tis dat je het zelf zegtquote:Op maandag 20 december 2004 21:46 schreef Fliepke het volgende:
erm ik ben echt een prutser -edit-
Ja, wat ik stom vind is dat je geen cross-faction guilds kunt hebben. Ik bedoel ; Argent Dawn bestaat ook in het spel dus waarom zouden wij niet iets soortgelijks mogen oprichten? Enige nadeel is de taal, maar misschien dat men trainers kan inbouwen of een universal translation device laten maken door mensen met engineeringquote:Op maandag 20 december 2004 21:47 schreef Fliepke het volgende:
Nou ja we zouden gewoon lomp kunnen doen en twee guilds oprichten
Het gaat er immers maar om dat we met een stel leuke mensen spelen en ons vermaken
hehe, een beetje addict gaat natuurlijk als horde met een alliance vriend de taal proberen te leren heaquote:Op dinsdag 21 december 2004 06:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja, wat ik stom vind is dat je geen cross-faction guilds kunt hebben. Ik bedoel ; Argent Dawn bestaat ook in het spel dus waarom zouden wij niet iets soortgelijks mogen oprichten? Enige nadeel is de taal, maar misschien dat men trainers kan inbouwen of een universal translation device laten maken door mensen met engineering
dat zie ik nog wel gebeuren eigenlijk, is hetzelfde als de Trekkie fans die Klingon kunnen spreken en schrijvenquote:Op dinsdag 21 december 2004 08:22 schreef OurMystery het volgende:
[..]
hehe, een beetje addict gaat natuurlijk als horde met een alliance vriend de taal proberen te leren hea![]()
Ga je aanmelden voor de open beta vriendquote:Op woensdag 22 december 2004 20:53 schreef DjNivek het volgende:
heeft iemand misschien een accountje voor de closed beta die je niet meer gebruikt?![]()
Lijkt me echt een topgame![]()
Die collector's Edition zul je dan wel snel ergens nog moeten bestellen, voordat ze nergens meer te krijgen zijn. Bol.com is al door de voorraad heen die ze zouden krijgen.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:37 schreef hanskamp het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Ik heb ook heilig besloten om World of Warcraft te kopen. Ik hoop dat ze 14 januari niet allemaal uitverkocht zijn. Ik ga voor de Collector's Edition!
Klinkt zeker wel goed.. Maar ik snap het verschil tussen een PvP en een PvE server nog nie helemaal. Want in een PvE server kun je toch ook gewoon de tegen partij aanvallenquote:Op donderdag 23 december 2004 14:51 schreef Credence het volgende:
Op de site staat nieuwe informatie over de Battlegrounds
Op de PVP server kan je ook mensen van je eigen partij aanvallen.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:10 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Klinkt zeker wel goed.. Maar ik snap het verschil tussen een PvP en een PvE server nog nie helemaal. Want in een PvE server kun je toch ook gewoon de tegen partij aanvallen
De CE is al ruim een maand uitverkocht en wordt niet bijgemaakt. Dus hij heeft pech.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Die collector's Edition zul je dan wel snel ergens nog moeten bestellen, voordat ze nergens meer te krijgen zijn. Bol.com is al door de voorraad heen die ze zouden krijgen.
Je kan geen mensen van je eigen partij aanvallen, ook niet bij PVP.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Op de PVP server kan je ook mensen van je eigen partij aanvallen.
Bovendien word je bij PVE 'pvp-marked' als je mensen van de tegenpartij aanvalt. Dat betekent dat je 'free game' wordt voor de tegenpartij, en dat iedereen je zomaar aan kan vallen
Dynabyte heeft ze op hun internetpagina staan, dus waarschijnlijk kan je ze dan ook wel in de winkel bestellenquote:Op donderdag 23 december 2004 22:34 schreef DigiJasper het volgende:
Ik ga ook World of Warcraften en heb de CE bij Informatique besteld
Zomaar een vraag:
Gaan Dixons / Intertoys / Free Record Shop de timecards verkopen en/of elke zelfrespecterende boekhandel? (Bijv. vragen of ze ze willen bestellen..)
Anders ben ik best wel de lul; ik mag de timecards niet op i-net kopen
Het werkt hier ook nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:14 schreef Maanvis het volgende:
Ja, nog meer mensen die nu niet kunnen spelen in CB?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |