zoals de spurs afgelopen woensdag zekerquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:54 schreef ScienceFriction het volgende:
Precies... (overigens zag ik vorig jaar de Pistons ook niet 4 keer winnen van de Lakers...). Suns hebben momenteel erg veel te danken aan Nash die perfect is voor Stoudemire. Zolang Nash in de line-up zit komt het wel goed.
Maar de Sonics... ze zijn nu hot qua shooting numbers. Het 3point% van Allen is helemaal absurd. Dat gaat ongetwijfeld lager worden en omdat geen goede interior game hebben zie ik ze absoluut geen titel winnen. Boven, een team met een goede defense stopt Allen wel.
Het is de regular season... dat is heel wat anders dan de play offs. Containment is what I'm talking aboutquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:39 schreef nik2043 het volgende:
[..]
zoals de spurs afgelopen woensdag zeker![]()
Sonics kampioen ole ole!![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 17:48 schreef Zwansen het volgende:
Basketbal is voor homo's!
Ik heb hem een keer zien ballen en toen was ie supergoed. Hij dunkte iets van 5 keer in die wedstrijd. Maar ik heb ook wedstrijden gezien op tv dat ie er met de pet naar gooit. Wel jammer dat ie geen echt goed schot heeft.quote:Op maandag 13 december 2004 22:42 schreef ScienceFriction het volgende:
Jefferson IS toch ook een watje?
Ik heb Jefferson in New York gezien tegen The Knicks en toen was is geweldig.quote:Op maandag 13 december 2004 22:42 schreef ScienceFriction het volgende:
Jefferson IS toch ook een watje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |