Ik zie ook niet zo'n probleem.quote:Op zondag 5 december 2004 14:30 schreef Bluesdude het volgende:
Kaalhei had een xenofobie-award ingesteld.
De kiezers gaven evenveel stemmen aan Tikorev en Koos Voos.
Hij moest dus teruggaan naar de kiezers voor een tie-break..
Wat is de grote schande daaraan ?
Precies... in de discussie die nu in CH loopt neem ik de tijd achtergrondinfo te zoeken op het internet.quote:Op zondag 5 december 2004 14:37 schreef George-Butters het volgende:
. Probleem is dat bijna altijd wanneer je een onderbouwde post plaatst en er veel tijd in steekt, hij volkomen genegeerd wordt of er op een debiele wijze opgereageerd wordt.
Het blijft dus vaak bij steunen en kreunen.
Je begint direct weer met flamen en etikettenplakken ....he?quote:Op zondag 5 december 2004 14:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het feit dat je al zo'n award zou willen uitreiken en de OP die vol vooroordelen zit en dat er daarna doodleuk verteld mag worden waarom die twee zo'n klootzakken zijn, terwijl minstens eentje zich niet eens kan verdedigen. Grappig dat jij als grote etikettenplakkert dat geen probleem vindt.
quote:Op zondag 5 december 2004 14:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Kaalhei had een xenofobie-award ingesteld.
De kiezers gaven evenveel stemmen aan Tikorev en Koos Voos.
Hij moest dus teruggaan naar de kiezers voor een tie-break..
Wat is de grote schande daaraan ?
Flamen?quote:Op zondag 5 december 2004 14:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je begint direct weer met flamen en etikettenplakken ....he?
Wat is er verkeerd aan zo'n xenofobie-award..?
Fok barst uit zijn voegen van de xenofoben...wil je dat onder tafel schuiven ?
Ook zoiets, Kale heide liet geen nieuwe stemmen toe op andere "xenofoben". Bij een herverkiezing lijkt mij dat een logisch vervolg. Koos Voos wordt gelijk in de OP in de extreem-rechterhoek gezet, zonder dat hij zich kan verdedigen. En dat voornamelijk omdat hij terechte kritiek geeft op Moslimextremisme.quote:Op zondag 5 december 2004 14:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Kirmini en Mokro/Fonkmeistah/hoeookverder hadden hem ook zeker verdiend, met respectievelijk de uitspraken:
''Ik heb Armeense buren''
''Ik heb vorige zomer nog mijn Israelische buurvrouw geholpen''
In denial ?quote:Op zondag 5 december 2004 14:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat jij vindt dat er xenofoben zijn op fok betekent nog niet dat dat zo is.
Toon maar aan, met citaten, quotes etc. Daar kick je namelijk toch zo op?quote:
Daar is discussie over mogelijk. Dat iemand dat niet wilde, hoeft nog niet te betekenen dat er mensen moedwillig zwart gemaakt worden.quote:Op zondag 5 december 2004 14:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ook zoiets, Kale heide liet geen nieuwe stemmen toe op andere "xenofoben". Bij een herverkiezing lijkt mij dat een logisch vervolg. Koos Voos wordt gelijk in de OP in de extreem-rechterhoek gezet, zonder dat hij zich kan verdedigen. En dat voornamelijk omdat hij terechte kritiek geeft op Moslimextremisme.
Ik zie geen award voor extreem-linkse rakkers die in de hoek staan van Volkert van der Graaf. Dat was natuurlijk te lullig voor SCH etc.quote:Op zondag 5 december 2004 14:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Daar is discussie over mogelijk. Dat iemand dat niet wilde, hoeft nog niet te betekenen dat er mensen moedwillig zwart gemaakt worden.
Nee, hoor.quote:Op zondag 5 december 2004 14:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
SCH ís extreem-links.
Aanhanger van die randdebiel?quote:Op zondag 5 december 2004 15:00 schreef Monidique het volgende:
Na Plasterks column vandaag bij Buitenhof weet ik het zeker, ik ben een Plasterkiaan.
Nee, hoor.quote:Op zondag 5 december 2004 14:56 schreef Monidique het volgende:
Koos Voos ís extreem-rechts.
Die amateur-historicus kan niet eens schrijven.quote:Op zondag 5 december 2004 15:00 schreef Monidique het volgende:
Na Plasterks column vandaag bij Buitenhof weet ik het zeker, ik ben een Plasterkiaan.
Gut, lekker boeiend of het nou een nep geschiedkundige is, of dat hij niet kan schrijven. Waar je dat vandaan haalt, weet ik niet, maar goed, dat valt vast aan te tonen. Hij brengt tenminste nog een beetje nuance en gilt niet als een muisofobische meid, zoals Wilders c.s, Cliteur en dergelijken plegen te doen.quote:Op zondag 5 december 2004 15:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die amateur-historicus kan niet eens schrijven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |