Deal.quote:Op zondag 5 december 2004 04:29 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dan ga ik nu naar bed, en mag jij over een kwartiertje
Dat is waar. Maar goed, ik ben van plan om geestelijk nog heel veel te gaan groeien in die 4 jaar. En wellicht lukt het me zelfs om af te studeren.quote:Op zondag 5 december 2004 04:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer wel, althans ik gaf hem niet meer dan dat.
Jou daarentegen had ik op 25 geraamd
En dan komt 'bekant' toch wel om de hoek kijken
Ja, ik geef toe dat je wellicht wat imposanter over komt, maar jij bent toch een HBO'er he.quote:Op zondag 5 december 2004 04:31 schreef Tijn het volgende:
Ik ben trouwens wel diep gekwetst door milagro's opmerking zeg.
Zeker omdat ik echt way meer baardgroei heb dan IR.
Ja maar ik weet niet hoe jij eruit ziet, en van IR weet ik dat welquote:Op zondag 5 december 2004 04:31 schreef Tijn het volgende:
Ik ben trouwens wel diep gekwetst door milagro's opmerking zeg.
Zeker omdat ik echt way meer baardgroei heb dan IR.
Bah, wie heeft er nu weer gelekt?quote:Op zondag 5 december 2004 04:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet hoe jij eruit ziet, en van IR weet ik dat wel
Ik herinner me iets van Gellartvquote:Op zondag 5 december 2004 04:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Bah, wie heeft er nu weer gelekt?
Hou je bek nou maar, anders sla ik je nog in elkaar, mannetje.quote:Op zondag 5 december 2004 04:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik geef toe dat je wellicht wat imposanter over komt, maar jij bent toch een HBO'er he.
Oja, dat. Dat blijft een van de leukste dingen die ik met Fok! heb gedaan (hoewel ik vrij dronken was doordat GB mij een hele fles coebergh had gevoerd).quote:
Moet jij eens opletten als ik een pak aan trekquote:Op maandag 6 december 2004 01:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee Tijn, dat kan je niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |