Ik ben Berend niet, maar pBerendsquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zijn er nog mensen die vinden dat Sjors zeurt?
Berend doe nog eens een poll.
*Auw*quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:42 schreef lady-wrb het volgende:
lijkt me niet lekker trouwens, een kroonluchter op je noten
ze spreekt haar talen wel... nick had het natuurlijk direct native portugees gedaan...quote:Op dinsdag 7 december 2004 20:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Vinden jullie Sjors nu nog schattig nu ze de politie voorliegt.
Nee,had je verwacht dat je zou zien hoe Nick zijn penis naast hem lag?quote:Op dinsdag 7 december 2004 20:15 schreef Skinkie het volgende:
Wat een klote aflevering is het nu weer... het hele niveau is weg...
Het ging opeens veel te snel terwijl de cliff hanger veel spannender was. Om maar te zwijgen over het softie gedoe van de politie. Haar gewoon buiten laten telefoneren...quote:Op dinsdag 7 december 2004 20:18 schreef Orginial het volgende:
Nee,had je verwacht dat je zou zien hoe Nick zijn penis naast hem lag?![]()
Wat wil je, ze wordt nog net zo slecht als haar moeder straks.quote:Op dinsdag 7 december 2004 20:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Vinden jullie Sjors nu nog schattig nu ze de politie voorliegt.
quote:Op dinsdag 7 december 2004 20:41 schreef Frey het volgende:
Die leugen houdt het nooit lang uit. Iedereen weet dat Sjors het spijkerpistool mee had genomen.
Inge acteert beter in het Engels dan in het Nederlands!quote:Op dinsdag 7 december 2004 20:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sjors is wel erg cool ineens.
En ze praat erg goed Engels..
Ik vond het wel leuk.quote:
ben ik blij dat ik voortijdig al richting veronica was gezapt.quote:Op woensdag 8 december 2004 00:55 schreef Magics het volgende:
Leuk om te zien hoe eindelijk eens 2 mannen met elkaar zoenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |