Goedzoquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:58 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik heb al gemaild naar een vriend van me
Dat zou ik niet weten. Ik zou eerst proberen hem eroverheen te doen, en als dat niet lukt kun je nog altijd clean installerenquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:19 schreef Maikuuul het volgende:
Maanvis ? moet ik die 1.1.1 uninstalleren voordat ik de 1.1.2 installeer ?
Alvast bedankt
Nee, geen PvP, speel op de Betaserver, PvEquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:08 schreef Maanvis het volgende:
Cool, die kerstboom! ik kan niet wachten om hem zelf te zien!Maarja client moet nog 15% ofzo
Jij speelt toch PVP, Absinth? Ikzelf speel alleen PvE.
Cool, dan komen we elkaar misschien nog tegenquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:49 schreef Absinth het volgende:
[..]
Nee, geen PvP, speel op de Betaserver, PvE
Oke handig om te wetenquote:Op zondag 19 december 2004 12:32 schreef Maikuuul het volgende:
Je moet eerst de 1.1.1 uninstallen daarna pas de 1.1.2 installen want als je de 1.1.1 installed laat ken je wel op play drukken maar daar heb je nix aan
Ok, kom regelmatig mensen tegen van die guild, xroads en omgevingquote:Op zondag 19 december 2004 11:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Cool, dan komen we elkaar misschien nog tegen
Ik zit nu overigens bij een nederlandssprekend guild, genaamd "The Dutch Destroyers". Als je nederlands spreekt mag je erbij. Stuur mij maar een ingame mailtje als je dat wilt
Ik moet overigens zelf nog wat downloaden van die beta-client, aangezien de hele nacht mijn internetverbinding niet gewerkt heeft.
Die bonussen die je krijgt bij gecombineerde items van een set, is nog niet eens zo geweldig geloof ikMaar het staat wel mooi natuurlijk!
Ja het zijn nog grotendeels mensen van rond lvl 20-30, dus die zul je daar idd vindenquote:Op zondag 19 december 2004 13:06 schreef Absinth het volgende:
[..]
Ok, kom regelmatig mensen tegen van die guild, xroads en omgeving
Als het aan mij ligt gaan we gewoon op een PvE server spelen en gewoon gezellig een beetje wowwenquote:Op zondag 19 december 2004 16:12 schreef R_o_N het volgende:
Ik ga hem zeker spelen en zal zeker interesse hebben om een guild te joinen, mischien wel handig om te weten wat de doelstelling zal worden van deze guild... PvP ? PvE ?
Ik hoor het graag
Dus je gaat US spelen, na twee maandjes sluit je die account af en begin je weer helemaal opnieuw met de EU retail?quote:Op zondag 19 december 2004 01:37 schreef existenz het volgende:
Mijn versie is shippedDeze gaat overigens weer de deur uit zodra ik mijn EU LE heb. De serial die bij de EU zit, stop ik dan bij me US versie, zodat diegene die hem koopt nog gewoon kan reggen
En gewoon met een nl adres als billing adres 8)
Na verloop van tijd kan jezelf kiezen op welke server je wilt spelen, dus met de us versie op eu servers en andersomquote:Op zondag 19 december 2004 18:05 schreef StarBright het volgende:
[..]
Dus je gaat US spelen, na twee maandjes sluit je die account af en begin je weer helemaal opnieuw met de EU retail?
Ik zou het niet kunnen.
Overigens kun je die key van de EU niet bij de US versie stoppen omdat je die key zelf waarschijnlijk nodig zult hebben om een account the maken voor als je de EU gaat spelen. Dus dat werkt niet.
Ooh en blizzard transfers geen accounts. Dus je US account kan je niet meenemen naar Europa. (ik heb hier een officieel blizzard antwoord op gehad)
Nee, de accounts ed. zijn hetzelfde, het verschil zit hem in de server(s). Je kunt nu nog niet op alle servers omdat je lokale serverlist niet alle servers bevat. Deze kun je dus gewoon switchen. maar waarschijnlijk zal ik toch wel op de usa servers blijven spelen.quote:Op zondag 19 december 2004 18:05 schreef StarBright het volgende:
[..]
Dus je gaat US spelen, na twee maandjes sluit je die account af en begin je weer helemaal opnieuw met de EU retail?
Ik zou het niet kunnen.
Overigens kun je die key van de EU niet bij de US versie stoppen omdat je die key zelf waarschijnlijk nodig zult hebben om een account the maken voor als je de EU gaat spelen. Dus dat werkt niet.
Ooh en blizzard transfers geen accounts. Dus je US account kan je niet meenemen naar Europa. (ik heb hier een officieel blizzard antwoord op gehad)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |