Volgens mij betaal je in België per PK?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:13 schreef errorken het volgende:
Ik veronderstel dat het hier gaat over een cross-brommer
If not, forgive my noobynism :p
Maandje geleden heb ik mijn rijbewijs gehaald en sinds heb ik ook een (baan) moto gekocht. Het is altijd al een (jongens)droom geweest om een crossmachine te hebben ook. Kunnen jullie mss een paar tips geven welk merk/type ik best koop ? Ik bedoel dan wel 2de hands want nieuw zijn die krengen ongelooflijk duur ! Ik ga er dus geen cross mee rijden ofzo het hoeft niet professioneel te zijn etc, als het maar goed rijd, vermogen heeft en goed bij prijs is.
Verder, waarschijnlijk moet er een nummerplaat op, anders kan ik er niet mee op de baan ? Weet iemand hoe het zit als je 2 moto's hebt dan ? Heb geen zin om 2x verzekering te betalen oid (woon wel in belgie)
een cr500 is een cross MOTOR hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:13 schreef errorken het volgende:
Ik veronderstel dat het hier gaat over een cross-brommer
If not, forgive my noobynism :p
Maandje geleden heb ik mijn rijbewijs gehaald en sinds heb ik ook een (baan) moto gekocht. Het is altijd al een (jongens)droom geweest om een crossmachine te hebben ook. Kunnen jullie mss een paar tips geven welk merk/type ik best koop ? Ik bedoel dan wel 2de hands want nieuw zijn die krengen ongelooflijk duur ! Ik ga er dus geen cross mee rijden ofzo het hoeft niet professioneel te zijn etc, als het maar goed rijd, vermogen heeft en goed bij prijs is.
Verder, waarschijnlijk moet er een nummerplaat op, anders kan ik er niet mee op de baan ? Weet iemand hoe het zit als je 2 moto's hebt dan ? Heb geen zin om 2x verzekering te betalen oid (woon wel in belgie)
Volgens mij bedoelt hij het goed, maar noemt hij een motor ook brommer.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:29 schreef Youp het volgende:
[..]
een cr500 is een cross MOTOR hoor500cc 1 cilinder 2 takt +-65pk en +-80nm koppel
ja dacht ik alquote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij het goed, maar noemt hij een motor ook brommer.
Doen wel meer mensen, ken iemand met een 900 cc 4'cylinder die noemt het ook altijd "zijn brommer".![]()
Jij bent toch Yoep die het overal mee oneens is.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:10 schreef Youp het volgende:
[..]
ja dacht ik almaar meestal gebruikt men de term 'fiets' toch?
ik ben het niet overal mee oneensquote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij bent toch Yoep die het overal mee oneens is.Moet je niet tegenstribbelen dan.
![]()
Ja ik zeg wel fiets, maar nooit brommer! .. dat vind ik zelfs beledigend.![]()
zelfs dat hoeft niet... als je maar entree betaald is het meestal goed :pquote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Voor op de baan heb je geen kentekenplaat nodig. Tenminste, op het circuit niet.....
Als de motor maar in goede conditie is.
aha zou best kunnen... ik ben alleen op n cross terrein geweest... in belgiequote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Bij circuit rijden moet dat iig.
ZAC enz enz.....
zo noemt me schoonpa zijn goldwing 1500CC hem wel in ieder geval.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:10 schreef Youp het volgende:
[..]
ja dacht ik almaar meestal gebruikt men de term 'fiets' toch?
da's een huis op wielenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:00 schreef B_BOY het volgende:
[..]
zo noemt me schoonpa zijn goldwing 1500CC hem wel in ieder geval.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:23 schreef Youp het volgende:
da's een huis op wielengeen fiets... t verschil tussen dat en een maybach is het aantal wielen...
click here to see the beast..quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:27 schreef CiQNiZ het volgende:
Kom op met die foto's!
heerlijk!quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:22 schreef Gunsmoke het volgende:
de mijne...
Natuurlijk in ongewassen toestand zoals hij hoort
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |