Iwannquote:Op maandag 6 december 2004 23:05 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Arnie vs. Rien ... LOL lekker amateuristisch was dat
Robert en de spiegel... brrr... ik krijg er weer de rillingen van.
Linda vs. Laura ... de beste bitchfight in GTST ooit
haha, sorry, het kwam ter sprake in een gesprekje met Iwan, vandaarquote:
nou ik denk dat van Linda de lol inmiddels ook wel af zou zijn hoor.quote:Op maandag 6 december 2004 22:12 schreef babette21 het volgende:
.... zoooo jammer dat Linda vertrokken is.... *zucht*
ik heb het opgenomenquote:Op maandag 6 december 2004 21:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Klopt, een typisch voorbeeld van cognitieve dissonantie reductie.![]()
Volgens mij heeft hij wel berouw. Hij zei toch iets als "schiet me dan neer, ik verdien het" ofzo? Damnit, had ik het maar opgenomen...
En? Toont Nick berouw?quote:
Nick doet aadngifte meen ik tegen Charlie en Sjors. Maar Sjors gaat tegen spreken denk ik, en blijft dat voorlopig even doen, net zoals Nick ook deed.....quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:38 schreef RedGuy het volgende:
Het is toch te hopen dat het goed komt met Nick en Charlie.
nick doet idd aangifte tegen beide dames (stond in de veronica gids)quote:Nick doet aadngifte meen ik tegen Charlie en Sjors. Maar Sjors gaat tegen spreken denk ik, en blijft dat voorlopig even doen, net zoals Nick ook deed.....
"Mother I'd Like to Fuck"quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:15 schreef Airelle het volgende:
Wat is Milf?
Nee: "MOM I'd Like to Fuck"!!!quote:
Je hebt er duidelijk meer verstand van dan ik.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk meer verstand van dan ik.
Angelina is ook wel een milf of niet?quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:47 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook nog effe de herhaling gezien, want ik vond/vindhet een goede aflevering.
quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk meer verstand van dan ik.
quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Angelina is ook wel een milf of niet?
Vrienden van Stifler.quote:
Bijna 30 jaar alweer.quote:
Sjors en Isabella bebloed en dood op de grond als plaatje dat is mijn verzoekjequote:Op maandag 6 december 2004 21:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zoiets?
[afbeelding]
Nogmaals: verzoekjes mogen... ik bewaar de afleveringen gewoon op de pc..
Alleen door gebrek aan webspace kan ik de foto's maar een paar dagen online laten staan.
Klopt, Sjors had net zo goed kunnen bellen om te vertellen dat ze zojuist ontzettend lekker was genomen ofzo.quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Charlie laat zich ook snel overhalen ja Sjors heeft Milan gebelt maar dat zegt toch niks ?
Ik ben Berend niet, maar pBerendsquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zijn er nog mensen die vinden dat Sjors zeurt?
Berend doe nog eens een poll.
*Auw*quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:42 schreef lady-wrb het volgende:
lijkt me niet lekker trouwens, een kroonluchter op je noten
ze spreekt haar talen wel... nick had het natuurlijk direct native portugees gedaan...quote:Op dinsdag 7 december 2004 20:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Vinden jullie Sjors nu nog schattig nu ze de politie voorliegt.
Nee,had je verwacht dat je zou zien hoe Nick zijn penis naast hem lag?quote:Op dinsdag 7 december 2004 20:15 schreef Skinkie het volgende:
Wat een klote aflevering is het nu weer... het hele niveau is weg...
Het ging opeens veel te snel terwijl de cliff hanger veel spannender was. Om maar te zwijgen over het softie gedoe van de politie. Haar gewoon buiten laten telefoneren...quote:Op dinsdag 7 december 2004 20:18 schreef Orginial het volgende:
Nee,had je verwacht dat je zou zien hoe Nick zijn penis naast hem lag?![]()
Wat wil je, ze wordt nog net zo slecht als haar moeder straks.quote:Op dinsdag 7 december 2004 20:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Vinden jullie Sjors nu nog schattig nu ze de politie voorliegt.
quote:Op dinsdag 7 december 2004 20:41 schreef Frey het volgende:
Die leugen houdt het nooit lang uit. Iedereen weet dat Sjors het spijkerpistool mee had genomen.
Inge acteert beter in het Engels dan in het Nederlands!quote:Op dinsdag 7 december 2004 20:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sjors is wel erg cool ineens.
En ze praat erg goed Engels..
Ik vond het wel leuk.quote:
ben ik blij dat ik voortijdig al richting veronica was gezapt.quote:Op woensdag 8 december 2004 00:55 schreef Magics het volgende:
Leuk om te zien hoe eindelijk eens 2 mannen met elkaar zoenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |