javier heeft bij mij in de klas gezeten op het comenius college in capelle aan den ijsselquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
‘Mix’, zaterdag 4 december 2004 om 23.10 uur bij de VARA op Nederland 3.
Guzman deelt uit', zondag 5 december 2004 om 21.05 uur bij de VARA op Nederland 3
Oeps. Guzman is op zondag.
In de klas?!!quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:51 schreef digispeed het volgende:
[..]
xavier heeft bij mij in de klas gezeten op het comenius college in capelle aan den ijssel
hij is wel grappig inderdaad
he hallo ik ben januari 1977 hoor !quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In de klas?!!
En ik maar denken dat je 15 was ofzo.![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:56 schreef digispeed het volgende:
[..]
he hallo ik ben januari 1977 hoor !
ik wordt 28
javier was vroeger al een storyteller !quote:
Oh. Dus dan kan ik het ook nog redden in de Showbizz.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:01 schreef digispeed het volgende:
[..]
javier was vroeger al een storyteller !
maar wel een lekker ding, toen ook al trouwens.
in welk opzicht bedoel je dat ?quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh. Dus dan kan ik het ook nog redden in de Showbizz.
Laat maar.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:03 schreef digispeed het volgende:
[..]
in welk opzicht bedoel je dat ?
ik bedoel, of je vind jezelf ook een lekker ding of je kunt ook goed verhaaltjes vertellenquote:
Het was maar een grapje. Niet serieus bedoeld dus.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:05 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik bedoel, of je vind jezelf ook een lekker ding of je kunt ook goed verhaaltjes vertellen
Nee.quote:
Dat is met alle smileys zo:Dquote:Op zaterdag 4 december 2004 19:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Desmilie werkt niet als je hem gelijk achter een zin plakt
![]()
Dat is altijd al zo geweest.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is dat nieuw:) ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |