Jermaine speelt gewoon hoor, de 29ste(dacht ik) is er een nieuwe zitting waarin opnieuw wordt gekeken hoe het zit, en of de schorsing nu definitief wel of niet van de baan is.quote:Op maandag 27 december 2004 11:49 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik denk omdat de NBA weer in beroep is gegaan tegen zijn speelgerechtigheid (bestaat dit woord wel?)
nummer 5, 6 en 12 geloof ikquote:Op maandag 27 december 2004 19:31 schreef Zwansen het volgende:
Wat een team hebben de Suns! Misschien wel de nummers 1 en 2 wat betreft MVP en dan ook nog een Marion die bij elk ander team de 1e man zou zijn met zijn stats....
Wat ik voor Phoenix - San Ant. krijg weet ik nog niet... (Weet ik dinsdagochtend vanaf een uur of 11)...quote:Op maandag 27 december 2004 18:20 schreef nik2043 het volgende:
utah zonder kirilenko is echt troep, ik vind 1.60 voor seattle best wel te doen
new jersey op 3.00 vind ik ook veel tegen het zwakke detroit, dat geen schim meer is van de ploeg van vorig jaar.
en voor de rest winnen de favorieten wel denk ik, maar zijn voor hun de odds te laag.
dus voor die 2 zou ik gaan.
wat krijg je voor san antonio (en phoenix)?
Garnett 1e in MVP ofniet..quote:Op maandag 27 december 2004 19:53 schreef nik2043 het volgende:
[..]
nummer 5, 6 en 12 geloof ik
Garnett alweer 1e
LeBron 2e
Nowitzki 3e
Tja ... 16 - 10 vind ik ook niet zo bijzonder. En de Spurs zijn zonder Duncan ook goed.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Garnett 1e in MVP ofniet..![]()
Een 16-10 record vind ik niet echt MVP-waardig, een MVP zorgt ervoor dat zijn team wint. Qua stats is ie de beste (efficiency ranking bedoel jij denk ik) maar een Duncan met mindere stats staat met Spurs op 22-6. Dus zou een Duncan meer aanspraak maken op de MVP-award.
Na de komst van Nash winnen de Suns 22 van hun 25 wedstrijden. Daar deden ze vorig jaar 72 wedstrijden over ofzo. Dan mag je stellen dat een Nash een echte waardevolle speler is van een team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |