quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Misschien is een setje WP's een aanrader PatM
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Zitten vast wel budget veertjes in
Op die fietsquote:Op zaterdag 4 december 2004 19:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Uhhhhh......
Net als bij een Bandit.... dat er standaard slappe veertjes in zittenEn dat je er dan WP in moet gooien.... jij snap ?
quote:160,7 pk aan het wiel, 151,9 nm aan het wiel. Noble full race systeem, dynojet, K&N, luchtfilterbox modificatie
Die wordt al bijna een jaar te koop aangeboden.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:52 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.motormarkt.nl/(...)tail&ID=45001&what=1
En kijk het filmpje ook effe
http://www.vandenbrandt.info/MADRacingHyWayAbusa.wmv
Hebbeeeeeee!!!!
Voor de kids is zaterdagavond beter dan zondag als ze de volgende dag weer naar school moeten.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:47 schreef Rietvaerder het volgende:
t Is toch nog geen 5 december of wel.....
Dacht dat het voor je motor wasDat zou ik niet doen.... imitatie ventielen willen nog weleens lekken
quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Vet, moet je ombouwen PatMen dan kunnen WP's niet ontbreken
Me too morgen weer ultravroeg de deur uit naar Amsterdam.quote:
Remleiding lijkt mijquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja .. die witte kappen .. maar ik bedoel dat ijzeren staafje.
Hij zit maar bij 1 vorkpoot.![]()
Dat doen wij dus ook nietquote:Op zondag 5 december 2004 08:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Ondeugend...
http://forum.bikepower.nl/viewtopic.php?t=7285
Pinpas is genoegquote:Op zondag 5 december 2004 13:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga niet zo gek veel naar t buitenlandVergeet mn paspoort altijd
11 dec gaan we ws voor het laatst meeten dit jaar dus als je zin hebtquote:Op zondag 5 december 2004 13:53 schreef jozef444 het volgende:
mja heb al wel ff zittenk ijken op de site van vos www.vososs.nl maar dat bedrijf is nou niet echt vriendelijk tegen klantenmaarja als ik niks anders kan vinden ga ik daar gewoon motortje huren
Waarom niet gewoon kijken voor een brikkie?quote:Op zondag 5 december 2004 13:53 schreef jozef444 het volgende:
mja heb al wel ff zittenk ijken op de site van vos www.vososs.nl maar dat bedrijf is nou niet echt vriendelijk tegen klantenmaarja als ik niks anders kan vinden ga ik daar gewoon motortje huren
quote:Op zondag 5 december 2004 13:53 schreef jozef444 het volgende:
Hyperpro achtervering voor je Bandit?quote:Op zondag 5 december 2004 14:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Kijk eens wat voor moois deze jongen gaat kopen
[afbeelding]
eensquote:Op zondag 5 december 2004 14:12 schreef PatrickM het volgende:
Waarom niet gewoon kijken voor een brikkie?
Dan heb je een eigen fiets waar je het hele jaar door op kan rijden
Voorbeeldje: Kawasaki GT550 voor maar ¤ 395,-
nicequote:Op zondag 5 december 2004 14:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 december 2004 14:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vos-Oss is top.... kom er zelf erg veel. Is namelijk onze vast club-locatie van onze FJR1300 Club voor sleuteldagen, echt goede ervaringe mee, toplui
quote:Op zondag 5 december 2004 14:16 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Hyperpro achtervering voor je Bandit?
Klote, past dus nietquote:
GSF 600 Bandit 040 1995-2000 SU06-002R
GSF 1200 Bandit 040 1996-2000 SU12-001R
quote:Op zondag 5 december 2004 14:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Van de Hypepro-site:
Klote, past dus nietAnder ordernummer..
Er zijn maar zo'n beetje 3 vaste posters in het weekend.quote:
Waarom gaat iemand dat verkopen trouwens ?quote:Op zondag 5 december 2004 14:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
wij gaan straks lekker gourmettenquote:Op zondag 5 december 2004 16:00 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Ook weer terug heen~en weer naar Amsterdam op verjaardagbezoek ..
quote:Aan OPM excuses trouwens dat ik nog niet alle data verzameld heb over alle circuits.
Ga er echt even voor rondbellen, dan weten we zeker dat we alle info hebben.
Ik denk wel dat een hoop mensen ook vrij zijn in december -of slechts freelance werken.
quote:
Ik vind het't allemaal best waard .. iedere minuut die je met de Bandit rijdt kan je van betere wegeigenschappen genieten.quote:Op zondag 5 december 2004 16:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoi
Tja.... geld in een motor steken die ik over klein jaartje verkoop, vind ik zonde ja....
Maar die 50 euro is te verwaarlozen natuurlijk. Nieuw setje WP's incl olie voor de mijne kost 125 euro excl. montage.
Zelfs ik heb gedaan bij mijn NTV waar hyperpro voorvork veren ingingen.quote:Ik heb geen aftapplug voor de olie dus de hele voorvork moet eruit.... en dat lijkt me best wel een tijdrovend klusje, opzich niet moeilijk, maar gaat wel wat tijd inzitten....
GSX-R1100 veer van die andere Bandit rijder kwam van een sloop motor. Rijden nog wel eens mensen schade op een snelle motor.quote:Hij is vast passend te maken ja, maar moet ik wel zeker weten
Ik zou het eigenlijk gelijk willen weten. Niet dat iemand altijd volledig de waarheid verteld.quote:En weet nog niet WAAROM ie hem verkoopt, wil eerst weten of ie wel past
Veel plezier.quote:Op zondag 5 december 2004 16:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wij gaan straks lekker gourmetten![]()
quote:zolang er mensen enthousiast blijven vind ik het ok
en ik heb trouwens nog steeds niks gehoord van mijn mail aan een motorschool die circuitdagen organiseert
Helemaal geen verkeerde fiets voor dat geld .. en kost geen donder.quote:Op zondag 5 december 2004 14:12 schreef PatrickM het volgende:
Waarom niet gewoon kijken voor een brikkie?
Dan heb je een eigen fiets waar je het hele jaar door op kan rijden
Voorbeeldje: Kawasaki GT550 voor maar ¤ 395,-
zekerquote:Op zondag 5 december 2004 16:39 schreef Patrick281 het volgende:
Ik vind het't allemaal best waard .. iedere minuut die je met de Bandit rijdt kan je van betere wegeigenschappen genieten.
thxquote:Veel plezier.
Exact .. grootste deel van de investering zou je gewoon terug kunnen krijgen als je hem weer demonteerd.quote:Op zondag 5 december 2004 17:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zekerje zou evt bij de verkoop de originele er weer onder kunnen zetten want het geld krijg je op die manier toch niet voor terug, als je hem dan los verkoopt iig een deel
die dingen raak je toch zo kwijt.
Hier idemquote:Op zondag 5 december 2004 16:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wij gaan straks lekker gourmetten![]()
quote:Op zondag 5 december 2004 17:09 schreef Patrick281 het volgende:
Exact .. grootste deel van de investering zou je gewoon terug kunnen krijgen als je hem weer demonteerd.![]()
Een heel voortvarend en spijkers met koppend slaand argument die eigenlijk een verkoper had moeten verzinnen ..
Hoewel .. boekhouders zijn juist hele zuinige en verantwoorde mensen die 3 keer nadenken voordat ze een dubbeltje uitgeven.. en eigenlijk niets willen uitgeven wat theoretisch niet te verklaren is.
Goed mogelijk, die regel was er ook toen ik moest afrijden ..quote:Op zondag 5 december 2004 20:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
We hebben trouwens gehoord dat je met een oproep van CBR de hele dag mag rijden,
dus kan Raus de hele vrijdag gaan rondcrossen op haar CBR,
quote:
Snap niet wat jullie bedoelenquote:Op zondag 5 december 2004 21:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het gaat om rijden buiten het examen om .. wat jij zegt over papieren heeft er dus even niets mee te maken.
![]()
Maar ik mocht dus in 1993 wel gewoon een beetje flierefluiten de hele dag.
Tja en auto/motor vergelijk gaat niet helemaal op, want tot 1981 kon je voor de motor een proefrijbewijs halen en zelf in je uppie een beetje in de bebouwde kom gaan rijden ter oefening.
Die regels zijn bedacht door koekblikkers die denken dat motorijden ongeveer hetzelfde is al brommeren voor volwassenen.![]()
Volgens mij de meeste verzekeringen juist wel.quote:Op zondag 5 december 2004 21:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Je mag met geldig rijbewijs ook gewoon op iemand anders zijn motor rijden, maar de meeste verzekeringen dekken dan geen schade... bijvoorbeeld
o...weer te vlug gelezenquote:Op zondag 5 december 2004 21:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij haal je nu 2 dingen door elkaar....
Raus wilt op dr eigen motor gaan rijden op de dag van het examen.....
niksquote:Wat heeft de rijschool met de verzekering van Raus dr CBR te maken dan?
quote:Op zondag 5 december 2004 20:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
We hebben trouwens gehoord dat je met een oproep van CBR de hele dag mag rijden,
dus kan Raus de hele vrijdag gaan rondcrossen op haar CBR,
he!!!!!!!!!quote:Op zondag 5 december 2004 21:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
want je hebt geen papiertje dus he bent idd niet verzekerd
Blijven rare jongens die Arnhemersquote:Op zondag 5 december 2004 22:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
de buren hebben gewoon een jacuzie (of hoe je dat ook schrijft) in de tuin gezet vd week...zitten nu lekker te badderen![]()
quote:Op zondag 5 december 2004 22:30 schreef PatrickM het volgende:
Ik ga denk ik toch dempingsmateriaal uit m'n demper laten fikken van de KLX
Het mag nietquote:Op zondag 5 december 2004 22:36 schreef Patrick281 het volgende:
En nu wat verzekeringsantwoorden van de vorige pagina i.p.v. alleen met jezelf bezig zijn.
![]()
quote:Op zondag 5 december 2004 22:18 schreef ondeugend het volgende:
* weer afgeschminkt is.
Volgend jaar weer ! Het was zo leuk
Cool is dat idd.quote:Op zondag 5 december 2004 23:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Echt kicke site.... kan je je eigen t-shirt laten ontwerpen, niet eens zo duur
Iemand dit al ontcijferd?quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 09:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
Flame ?
Flamet .. verbasterd naar het nederlands. 19 jarige BrEzÂh taal.quote:Op maandag 6 december 2004 09:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dat kan niet...eindigt op een 'T'
quote:Op maandag 6 december 2004 09:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
+t
[..]
Flamet .. verbasterd naar het nederlands. 19 jarige BrEzÂh taal.![]()
![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 09:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
1tje voor riet dan:
quote:Op maandag 6 december 2004 10:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga niet eens naar Zolder...
Met jouw talent en die lichte aanpassingen zeker niet.quote:Op maandag 6 december 2004 10:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is net zoiets als met een driewieler de Ring op gaan
Verkoper van de technoflex al gebeld ? Misschien heeft hij ook nog een standaard liggen.quote:Op maandag 6 december 2004 10:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja... nu we het daar over hebben, weet iemand nog een standaard achterschokdemper van een Bandit1200? Schijnt zo te passen en een stuk stugger
quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 10:11 schreef Patrick281 het volgende:
Maar volgens mij als ik gewoon plaatjes kijk (dat kan ik dan nog net) dan is het volgens mij zoiets als:
I am going to kiss your hairy unshaved ass @ Zolder.![]()
Dromquote:Ik ga niet eens naar Zolder...
Volgens mij niet volledig instelbaar, de duurdere versie van Hpro wel...quote:Op maandag 6 december 2004 10:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Verkoper van de technoflex al gebeld ? Misschien heeft hij ook nog een standaard liggen.
In ieder geval iedereen met een Bandit 1200 even spammen.![]()
(onder het mom van: wat heb je aan zo'n ding op de plank -mag weinig kosten want wie wil dat nou nog hebben)
Edit: ¤ 50,00 voor die je gisteren poste is ook niet al te veel. Zal toch wel verstelbaar zijn in demping ?
quote:
quote:
quote:VVD'ers
Hahaha yepquote:Volvo associeert met ouderwets saaie Hollandse degelijkheid / schijnheiligheid.
Correctie voor dit woord: witte boorden criminaliteit.quote:
Met name slopen om dingen opnieuw daarna op te bouwen..quote:Op maandag 6 december 2004 10:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijntje.... jij bent toch bekend met motorslopen of niet?![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 11:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hahaha yepvergeet veiligheid niet...
Misschien is'tie wel heel ruim verstelbaar ?quote:Op maandag 6 december 2004 11:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou.... het inbouwen niet. Maar als die Hpro voor de B12 veeeel te stug is stuiter ik er straks af
Prop die SM winterbanden eronder.quote:Op maandag 6 december 2004 11:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
nog maar 4 daagjes en dan nieuw rubber![]()
kan echt niet wachten,
Volgens mij istie niet verstelbaar zoals ik al zei.... dat is bij de duurdere versies, deze is gewoon stugger dan de originele...quote:Op maandag 6 december 2004 11:57 schreef Patrick281 het volgende:
Misschien is'tie wel heel ruim verstelbaar ?
Althans dat zou ik hopen..
Kartelring links is de rijhoogte/ voorspanning. Maar ik neem wel aan dat de demping ook verstelbaar is.quote:Op maandag 6 december 2004 12:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
Edit:
Hmm.. zie wel een verstelbare ring nu geloof ik...
Ik weet dat je niet helemaal van de pot gerukt bent.quote:
Heb je hem zelf al in het echt gezien ??quote:Op maandag 6 december 2004 12:05 schreef Patrick281 het volgende:
Tering .. krijg net foto's van de VTR binnen.. eigenlijk veel mooier dan ik dacht.
Die man mailt/spamt mij iedere 2 dagen -zelfs als ik hem niet terugmail.![]()
Hij is dus enthousiast over het ruilen met de Beemer.
[afbeelding]
[afbeelding]
Vanaf de zijkant vind ik het model tegenvallen ..
[afbeelding]
Maar de achter en de voorkant zijn toch wel spectaculair !
Aankomend weekend, bij voorkeur zondag geloof ik.quote:Op maandag 6 december 2004 12:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
Heb je hem zelf al in het echt gezien ??
was volgens mij toch af gelopen zaterdag dat er zoiets in de planning stond ?
quote:Op maandag 6 december 2004 12:05 schreef Patrick281 het volgende:
Tering .. krijg net foto's van de VTR binnen.. eigenlijk veel mooier dan ik dacht.
[afbeelding]
[afbeelding]
Vanaf de zijkant vind ik het model tegenvallen ..
[afbeelding]
Maar de achter en de voorkant zijn toch wel spectaculair !
Ik had alleen nog maar naar vergelijkbare motoren op Marktplaats gekeken.quote:
Niet gelijk vallen voor een bike.... das niet professioneelquote:
quote:Op maandag 6 december 2004 12:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet gelijk vallen voor een bike.... das niet professioneel
Er zijn nog meer mooie motoren hoorIk vind hem niet eens zo geweldig...
Wij hebben zaterdag bij Safe veenendaal er 2 zien staan,quote:Op maandag 6 december 2004 12:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Aankomend weekend, bij voorkeur zondag geloof ik.![]()
Hoe vind je hem ? Was die jullie zo iellig vonden ook een gele?
quote:Op maandag 6 december 2004 13:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wij hebben zaterdag bij Safe veenendaal er 2 zien staan,
was een rode en en zwarte, de handvatten komen voorbij de kuip,
zijn dus gewoon erg smal van voren, maar verder vind ik het een heel mooi apparaat hoor,
ook nog even bij VTR -SP2 gekeken ne die is toch aanzienlijk breder van voren gezien.
Verder blijft het natuurlijk wel een Honda.quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 13:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gaat misschien wel in de schuur passen dan, zeker met die kleine brommer dempertjes.
[..]
Verder blijft het natuurlijk wel een Honda.![]()
En jammer dat het verbruik zo slecht is bij de injectiefietsen van mr.perfect.![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 13:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
in jouw schuur past ie zeker hoor,
quote:Op maandag 6 december 2004 13:17 schreef Rietvaerder het volgende:
En dan heb ik nog nooit op de BMW gereden.......
Vandaar dat ik het vroeg eerder.quote:Op maandag 6 december 2004 13:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
en begrijp me niet verkeerd ik vind hem niet lelijk of zo hoor,
Nou je daar over begint, ik heb een poll op bekend forum gezien en daar vinden ze de ZX6R de grootste van alle 600cc motoren, schijnt dat mensen van 2 meter daar het best op passen,quote:Op maandag 6 december 2004 13:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een van de weinigen zo'n beetje.
Maar ja blijft altijd nog de kans dat het niet doorgaat.
[..]
Vandaar dat ik het vroeg eerder.![]()
Een ZX6R of 636 is ook niet lelijk maar gewoon te klein voor jou.![]()
Maar in het geheel niet lelijk dus.
Daar was Kawa (en de oude Yamaha 600) altijd om bekend dacht ik, net iets groter dan de rest.quote:Op maandag 6 december 2004 13:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
Nou je daar over begint, ik heb een poll op bekend forum gezien en daar vinden ze de ZX6R de grootste van alle 600cc motoren, schijnt dat mensen van 2 meter daar het best op passen,
en als je die foto van de RAI erbij pakt dan zie je dat hij toch echt te klein is voor mij,
quote:Op maandag 6 december 2004 13:33 schreef Patrick281 het volgende:
Zie edit. [afbeelding]
Niet indrukwekkend vond (bijna) iedereen de Beemer ook totdat ze erop gereden hadden.
Tis wel een plaatjequote:Op maandag 6 december 2004 12:05 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ielig hequote:
quote:Maar de achter en de voorkant zijn toch wel spectaculair !
quote:Op maandag 6 december 2004 13:28 schreef Rietvaerder het volgende:
636...... maken leuk geluidje
http://members.chello.nl/amridder/636.mpg
quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 13:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zou die VTR ook een wolf in schaapskleren zijn ?
quote:Op maandag 6 december 2004 13:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij ist gewoon een VTR blok Pepijn..... net als de SP1, maar dan zonder kuipDus zit best wel pit in....
quote:Op maandag 6 december 2004 14:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet vergeten het koppel he...... je weet wel, waar jij het altijd over hebt als men over jouw pk's heeft
quote:Op maandag 6 december 2004 14:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als jij het nou maar wel doet komt alles goed,![]()
Dat komt niet louter alleen omdat het een Honda is als mede door het totale concept van een 2 cylinder V-motor in combinatie met de lengteligging van de motorbouw en een meer vergevingsgezinde kettingaandrijving.quote:Op maandag 6 december 2004 14:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
Het is een Honda dus ik denk dat ie totaal niet vergelijkbaar is met BMW, minder rauw en meer handelbaarheid heeft,
Op BanditClub.nl zeggen ze dat ie er zo in past....quote:Hoi Stephan,
De krachten en overbrengingen zijn hetzelfde.
Maar ik weet niet of hij ook daadwerkelijk past, i.v.m gaffel en oog.
Als hij past dan is hij ook goed.
Dit zou je even moeten proberen.
With kind regards
Robin Duyzers
Hyperpro Services B.V.
Gammaquote:Op maandag 6 december 2004 14:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat komt niet louter alleen omdat het een Honda is als mede door het totale concept van een 2 cylinder V-motor in combinatie met de lengteligging van de motorbouw en een meer vergevingsgezinde kettingaandrijving.![]()
Maar het blijven natuurlijk wel een paar grote cylinders die wat minder verfijnd heen-en weer gaan dan een standaard soepele 4 pitter.
Oh ?quote:Op maandag 6 december 2004 14:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zou BoJo al over mijn gastpostje van gisteren heen zijn.![]()
Wat heb jij gepost dan?quote:Op maandag 6 december 2004 14:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zou BoJo al over mijn gastpostje van gisteren heen zijn.![]()
Helemaal niet, was het eens met jouw uitleg verschil tussen boxer en Vtwin is groot,quote:Op maandag 6 december 2004 14:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Want je wilde toch niet zeggen dat BMW geen motorblokken kan bouwen.
![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 14:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben wel eens wat kortaf.![]()
[PTA SC, Bojo Blunder] Audi s4 @ 344pk
Raar dat die autoboys er helemaal niet op ingaan, ook niet op het plaatsen van een chatlog met die meid waar hij mee zou gaan daten.quote:
Motorboys, autoboys...quote:Op maandag 6 december 2004 14:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Raad dat die autoboys er helemaal niet op ingaan, ook niet op het plaatsen van een chatlog met die meid waar hij mee zou gaan daten.![]()
Wij zouden er zo 3 pagina's mee kunnen vullen.![]()
Ze kwam dus niet opdagen.. to bad.![]()
Ja maar wij omarmen Dr Phill en consorten, en bespreken meerdere dingen dan alleen motoren ( in hun geval auto's )quote:Op maandag 6 december 2004 14:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Raad dat die autoboys er helemaal niet op ingaan, ook niet op het plaatsen van een chatlog met die meid waar hij mee zou gaan daten.![]()
Wij zouden er zo 3 pagina's mee kunnen vullen.![]()
Ze kwam dus niet opdagen.. to bad.![]()
Nog maar 2 nachtjes slapen en dan kan ik m'n KLX ophalenquote:Op maandag 6 december 2004 11:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
nog maar 4 daagjes en dan nieuw rubber![]()
kan echt niet wachten,
Spannend allemaal hequote:Op maandag 6 december 2004 14:47 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Nog maar 2 nachtjes slapen en dan kan ik m'n KLX ophalen
* PatrickM gaat zo ff roestplekken van de Beemer afpoetsen
quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 14:47 schreef PatrickM het volgende:
PatrickM gaat zo ff roestplekken van de Beemer afpoetsen
Gewoon goed poetsen en insmeren met vaseline, siliconenspray of blance tektyl.quote:Op maandag 6 december 2004 14:54 schreef PatrickM het volgende:
Trouwens de roestplekken zitten om m'n valbeugel en bij m'n voorpoten vlak onder het stuur. Het is gewoon een soort verroeste aanslag, maar wel klote... daarom heb ik ook die Kwaak gekocht
Maar dan zou ik een motor die stilstaat toch liever droog binnenzetten.quote:Kan ik de beemer netjes houden plus dat het onderhoud een stuk minder kost plus dat het leuk is om er een scheurijzer erbij te hebben
quote:Op maandag 6 december 2004 15:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
Volgens mij heeft Patrick geen schuur voor de Beemer,
dus dan word het moeilijk om hem binnen te zetten,
#2quote:Hoi Stephan,
De krachten en overbrengingen zijn hetzelfde.
Maar ik weet niet of hij ook daadwerkelijk past, i.v.m gaffel en oog.
Als hij past dan is hij ook goed.
Dit zou je even moeten proberen.
With kind regards
Robin Duyzers
Hyperpro Services B.V.
#3quote:Klopt er gaat dezelfde veer op als de 1200 ook uit 96 komt
With kind regards
Robin Duyzers
Hyperpro Services B.V.
Ik heb mijn eigen veer even opgemeten en die is 29,5cm, voor zover ik er goed bij kon komen om een exacte meting te verrichten :wink:quote:Dat kan kloppen bij de bandit 600 en 1200 uit 96 is de lengte hart op hart 305mm
Als de gaffel en het oog hetzelfde zijn moet hij passen.
With kind regards
Robin Duyzers
Hyperpro Services B.V.
Hey nu ik er ineens aan denk,quote:
Staat ie wel onder handbereik,quote:Op maandag 6 december 2004 15:39 schreef PatrickM het volgende:
Maar aan de andere kant doet een goede afdekzeil ook wonderen
Hier geven ze zelf al de maten voor je op: 30.5 centimeter vanaf het centrum van de boutgaten.quote:Op maandag 6 december 2004 15:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Mailtje van Hyperpro....
Het is opzich wel beter ja... alhoewel je stalling hebt en stalling... of 'ie nu in een gemiddelde schuur staat of in een goede motorstalling... Ik denk dat ik maar gewoon eens op Dowco hoes jacht gaatquote:Op maandag 6 december 2004 15:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Staat ie wel onder handbereik,
maar volgens mij is een stalling toch beter hoor voor je motor,![]()
Hmmm...quote:Op maandag 6 december 2004 15:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hier geven ze zelf al de maten voor je op: 30.5 centimeter vanaf het centrum van de boutgaten.
Je hoeft dus zelf niet te meten.
Ze kunnen alleen niet checken of het boutgat dezelfde diameter heeft, en de overzijde precies even breed is qua bevestiging.
Zou raar zijn als het inderdaad verschillend blijkt te zijn .. maar je weet het nooit zeker met dat soort dingen.![]()
Zo goed mogelijk gemeten zei je.quote:Op maandag 6 december 2004 15:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Hmmm...
Hij zegt 305mm van hart tot hart en wij meetten 295mm....
quote:Op maandag 6 december 2004 15:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn!
http://forum.bikepower.nl/viewtopic.php?t=7389
quote:Dat doe je snel. Je zou is tekeningen moeten gaan maken voor een werkplaatshandboek.
Ik heb die maten van de gaffel en oog niet en ik heb hier ook geen shock liggen dus ik kan het niet nameten.
Het mooiste zou zijn als je hem ergens kunt passen. Ik denk dat hij wel gaat passen hoor.
With kind regards
Robin Duyzers
Hyperpro Services B.V.
Jups, ik hoef nog maar 2 daagjes met de Beemer naar m'n werkquote:Op maandag 6 december 2004 16:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Woensdag ga je hem halen toch?
quote:Op maandag 6 december 2004 16:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee enne Pepijn, als ie niet past prop je hem toch gewoon onder je BMW
En dus alle electronica en kabelbomen met siliconenspray inspuiten, glimmende delen onder de vaseline zetten.. met volle tank wegzetten incl conserveringsvloeistof, accu op de druppellader .. enz ..quote:Op maandag 6 december 2004 16:11 schreef PatrickM het volgende:
Ik hoop dat het dan volgend weekend redelijk mooi weer is en droog blijft. Dan krijgt de Beemer even een goede poetsbeurt zodat 'ie van het voorjaar weer helemaal netjes onder het zeil vandaan komt
quote:
quote:Het ging toch om een achter schokbreker. als het om een veer gaat wil ik even weten welk nummer er op staat?
quote:Op maandag 6 december 2004 16:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Stuur ik foto naar Hyperpro.....
[..]
Ik wordt gemist?quote:Op maandag 6 december 2004 14:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ja maar wij omarmen Dr Phill en consorten.....
Mooi toch?quote:Op maandag 6 december 2004 17:00 schreef Rietvaerder het volgende:
OMG
De schokdemper van Marktplaats is gewoon een originele schokdemper van de Bandit1200 alleen met Hyperpro veer
Doorverkopen voor 75 euro.quote:Op maandag 6 december 2004 17:52 schreef Rietvaerder het volgende:
En anders op de schroothoop gooien
Natuurlijk is die een stuk strakker afgeveerd dan een Bandit 600 veer.quote:Op maandag 6 december 2004 17:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Mja... het is dus een originele Bandit1200 schokdemper, waarvan ik ook niet weet of die stugger is dan een standaard Bandit600 schokdemper...... als dat zo is EN er zit nog eens een Hyperpro veer onder, gaat ie straks stuiteren ivm een veel te stugge vering
Wat zit je nou moeilijk te doen?quote:Op maandag 6 december 2004 17:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Mja... het is dus een originele Bandit1200 schokdemper, waarvan ik ook niet weet of die stugger is dan een standaard Bandit600 schokdemper...... als dat zo is EN er zit nog eens een Hyperpro veer onder, gaat ie straks stuiteren ivm een veel te stugge vering
quote:Op maandag 6 december 2004 18:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Het is dus alleen de veer hè die van Hyperpro is.
Zal zo dat ding even opmeten, over het algemeen gebruiken ze standaardmaten voor dempers. Kan zijn dat ie iets langer of korter is maar daar zou ik niet te zwaar aan tillen, die ene centimeter meer of minder voelt je kont niet.quote:Op maandag 6 december 2004 18:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Graag Lars!Al denk ik niet dat ie past....
Nou ja... blijft natuurlijk 110 piek plus het is een gebruikte.... straks is dan ding gewoon kapot... weet ook de reden niet dat ie hem verkoop, eerst maar eens informatie winnen...
En nee, ik ben niet tevreden over de vering, dat is waarom ik onderuit gegaan ben en waarom ik aan mn 2e setje stepjes ben begonnen
Hier nog ff de maten voor je
Verwende rekel.quote:Op maandag 6 december 2004 18:38 schreef PatrickM het volgende:
Een andere demper + K&N filter + dynojet kit voor de KLX kost ca. ¤ 700,-
Zal ik ervoor gaan sparen of niet?
quote:Op maandag 6 december 2004 18:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Bedankt voor de moeite Lars maar heb net contact gehad met die vent en hij stuurt hem voor 50 euro INCL verzendkosten op....
Reden van verkoop is dat ie geen Bandit1200 meer heeft en dat ding voor geen cent meer kon verkopen![]()
Whatever... maar dus 7 standen voor voorspanning en 4 voor uitgaande demping.
Heb gevraagd of ie nog een grotere foto kon maken om te zien of ie wel deugt.
quote:Op maandag 6 december 2004 18:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Bedankt voor de moeite Lars maar heb net contact gehad met die vent en hij stuurt hem voor 50 euro INCL verzendkosten op....
Reden van verkoop is dat ie geen Bandit1200 meer heeft en dat ding voor geen cent meer kon verkopen![]()
Whatever... maar dus 7 standen voor voorspanning en 4 voor uitgaande demping.
Heb gevraagd of ie nog een grotere foto kon maken om te zien of ie wel deugt.
Eej, ik ben eigenlijk ook al van plan in mei GPS en een complete kofferset aan te gaan schaffen. Maar daar twijvel ik nog heel erg sterk over. Grote kofferset is in juli tijdens de vakantie wel makkelijk, maar eigenlijk wil ik toch liever volgend jaar (2006) een nieuwe motor...quote:
Hoop het... en anders gewoon de veer op mijn eigen schokbreker zetten..... mis ik wel die afstellingen voor uitgaande demping en 2 standen voorspanning meerquote:
Ik zou even gaan shoppen voor wat 2'de hands spul.quote:Op maandag 6 december 2004 18:46 schreef PatrickM het volgende:
Eej, ik ben eigenlijk ook al van plan in mei GPS en een complete kofferset aan te gaan schaffen. Maar daar twijvel ik nog heel erg sterk over. Grote kofferset is in juli tijdens de vakantie wel makkelijk, maar eigenlijk wil ik toch liever volgend jaar (2006) een nieuwe motor...
Het leven is soms erg moeilijk![]()
![]()
quote:> heb je de wagen nog?
> stond geen foon bij
> wil hem graag zien woon ook in hoogvliet bij intresse kan je me belle
> 062..
> als ie al verkocht is mail me dan ff
>
> met vr gr Michael
Ja dat zal lekker veren.quote:Op maandag 6 december 2004 18:46 schreef Rietvaerder het volgende:
... en anders gewoon de veer op mijn eigen schokbreker zetten..... mis ik wel die afstellingen voor uitgaande demping en 2 standen voorspanning meer
Ik wil geen SMquote:Op maandag 6 december 2004 18:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zou even gaan shoppen voor wat 2'de hands spul.
Om nou 1/3 deel van de aanschafprijs in een motor van 11 jaar oud te gaan stoppen.
En zodra je dat geld uitgegeven hebt wil je uiteindelijk toch een SM.![]()
![]()
Dat is ook mijn grote dilemma... Eerlijk is eerlijk de beemer rijdt wel lekkerquote:Ik ben benieuwd hoe je over de K1100LT denkt als je een tijdje op de Kawa hebt gereden.
quote:Zelf reed ik net naar huis met de Fiero en zat erover te denken om hem zilver metallic te laten spuiten.
Dat er een verlagingssetje zou komen met de APK volgend jaar Mei stond ook al vast.. en de uitstap is nu al zwaar k#$%.
Maar met andere veren wordt het een nog extremere auto.![]()
Niet?quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 18:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Zal het moeilijk zijn zo'n veer vervangen? Het wiel moet eruit denk ik....
Breekt straks de hele boel af omdat ie te stug is![]()
![]()
quote:Nog eens goedeavond, het rekeningnr klopt.
Ik heb de foto met een geleende digitale camera gemaakt die ik al teruggegeven heb dus ik kan je helaas geen andere foto sturen maar je kan van me aannemen dat het ding in een zeer goede staat verkeert.
Als het geld overgemaakt is stuur ik je nog wel even een mailtje met de verzendgegevens, je ziet de demper dan wel verschijnen.
vr.gr. Fred
Waar in Brabant woon jij eigenlijk ?quote:Op maandag 6 december 2004 19:39 schreef jozef444 het volgende:
hmzz mja ik zit er nog mee dat ik er waarschijnlijk ook ff op mee naar school toe moet en ik woon in brabant![]()
dus barneveld is tikje uit de buurt
![]()
Nog nietquote:
Ik sluit het zeker niet uit .. ik ben inderdaad benieuwd of je straks meer of minder van je Beemer houdt.quote:Dat is ook mijn grote dilemma... Eerlijk is eerlijk de beemer rijdt wel lekker
En voor lange stukken rijden is dat toch erg prettig
En nu heb ik voor het korte afstandenwerk een lekkere scheurijzer
Denk toch dat het kofferset + GPS wordt
Ik heb het toen bij die stereovering gewoon louter en alleen met de middenbok gedaan toen ik de achterbrug gedemonteerd heb om te laten poedercoaten.quote:Op maandag 6 december 2004 19:14 schreef hollander172 het volgende:achterkant ondersteunen en dat ding eruit schroeven.
Wiel hoeft er niet uit.
Ga het niet proberen zonder ondersteuning want dan flikkert de achterkant in elkaar en daar wil je niet je vingertjes tussen hebben.![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 19:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Ondersteuning ... ja, ik hang hem gewoon in de spanbanden op mn pa's werkHebben in de garage een grote takel aan t plafond hangen
Alarm! Die gozer zit zowat 24 uur in het Fok! PTA SC topic.quote:Op maandag 6 december 2004 19:26 schreef PatrickM het volgende:
Kijk ik op M-F, kom ik deze topic tegen: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/82585
Er is kennelijk iemand met dezelfde vraag![]()
![]()
Perfect, spanband onder je achterzit door en een klein stukje van de grond lichten. (haal je achterkappen er wel af) Maak het jezelf gemakkelijk en draai de bouten alvast grotendeels los als ie nog op de grond staat, kan je meer kracht zetten. (en dat heb je nodig, geloof mij maar.quote:Op maandag 6 december 2004 19:16 schreef Rietvaerder het volgende:
@Lars
Kee... ja, geen ervaring mee dus ik vraag t maar effe
Voorvering is dan moeilijker denk ik.... geen aftapplug namelijk dus hele voorvork moet eruit dan
Ondersteuning ... ja, ik hang hem gewoon in de spanbanden op mn pa's werkHebben in de garage een grote takel aan t plafond hangen
volgens de site volgens mij niet maar ik ga morgen ff een rondje bellenquote:Op maandag 6 december 2004 20:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ik in den Bosch,
Volgens mij verhuurt motoport in den Bosch ook,
EECHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 6 december 2004 20:08 schreef Makster het volgende:
Vraag![]()
Hoe ontlucht je je remleidingen als je geen vacummpompje heb die je op de nippel kan zetten? IS het dan gewoon een kwestie van pompen met de rem net zolang tot dat er remvloeistof uit de nippel komt?
Of is er een andere manier?
Ben namelijk van plan om binnen nu en afzienbare tijd mijn remklauwen goud te spuiten / coaten. Gelijk ff de remvloeistof vervangen. Moet toch gewoon Dot4 remvloeistof in? Is er nog verschil tussen remvloiestof voor auto en motor?
Kan remvloeistof voor de auto wel gratis bietsen
Dat was dan ook zo'n beetje het enige voordeel van mijn eerste motor.quote:Op maandag 6 december 2004 19:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Voorvering is dan moeilijker denk ik.... geen aftapplug* namelijk dus hele voorvork moet eruit dan
Je hebt ook gewoon gelijk ..er was niets meer aan toe te voegen.quote:
Das Youp hoorquote:Op maandag 6 december 2004 20:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alarm! Die gozer zit zowat 24 uur in het Fok! PTA SC topic.![]()
![]()
Gaat hij even op M-F rondstruinen.. not done.![]()
![]()
Gewoon.... met ontlucht ventieltje, steeksleutje erbij en hoppa.... open draaien, remmen, dicht, rem los and so onquote:Op maandag 6 december 2004 20:23 schreef Makster het volgende:
[..]
EECHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
Owkee danquote:Op maandag 6 december 2004 20:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat was dan ook zo'n beetje het enige voordeel van mijn eerste motor.![]()
[afbeelding]
[..]
Je hebt ook gewoon gelijk ..er was niets meer aan toe te voegen.
.. maar met die relatie's in de garage kan je het toch daar laten doen ?
Pompen met je handle kan zo'n rommeltje worden.![]()
Dot 4 is dot 4 -auto of motor maakt geen ruk uit.
Was er ondertussen niet dot 5 ??
quote:Op maandag 6 december 2004 20:21 schreef Patrick281 het volgende:
Check hier de avatar van Yoep in het cr 500 topic. en vergelijk die eens met de Avatar van Yoep op MF !
Zou hij van de achterveer weten via ons Fok! MC SC topic ?
Het zal wel 1 grote grap zijn ..
Wat hij ervan weet ook .. allemaal dingen die Riet gepost heeft hier.
quote:Op maandag 6 december 2004 20:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Perfect, spanband onder je achterzit door en een klein stukje van de grond lichten. (haal je achterkappen er wel af) Maak het jezelf gemakkelijk en draai de bouten alvast grotendeels los als ie nog op de grond staat, kan je meer kracht zetten. (en dat heb je nodig, geloof mij maar.) Spuit vantevoren ook even met WD40 over de bouten en eventuele draadeinden, met zand en zooi erop is het echt klote om de moeren er af gedraaid te krijgen. Mocht het niet zo snel lukken dan een stuk buis als hefboom voor de sleutel/ratel erbij pakken. Gaat de bouten meedraaien zet er dan een sleutel op maak deze vast aan je achterzit, (indien mogelijk) tieraps werken in dit geval al maar gebruik er wel veel want als de boel losschiet terwijl jij een krachtsinspanning levert......................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |