ach, als je maar wat te knutselen hebt op zondag. Origami is voor wijven, weet jequote:Op zondag 5 december 2004 16:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij pauper! Dat je al met een atoombom tevreden bent! Ik doe het voor niet minder dan een neutronenbom.
Ja, zo'n ontstekingsmechanisme is altijd wel amusant.quote:Op zondag 5 december 2004 16:28 schreef Harry_Sack het volgende:
ach, als je maar wat te knutselen hebt op zondag. Origami is voor wijven, weet je
Jaja, die bron kan nooit zo zuiver zijn als, pak 'm beet, 10 jaar geleden.quote:Op zondag 5 december 2004 16:27 schreef Monidique het volgende:
Alfa. Check.
Je voelt tenminste nog. En kut, dat is wat je nodig hebt.quote:Op zondag 5 december 2004 16:32 schreef Monidique het volgende:
Ik voel mij behoorlijk kut.
Damn right, homie.quote:Op zondag 5 december 2004 16:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je voelt tenminste nog. En kut, dat is wat je nodig hebt.
Doordrinken.quote:Op zondag 5 december 2004 16:32 schreef Monidique het volgende:
Ik voel mij behoorlijk kut.
Dig that, niggah!quote:
De neukbeer neukt beter een zeug dan een varken.quote:Op zondag 5 december 2004 16:38 schreef Drugshond het volgende:
Kut is kut zei de boer... en hij neukte zijn varken.
Zat jij niet op Mars?quote:Op zondag 5 december 2004 16:45 schreef Monidique het volgende:
Er was eens een geitenneuker uit Mekka
die vond een geit wel zo lekkâh
hij pakte zijn lul
nee dit is echt geen kul
en hoefde toen niet meer te trekkâh.
Een mooie reden voor WO3 met atoombommen.quote:Gewoonlijk nodigt de NAVO ook de Oekraïne uit voor topvergaderingen bij de NAVO. "Maar wie moet je nu uitnodigen uit Oekraïne? Het is moeilijk te bepalen wie aan de macht is'', verzuchtte assistent-secretaris generaal Altenburg vorige week.
Een Oost-Europese journalist die hem daarop vroeg of de NAVO ingrijpt als Russische militairen Oekraïne binnenvallen, zorgde voor een bulderende lach. "Dat is hopelijk niet serieus'', zei de topfunctionaris, die verder wijselijk zweeg.
Ik denk dat de meesten in dat topic die opmerking niet snappen. Zal ik een meer duidelijke opmerking plaatsen?quote:Op zondag 5 december 2004 16:43 schreef Monidique het volgende:
Ik zoek een Duitse film. help!
Is dit 'n beetje gevatte humor?
maar ze hebben Rusland nog, dat ook samenwerkt met Indiaquote:Op zondag 5 december 2004 16:57 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Je zou er wel zenuwachtig van kunnen worden, ja,.
Ik denk dat jij vooral namens jezelf moet spreken, ventje.quote:Op zondag 5 december 2004 17:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten in dat topic die opmerking niet snappen. Zal ik een meer duidelijke opmerking plaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |