Met je zelfkennis zit het wel snor. Ik betwijfel zelfs of je dan wel dom bent.quote:Op zondag 5 december 2004 16:09 schreef Monidique het volgende:
Ik word ook moe van mezelf. Altijd zo goed denken over jezelf en dan toch eigenlijk een walgelijk, dom ventje blijken te zijn. Ik walg van mijzelf als ik zie dat ik dom ben.
Als je links bent?quote:Op zondag 5 december 2004 16:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Met je zelfkennis zit het wel snor. Ik betwijfel zelfs of je dan wel dom bent.
ideetje voor Bush?quote:192 Teletekst zo 05 dec
**********************EN DAN DIT... ***
Thais origami-offensief voor vrede
BANGKOK De hemel boven het zuiden van
Thailand is vandaag gevuld met witte
kraanvogels van papier.De vogels zijn
gevouwen door Thaise burgers en zijn
beschreven met vredesboodschappen.De
honderd miljoen vogels worden door
legervliegtuigen afgeworpen.
Het origami-offensief is een idee van
premier Shinawatra,die het opstandige,
overwegend islamitische zuiden zo een
positief signaal wil geven.Critici zien
het als een stunt die het uitblijven
van echte oplossingen moet verhullen.
Scholieren maken fanatiek jacht op de
vogels.De vogel die de premier heeft
gevouwen,is goed voor een studiebeurs.
Just big-boned.quote:Op zondag 5 december 2004 16:11 schreef Monidique het volgende:
Nee, nu moet je zeggen: je bent niet dik!
Dat is wel ernstig ja.quote:
Extreem-rechts?quote:
Het is net als bij alcoholisten, het begint met ontkenning.quote:
Daar zit het probleemquote:
Een echte Sidekickiaan dus.quote:Op zondag 5 december 2004 16:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het is net als bij alcoholisten, het begint met ontkenning.![]()
Maar hij keurt het niet af .....quote:Bron : www.nu.nl
Iran bezorgd over antimoslimactie Nederland
Uitgegeven: 5 december 2004 14:22
Laatst gewijzigd: 5 december 2004 14:22
TEHERAN - Iran maakt zich zorgen over de antimoslimsentimenten in Nederland. De Iraanse woordvoerder van Buitenlandse Zaken Hamid Reza Asefi sprak zijn ongerustheid zondag uit tijdens een persconferentie.
Asefi reageerde op het officiële protest dat EU-voorzitter Nederland deze week namens de lidstaten indiende bij Iran. De Europese Unie stelde de behandeling in Iran van onder anderen journalisten, medewerkers van hulporganisaties en leden van religieuze minderheden aan de kaak.
Maatregelen
Asefi diende Nederland en de EU daarom van repliek. Hij zei dat Teheran verwacht dat de Europese landen maatregelen nemen om het schenden van rechten van moslims en andere minderheden te voorkomen.
Asefi repte ook over de moord op Theo van Gogh. "In Nederland heeft het verschrikkelijke gedrag van een persoon moslims geprovoceerd'', aldus Asefi. Hij wees erop dat radicale maatregelen door tegenstanders van de islam het gevolg waren van de moord.
De Israeli's hebben er lekker meer...nanananana.quote:Op zondag 5 december 2004 16:17 schreef Drugshond het volgende:
Maar hij keurt het niet af .....En zo'n land wil een atoombom in zijn macht hebben ?
- Dat wordt nog lachen -
Nou en, ik wil ook een atoombom, maar er zit zelfs geen letter in mijn schoen.quote:Op zondag 5 december 2004 16:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maar hij keurt het niet af .....En zo'n land wil een atoombom in zijn macht hebben ?
- Dat wordt nog lachen -
'n redelijk alternatiefquote:Op zondag 5 december 2004 16:24 schreef Monidique het volgende:
Ik pak zo maar wat bier, denk ik.
Jij pauper! Dat je al met een atoombom tevreden bent! Ik doe het voor niet minder dan een neutronenbom.quote:Op zondag 5 december 2004 16:22 schreef Harry_Sack het volgende:
Nou en, ik wil ook een atoombom, maar er zit zelfs geen letter in mijn schoen.
Sinterklaas heeft wat mij betreft afgedaan, laat 'm nou maar van zijn pensioentje genieten zou ik zeggen.
Niet denken, gewoon doen.quote:Op zondag 5 december 2004 16:24 schreef Monidique het volgende:
Ik pak zo maar wat bier, denk ik.
Bestaat dat gebrouwen taugeextract nogquote:Op zondag 5 december 2004 16:27 schreef Monidique het volgende:
Alfa. Check.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |