:
als je dat meerdere malen per week hebt, wakker worden en je tijdelijk verlamd weten, moet je de valium eens in de strip laten , volgens mij
Wist niet dat dit met een stof te maken hadquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:11 schreef Enyalius het volgende:
sleep paralysis.
je hersenen maken een stof aan die je lichaam verdoofd waardoor je weinig tot niet beweegt terwijl je slaapt. je zou jezelf anders behoorlijk kunnen verwonden.
als je wakker wordt en je nog niet kunt bewegen betekend dit dat die stof nog niet uitgewerkt is. kan ik anders om werken, dat je in slaap valt en je lichaam niet verdoofd is. je begint dan je armen of benen te bewegen net zoals in de droom en je wordt weer wakker.
je zou dit wellicht een stap verder kunnen nemen als je wilt
Hmm.. dat heb ik nooit gehad.. wel soms dat ik d8..he? is er nu iemand in m'n kamer? vind ik opvallend dat jij ook vaak hoofd en nekpijn hebt..dat heb ik zelf ook namelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:59 schreef Jominro het volgende:
Ik voelde handen op mijn hoofd (heb geen partner) er werd mij gevraagd hoe dat voelde. Mijn antwoord was dat het prettig aanvoelde alsof de spanning eruit getrokken werd (heb vaak hoofd / nekpijn) vervolgens voelde ik dat er ter hoogte van mijn schouderbladen aan mij getrokken werd, tegelijker tijd lag ik te schokken en was niet in staat om mij te bewegen.
Het kan toch ook zijn dat je lichaam een zeldzaam hormoon aanmaakt die de "verdovingstof" tegenwerkt? * Denkt aan eng verhaal van man bij Kopspijkersquote:Op maandag 27 december 2004 16:30 schreef sjak het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders. Het heet awareness en is meestal toe te schrijven aan een fout van de persoon die de anesthesie geeft. Je hebt dan wel voldoende spierverslapping gekregen (dus kunt niet bewegen) maar niet voldoende slaapmiddelen en bent dus wakker terwijl men dit niet registreert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |