Omdat het van gemeenschapsgeld betaalt wordt en het laatste waar ik op zit te wachten is linkse partij-propaganda.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:32 schreef Argento het volgende:
Ik zie niet in waarom het journaal gevarieerd moet zijn.
Wel op rechtse propaganda?quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:35 schreef Landmass het volgende:
Omdat het van gemeenschapsgeld betaalt wordt en het laatste waar ik op zit te wachten is linkse partij-propaganda.
dacht ik ook als eerste aan..quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:39 schreef Loohcs het volgende:
Denk jij echt dat sjournaal zo geschreven dient te worden?
Hoezo? Die begrippen zijn toch onderling uitwisselbaar?quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:12 schreef Witchfynder het volgende:
Zeg, willen jullie " rechtse rakkers" en malloten die niet kunnen spellen en onzinnige stellingen poneren goed uit elkaar houden?
Nou, met die kijkcijfers, vast een flinke bak geldquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:22 schreef Landmass het volgende:
Ik stel voor dat we de subsidiekraan dicht draaien en de NOS de vrije markt op sturen. Kijken wat ze daar waard is. Vermoedelijk helemaal niks.
godverdomme een reactie van HarigeKerel!quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:22 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Nou, met die kijkcijfers, vast een flinke bak geld![]()
Kijk, je bent harig, of je bent het niet, Ai rest mijn keesquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:27 schreef EternalSolstice het volgende:
godverdomme een reactie van HarigeKerel!
RTL wordt niet van gemeenschapsgeld betaald.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
De NOS is misschien niets, maar RTL is nog minder qua nieuws, als de NOS subjectief2 is, dan is RTL subjectief 5.
Overigens is objectief nieuws een utopie...
quote:De salarissen van de leden van de raad van bestuur van de Publieke Omroep zijn met een kwart gestegen in 2003. De bezoldiging van de drie bestuursleden en de directeur NOS RTV bedroeg vorig jaar 800.000 euro, dit jaar is dat meer dan één miljoen euro. De inkomstenstijging van de raad van bestuur vond plaats bij het aantreden van de nieuwe leden van de raad. Harm Bruins Slot is de voorzitter, Cees Vis en Ruurd Bierman zijn de andere leden van de raad van bestuur van de Publieke Omroep.
RTL wordt ook van gemeensschapsgeld betaald. Alleen dan anders.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:31 schreef FOS2004 het volgende:
[..]
RTL wordt niet van gemeenschapsgeld betaald.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |