javier heeft bij mij in de klas gezeten op het comenius college in capelle aan den ijsselquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
‘Mix’, zaterdag 4 december 2004 om 23.10 uur bij de VARA op Nederland 3.
Guzman deelt uit', zondag 5 december 2004 om 21.05 uur bij de VARA op Nederland 3
Oeps. Guzman is op zondag.
In de klas?!!quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:51 schreef digispeed het volgende:
[..]
xavier heeft bij mij in de klas gezeten op het comenius college in capelle aan den ijssel
hij is wel grappig inderdaad
he hallo ik ben januari 1977 hoor !quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In de klas?!!
En ik maar denken dat je 15 was ofzo.![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:56 schreef digispeed het volgende:
[..]
he hallo ik ben januari 1977 hoor !
ik wordt 28
javier was vroeger al een storyteller !quote:
Oh. Dus dan kan ik het ook nog redden in de Showbizz.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:01 schreef digispeed het volgende:
[..]
javier was vroeger al een storyteller !
maar wel een lekker ding, toen ook al trouwens.
in welk opzicht bedoel je dat ?quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh. Dus dan kan ik het ook nog redden in de Showbizz.
Laat maar.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:03 schreef digispeed het volgende:
[..]
in welk opzicht bedoel je dat ?
ik bedoel, of je vind jezelf ook een lekker ding of je kunt ook goed verhaaltjes vertellenquote:
Het was maar een grapje. Niet serieus bedoeld dus.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:05 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik bedoel, of je vind jezelf ook een lekker ding of je kunt ook goed verhaaltjes vertellen
Nee.quote:
Dat is met alle smileys zo:Dquote:Op zaterdag 4 december 2004 19:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Desmilie werkt niet als je hem gelijk achter een zin plakt
![]()
Dat is altijd al zo geweest.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is dat nieuw:) ?
hoe bevalt je nieuwe huis?quote:
*schijnt*quote:
Meldquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik had ook gedacht dat Digispeed iets van 16 was.
niksan, de rijzende ster.quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:14 schreef niksan het volgende:
[..]
*schijnt*
*straalt*
oh nee...het is donker....okee...eehh...nu ben ik een ster
*aan de hemel staat*![]()
quote:
Jij gaat vanavond Klaas van der Eerden kijken.quote:
Had je maar geen moderator moeten wordenquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Altijd tijd dat gezeik over de OP
Dit is het enige forum waar daar altijd over gezeken word. Grow up zeg
waarom?quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij gaat vanavond Klaas van der Eerden kijken.
Begrepen!!!
moet je eerst vertellen waarom je je kut voeltquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:54 schreef Dizer het volgende:
Oh en nog iets... Ik voel me zwaar kut. Iemand die mij een knuffel wil geven?
Liever een vrouw, want ik heb genoeg knuffels gekregen van mijn mannelijke collega's vandaag, heb toch liever een vrouw...is toch anders
weer verhuizenquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
wel oke,
maar over paar maandjes moeten we er alweer uit.
Sorry prive..quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:56 schreef niksan het volgende:
[..]
moet je eerst vertellen waarom je je kut voelt
ga je op kamers!quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
ja...
en dan ga ik over een jaar het huis uit...
dus noggg een keer
quote:
en als ik hem nou niet grappig ga vinden??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |