quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:Ayaan Hirsi Ali
![]()
Alleen die naam al zorgt bij mij voor trillende teennagels. Die vrouw heeft de moord op wijlen Theo van G. op haar geweten en dat weet ze zelf ook wel getuige de reactie die zij had na de moord. Helaascherwijs wordt Ayaantje misbruikt door de hedendaagse politiek, want wat is nu eigenlijk haar werk ? Films maken, boeken schrijven ? Dan wil ik ook wel in de kamer gaan werken
![]()
![]()
Volgens mij heeft éne Mohammed Bouyeri, aangestuurd door een paar reli-fascisten de moord op Theo van Gogh op zijn geweten. De politiek misbruikt haar helemaal niet, gezien het feit dat zij langs democratische weg in de tweede kamer is verkozen, heeft zij het recht daar haar zegje te doen. Of dat nou een paar verknipte zielepoten welgevallig is of niet, dat doet er niet toe. Haar werk wordt momenteel onmogelijk gemaakt, doordatzij wordt bedreigd door terroristen, die films maken en boeken schrijven hebben nog nooit haar werk in de kamer in de weg gestaan.
Waarom de islamo-fascisten zo'n bloedhekel aan Hirsi Ali hebben is gemakkelijk te verklaren, ze heeft op haar gebieden heel wat meer kennis dan de klungels die haar doodwensen, en dat is uitermate bedreigend, het wordt steeds duidelijker hoe de fundi's er gewoon pertinent naastzitten.
Er was vroeger een wetenschapper, Ptolemaeus, die werd in een kerkelijke ban gedaan omdat hij aantoonde dat de aarde rond was. Dat was zeer bedreigend voor de kerk die stug volhield dat de aarde het middelpunt van het heelal was, en bovendien plat was.
Nu is er iemand die laat zien waar het islam-geloof of liever gezegd een bepaalde uitleg daarvan mank gaat, die iemand vormt dus een bedreiging, en wordt aldus aan alle kanten bedreigd en dwarsgezeten, tjah, als de imam jarenlang staat te preken dat het wel ok is om je vrouw de tering te meppen, is het wel merkwaardig als in éne keer iemand laat zien dat het niet bepaald ok is. En vervolgens verschuil je je dan achter een zeer klein detail, ze had als inhoud in de film een scene waarin koran-teksten op een vrouwenlichaam werden geschilderd. Wie dat opvat als belediging snapt er niet veel van, het is namelijk net zo goed verbreiding van het woord als dat het in gedrukte vorm wordt uitgegeven.
De ware vijanden van de islam? Al die klojo's die lopen te piepen over Hirsi Ayaan Ali, en die de moord op Theo van Gogh goedkeuren. De islam zou dat soort types moeten uitkotsen, definitief de toegang tot hun gebedshuizen moeten ontzeggen. Wanneer krijgen de imams nu eens de ballen om wat dat betreft zuiverend op te treden?
En meneer Bansheeboy, als jij werkelijk gelooft dat Hirsi Ayaan Ali de moord op Theo van Gogh op haar geweten heeft ben je gewoon ziek in je hoofd, er is redding mogelijk, vertrek naar een ander land waar men je mislukte waanideeën aanhangt.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn
web-log