Ik zou dat niet zeggen als hij niet met enige regelmaat parmantige beweringen doet over het verleden die faliekant fout zijn en zijn baatzucht goed doen uitkomen.quote:Op zondag 5 december 2004 15:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gut, lekker boeiend of het nou een nep geschiedkundige is,
Lees eens een van zijn columns, hij is weinig hartig en hij bezit niet de minste geestigheid. Hij is voorts een krukkig stilist en kent zijn schrijfsels niet eens uit zijn hoofd.quote:of dat hij niet kan schrijven. Waar je dat vandaan haalt, weet ik niet, maar goed, dat valt vast aan te tonen.
Cliteur en Wilders zijn ook verschrikkelijk.quote:Hij brengt tenminste nog een beetje nuance en gilt niet als een muisofobische meid, zoals Wilders c.s, Cliteur en dergelijken plegen te doen.
Hij leeft in de veronderstelling dat, dankzij een promotie in de biologie, hij overal alles van af weet.quote:Op zondag 5 december 2004 15:06 schreef Monidique het volgende:
Iemand die w้l nadenkt, in tegenstelling to segregatie-fetisjisten als Bolkestein.
Ja, geef jij die eens. Afijn, ieder een mening, maar stellen dat het zo IS, gaat te ver. Dan zul je je zaakjes moeten onderbouwen en de persoon in kwestie persoonlijk moeten kennen, ventje.quote:
Nuance? Hij hakt het liefst in op politieke tegenstanders, en denkt dat hij nog humor heeft ook.quote:Op zondag 5 december 2004 15:11 schreef Monidique het volgende:
Maar ja, nuance is natuurlijk een een vies woord, in dit politiek-correcte klimaat dat gedomineerd wordt door rechtse populisten.
Plasterk is een techneut en komt altijd met technische analyses. De beste man snapt niet dat theorie en praktijk verschillende werelden zijn.quote:Op zondag 5 december 2004 15:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gut, lekker boeiend of het nou een nep geschiedkundige is, of dat hij niet kan schrijven. Waar je dat vandaan haalt, weet ik niet, maar goed, dat valt vast aan te tonen. Hij brengt tenminste nog een beetje nuance en gilt niet als een muisofobische meid, zoals Wilders c.s, Cliteur en dergelijken plegen te doen.
Ik dacht altijd dat Berends een puber wasquote:Op zondag 5 december 2004 15:18 schreef Monidique het volgende:
Oh, nee, dat was pberends.
Je hoeft niet alles van je leerlingen over te nemen.quote:Op zondag 5 december 2004 15:13 schreef Monidique het volgende:
die vroege tijdstip
Je bent rond de 20, ventje.quote:Op zondag 5 december 2004 15:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ventje? Ik ben 38 en heb twee kinderen.
quote:Op zondag 5 december 2004 15:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles van je leerlingen over te nemen.
quote:Op zondag 5 december 2004 15:20 schreef Monidique het volgende:
Ja, okay, ik ben 21, dat is waar. 21 en lui lelijk walgelijk verachtelijk smerig harig saai betweterig laf links armzalig misselijkmakend vies mismaakt kansloos waardeloos stompzinnig arrogant belabberd lamlendig kotsneigingenopwekkend mensonwaardig urinegelijkend vuil excrement afstoting.
Trek de wijde wereld eens in en leer dat er nog meer te walgen valt.quote:Op zondag 5 december 2004 15:20 schreef Monidique het volgende:
Ja, okay, ik ben 21, dat is waar. 21 en walgend.
Marcel? Die zat gisteren weer achter zijn lessenaartje met zijn vingertje te zwaaien. Een buitengewoon walgelijk mannetje.quote:Op zondag 5 december 2004 15:24 schreef Monidique het volgende:
Maar om het goed te maken, wil ik best even melden dat ik Van Dam w้l verschrikkelijk vind.
Ik kan je wel een anekdote vertellen over orale seks, maar dat maakt mij zo triest. Beide interpretaties.quote:Op zondag 5 december 2004 15:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Trek de wijde wereld eens in en leer dat er nog meer te walgen valt.
Het zoog?quote:Op zondag 5 december 2004 15:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik kan je wel een anekdote vertellen over orale seks, maar dat maakt mij zo triest. Beide interpretaties.
Erg leuk was dat. Hij moest het toch echt afleggen tegen Van Ekelen, want kennis van zaken: nul. Zelfs de voorbereiding en de sparring heeft Marcel niet geholpen.quote:Op zondag 5 december 2004 15:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Marcel? Die zat gisteren weer achter zijn lessenaartje met zijn vingertje te zwaaien. Een buitengewoon walgelijk mannetje.
Vertel.quote:Op zondag 5 december 2004 15:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik kan je wel een anekdote vertellen over orale seks, maar dat maakt mij zo triest. Beide interpretaties.
als dat idd zo is:quote:737 737 tt-TV1 zo 5 dec 15:44.31
NIEUWS
ญญญญญญญญญญญญ
U kunt terecht bij de Vlaamse overheid
GELIJKE BEHANDELING VERZEKERINGSPREMIE
het ministerie van de Vlaamse
De Europese Commissie stelde een richt-
lijn voor die de risicoberekeningen van
verzekeringsmaatschappijen op basis van
geslacht beschouwt als discriminatie.
U kunt alles nalezen op de site
Vrouwen betalen vaak hogere premies
voor gezondheidsverzekeringen omdat de
kans bestaat dat ze kinderen krijgen.
Terwijl de baten ten goede komen aan de
hele samenleving, worden de kosten door
slechts ้้n bevolkingssegment gedragen.
Vlaamse Commissie voor Ruimtelijke
Tarieven en uitkeringen van
particuliere pensioenplannen zijn
eveneens in het nadeel van de vrouwen.
Nog van gisteren, misschien,quote:Op zondag 5 december 2004 15:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ben je alweer dronken?
Hij is weer erg, Coby.quote:Op zondag 5 december 2004 15:54 schreef Monidique het volgende:
De Verlichting is het zalvend glijmiddel van extreem-rechts
Mannen die drinken en kotsen, zijn geen drinkers, of geen mannen.quote:Op zondag 5 december 2004 15:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nog van gisteren, misschien,!
Nee, ik heb gisteren gekotst. Jawel... het platteland.
Moslims!quote:Op zondag 5 december 2004 15:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Mannen die drinken en kotsen, zijn geen drinkers, of geen mannen.
quote:
Nou is bier met de alcoholcontent van vodka niet echt lekker. lijkt mij.quote:Op zondag 5 december 2004 15:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
![]()
![]()
![]()
De prijs van een biertje heeft ook het euro-effekt gehad. Schandelijk, omdat het alcolholpercentage niet meeging.
Zwaar bier is inderdaad voor de liefhebbers.quote:Op zondag 5 december 2004 15:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou is bier met de alcoholcontent van vodka niet echt lekker. lijkt mij.
Ja, in Quelchouffe kan je een lepel rechtovereind laten staan. Na drie glazen (op een lege maag uiteraard) ben je wel aardig kachel.quote:Op zondag 5 december 2004 16:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zwaar bier is inderdaad voor de liefhebbers.![]()
De gemiddelde skinhead denkt "Huh? wat? Is het kerst bij Christine Leduc dan?"quote:
quote:851 851 tt-TV1 zo 5 dec 15:10.53
TELEVISIE Rowan Atkinson
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
KOMIEK WIL KUNNEN LACHEN MET GODSDIENST
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
De Britse komiek Rowan Atkinson is
tegen de plannen van de Britse regering
om extremisten die aanzetten tot
godsdiensthaat harder aan te pakken.
De regering wil een wet doordrukken die
extremisten bestraft die godsdienstige
intolerantie verkondigen. Maar Atkinson
vreest dat de wet ook kan aangewend
worden om satire monddood te maken.
In programma's als "Blackadder" en "Not
the nine o'clock news" heeft Atkinson
zelf meer dan eens de draak gestoken
met godsdienst. Hij vreest dat de wet
ook veel van dergelijke sketches zou
kunnen bestraffen.
Waarmee dus gezegd kan worden dat het alcoholpercentage doelbewust laag wordt gehouden om er meer aan te verdienen.quote:Op zondag 5 december 2004 16:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, in Quelchouffe kan je een lepel rechtovereind laten staan. Na drie glazen (op een lege maag uiteraard) ben je wel aardig kachel.
quote:
Dus hij wilde niet langs 'het blok' ?? Ik ben blij dat hij dan niet is opgegaan in de commerciequote:Op zondag 5 december 2004 09:34 schreef sjun het volgende:
[..]
Sint komt nu eenmaal eerder bij Appie Heijn dan bij Dirk langs
Het is ook een maaltijdbiertje. Neem er drie, en je hebt een driegangenmenu van uitstekende samenstelling.quote:Op zondag 5 december 2004 16:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waarmee dus gezegd kan worden dat het alcoholpercentage doelbewust laag wordt gehouden om er meer aan te verdienen.
wiens brood men eet...quote:Op zondag 5 december 2004 16:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is ook een maaltijdbiertje. Neem er drie, en je hebt een driegangenmenu van uitstekende samenstelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |