Ik denk omdat de NBA weer in beroep is gegaan tegen zijn speelgerechtigheid (bestaat dit woord wel?)quote:Op maandag 27 december 2004 11:28 schreef ijustlovethanba het volgende:
Maar speelde Jermaine O'Neal nu de 25ste alleen die avond?
Vanavond speelt ie niet he?
Ik twijfel nog het meeste over
NJ @ Det en NY @ Orl
Jermaine speelt gewoon hoor, de 29ste(dacht ik) is er een nieuwe zitting waarin opnieuw wordt gekeken hoe het zit, en of de schorsing nu definitief wel of niet van de baan is.quote:Op maandag 27 december 2004 11:49 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik denk omdat de NBA weer in beroep is gegaan tegen zijn speelgerechtigheid (bestaat dit woord wel?)
nummer 5, 6 en 12 geloof ikquote:Op maandag 27 december 2004 19:31 schreef Zwansen het volgende:
Wat een team hebben de Suns! Misschien wel de nummers 1 en 2 wat betreft MVP en dan ook nog een Marion die bij elk ander team de 1e man zou zijn met zijn stats....
Wat ik voor Phoenix - San Ant. krijg weet ik nog niet... (Weet ik dinsdagochtend vanaf een uur of 11)...quote:Op maandag 27 december 2004 18:20 schreef nik2043 het volgende:
utah zonder kirilenko is echt troep, ik vind 1.60 voor seattle best wel te doen
new jersey op 3.00 vind ik ook veel tegen het zwakke detroit, dat geen schim meer is van de ploeg van vorig jaar.
en voor de rest winnen de favorieten wel denk ik, maar zijn voor hun de odds te laag.
dus voor die 2 zou ik gaan.
wat krijg je voor san antonio (en phoenix)?
Garnett 1e in MVP ofniet..quote:Op maandag 27 december 2004 19:53 schreef nik2043 het volgende:
[..]
nummer 5, 6 en 12 geloof ik
Garnett alweer 1e
LeBron 2e
Nowitzki 3e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |