Deal.quote:Op zondag 5 december 2004 04:29 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dan ga ik nu naar bed, en mag jij over een kwartiertje
Dat is waar. Maar goed, ik ben van plan om geestelijk nog heel veel te gaan groeien in die 4 jaar. En wellicht lukt het me zelfs om af te studeren.quote:Op zondag 5 december 2004 04:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer wel, althans ik gaf hem niet meer dan dat.
Jou daarentegen had ik op 25 geraamd
En dan komt 'bekant' toch wel om de hoek kijken
Ja, ik geef toe dat je wellicht wat imposanter over komt, maar jij bent toch een HBO'er he.quote:Op zondag 5 december 2004 04:31 schreef Tijn het volgende:
Ik ben trouwens wel diep gekwetst door milagro's opmerking zeg.
Zeker omdat ik echt way meer baardgroei heb dan IR.
Ja maar ik weet niet hoe jij eruit ziet, en van IR weet ik dat welquote:Op zondag 5 december 2004 04:31 schreef Tijn het volgende:
Ik ben trouwens wel diep gekwetst door milagro's opmerking zeg.
Zeker omdat ik echt way meer baardgroei heb dan IR.
Bah, wie heeft er nu weer gelekt?quote:Op zondag 5 december 2004 04:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet hoe jij eruit ziet, en van IR weet ik dat wel
Ik herinner me iets van Gellartvquote:Op zondag 5 december 2004 04:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Bah, wie heeft er nu weer gelekt?
Hou je bek nou maar, anders sla ik je nog in elkaar, mannetje.quote:Op zondag 5 december 2004 04:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik geef toe dat je wellicht wat imposanter over komt, maar jij bent toch een HBO'er he.
Oja, dat. Dat blijft een van de leukste dingen die ik met Fok! heb gedaan (hoewel ik vrij dronken was doordat GB mij een hele fles coebergh had gevoerd).quote:
Moet jij eens opletten als ik een pak aan trekquote:Op maandag 6 december 2004 01:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee Tijn, dat kan je niet.
Ik zie dan meteen voor me hoe jij een pak melk aantrekt. Maar goed, ik spoor ook niet helemaal.quote:Op maandag 6 december 2004 01:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten als ik een pak aan trek
Je lijkt weer meer aanwezig te zijn op Fok!, qua posts, I.R.Baboon.quote:Op maandag 6 december 2004 01:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo Arcee.
Jouw postfrequentie is ten opzichte van vorig jaar ook flink toegenomen.quote:Op maandag 6 december 2004 01:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je lijkt weer meer aanwezig te zijn op Fok!, qua posts, I.R.Baboon.
Volgens mij ben ik m'n totaal van vorig jaar inmiddels wel gepasseerd, ja.quote:Op maandag 6 december 2004 01:18 schreef Mike het volgende:
Jouw postfrequentie is ten opzichte van vorig jaar ook flink toegenomen.
Ja, dat klopt, ik moet namelijk weer tentamens leren.quote:Op maandag 6 december 2004 01:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je lijkt weer meer aanwezig te zijn op Fok!, qua posts, I.R.Baboon.
Uiteraard telt even veel zwaarder dan deelbaar door 5.quote:Op maandag 6 december 2004 01:21 schreef Seborik het volgende:
Ga je volgend jaar wel posten, Arcee? Telt even/oneven zwaarder dan deelbaar door 5?
Ik natuurlijk sowieso niet. Als ik toch geen kamer bij je krijg, heeft slijmen ook geen zin.quote:Op maandag 6 december 2004 01:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dito vraag aan seborik, tijn en mike natuurlijk.
Je moet toch niet mijn adres invullen?quote:Op maandag 6 december 2004 01:23 schreef Seborik het volgende:
Ik drukte net op de link, maar toen kwam ik bij een walgelijke site waar je je naam en adres in moest vullen en toen bedacht ik me, dat jij al gestemd had en dat adres dus onbruikbaar is geworden.
Done.quote:Op maandag 6 december 2004 01:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Je moet nog wel een onderdak hebben met oud en nieuw, besef dat goed.quote:Op maandag 6 december 2004 01:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik natuurlijk sowieso niet. Als ik toch geen kamer bij je krijg, heeft slijmen ook geen zin.
Ik lieg wel dat ik gestemd heb.quote:Op maandag 6 december 2004 01:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je moet nog wel een onderdak hebben met oud en nieuw, besef dat goed.
Nee, maar vind ik wel een uitstekende keuze.quote:Op maandag 6 december 2004 01:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, dat klopt, ik moet namelijk weer tentamens leren.
En oh, heb je al gestemd op de dichter des vaderlands? *wijst naar sig*
Met kleine letters?quote:Op maandag 6 december 2004 01:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Godverdomme, nog een bevestigingsmailtje ook. Ik wilde jouw adres invoeren, omdat ik de kamer wel krijg als geweldig wereldbewuste Nederlander met kennis van schrijversplaatjes op Ebay.quote:Op maandag 6 december 2004 01:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je moet toch niet mijn adres invullen?
En Drs P gaat voor op privacy.
quote:U moet nog uw adres invullen...
Je kunt niet anders dan van die jongen houden.quote:[01:37:56] <IR|staatvannarcose> wie wil je de grafkanker wensen, sebbo?
sopwwy I.R.!!!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bahahaahah, welterusten.
Nah, zeikerd.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:05 schreef popolon het volgende:
Komt zij ook nog eens aankakken
Nou, tja, olé, enzo.
Truste, en daar hou ik je aan.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:09 schreef shmoopy het volgende:
En Baboonski, het viel niet mee, maar ik ben er weer.
Nu nie meer natuuk, want nu ga ik slapen.
I'll be back.
Ach man, je hebt zelf een rare muts op.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:09 schreef popolon het volgende:
wat zie je er lelijk uit met die muts, muts.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Truste, en daar hou ik je aan.
helleuh, ik heb wel alcohol opquote:Op zondag 12 december 2004 02:05 schreef Ole het volgende:
OMG!!!semi bikkelen zonder ook maar een druppel alcohol...
Hello!!![]()
![]()
Je moet in deze reeks wat geduld hebben.quote:Op zondag 12 december 2004 03:56 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Ben ik een keer extra voor dit topic opgebleven, krijg ik alleen zo'n reactie.
Ach.
En de A zit toch bijna twee toetsen af van de E.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |