Ach dit is zo'n opgeblazen verhaal. Kobe Bryant heeft helemaal niks onaardigs gezegd. Kobe heeft gezegd dat hij DENKT dat Karl Malone er mee stopt. Dat is zijn intuitie. Verder heeft hij gezegd dat de lakers gewoon door moeten en dus niet steeds over "hun schouder moeten kijken".quote:Op woensdag 8 december 2004 16:08 schreef BitetheBullet het volgende:
Karl Malone wil niet meer terug naar de Lakers!
omdat Kobe een aantal onaardige dingen over hem heeft gezegd...
Hij kan ook nog kiezen voor Minnesota of Miami.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:08 schreef BitetheBullet het volgende:
Karl Malone wil niet meer terug naar de Lakers!
omdat Kobe een aantal onaardige dingen over hem heeft gezegd...
Hij gaat nu waarschijnlijk naar de Spurs![]()
Vorig jaar kon ie naar de Spurs dacht ik, zou een leuk team zijn. Als Malone ook nog ff komt.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:05 schreef Colplay het volgende:
[..]
Hij kan ook nog kiezen voor Minnesota of Miami.
En ben benieuwd waar Kidd nu uiteindelijk terecht zal komen.... Ook hij zou naar de Wolves kunnen, maar naar verluidt staat Denver bovenaan op zijn lijstje. Maar voor clubs echt geinteresseerd zullen zijn, zal hij nog wel een paar wedstrijdjes moeten spelen denk ik.
Onder het motto om de jeugd meer kans te geven zeker?quote:Op woensdag 8 december 2004 20:44 schreef BitetheBullet het volgende:
Er gaat ook het gerucht dat Kidd naar Portland gaat en de Nets algehele uitverkoop houden.
Sonics gestunt..quote:Op donderdag 9 december 2004 10:01 schreef Robertje het volgende:
De Sonics hebben gestunt tegen de Spurs...grappig. Had ik niet verwacht.
Magicfrankie ...quote:Op donderdag 9 december 2004 14:50 schreef Magicfrankie het volgende:
voor de liefhebbers:
[afbeelding]
mja, moet je eens bij de footlocker naar binnengaan (in iedergeval die van rotterdam dan)quote:Op donderdag 9 december 2004 14:55 schreef Magicfrankie het volgende:
Geweldige aanbiedingen hier trouwens: http://www.sportfanatics.nl/nba.php
Een echte O'Neal / Lakers jersey... van 55,00 voor 49,95!!!!
Sorry hoor, maar als je nu nog zo'n jersey gaat kopen dan snap je het denk ik niet helemaal
Nog veel meer oude meuk daar trouwens...
Sprewell / Knicks
Mourning / Heat
McGrady / Magic
Dat ze het ervoor vragen.. prima.. maar ik ben benieuwd wie dat nog gaat kopen.. kan me niet voorstellen dat een basketballkenner/liefhebber nog van die oude meuk gaat kopen...quote:Op donderdag 9 december 2004 15:05 schreef nik2043 het volgende:
mja, moet je eens bij de footlocker naar binnengaan (in iedergeval die van rotterdam dan)
hebben ze ook alleen maar jerseys van paar jaar oud en daar durven ze nog gewoon 70 euro voor te vragen. niet helemaal wijs die gasten
Alles goed?quote:
Jawohl!quote:
Is dat weer in Keulen?quote:Op donderdag 9 december 2004 15:32 schreef Magicfrankie het volgende:
[..]
Jawohl!
Ga je nog naar de duitse all star game?
Waar en wanneer?quote:Op donderdag 9 december 2004 15:32 schreef Magicfrankie het volgende:
[..]
Jawohl!
Ga je nog naar de duitse all star game?
Ben ik met je eens. Een triple double zonder gouden randje. De Lakers hadden trouwens weer een grote voorsprong en hebben die wederom uit handen gegeven... -zucht-quote:Op donderdag 9 december 2004 18:19 schreef Zwansen het volgende:
Leuk van Bryant hoor dat ie weer een triple double heeft, gemiddeld nu 26-7-7.
maar als je als leider van je team je laatste 6 schoten mist in een close game heb je gewoon een kutwedstrijd gespeeld!
Heel veel schietenquote:
gewoon super dom gespeeld van de spurs dus ookquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:29 schreef Zwansen het volgende:
De beelden staan op NBA.com van Mc Grady, Jordan zou er jaloers van worden!
4 driepunters inclusief een 4 pointplay in de laatste 40 seconden!
hehe...quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:36 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik weet het ook niet... het NFL topic gaat ook al best langzaam...
Tis allemaal foeballuh.... en darts
Sorry was op voetbal- en dartstopicquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:35 schreef Zwansen het volgende:
Waarom zijn er zo weinig mensen hier op fok die zich interesseren in basketbal??
quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:43 schreef Robertje het volgende:
[..]
Sorry was op voetbal- en dartstopic![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |