quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Slap. Maar goed. Ook prima.
Mijn punt: je gaat niet op de problematiek van pberends in, maar start zelf een discussie over zorg op.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Daarom zal Europa nooit een federale overheid krijgen in de vorm van de Verenigde Staten. Het zal nooit werken, tenminste niet op de manier van besturen door middel van een centraal overleg orgaan. Het moest een economische unie blijven; helaas zijn we dat station al voorbij en alles wat rest is een bureaucratische puinhoop.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:25 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
een goede economische unie vereist een goede politieke unie, en die politieke unie is er nog niet helaas
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:21 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Laatste reactie. Met het aanhalen van het punt van de zorg, probeer ik een voorbeeld te geven waarom die OP stigmatiserend is in incompleet.
maar dat maakt de centrale overheid niet minder noodzakelijk voor vele zaken in de economie, bv. een centraal voedselveiligheidsagentschap of het goed handhaven van een exportverbod voor wapens naar landen met een inhumaan politiek beleidquote:Op zaterdag 4 december 2004 14:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Op handelsbetrekking hebben de overheden nauwelijks invloed. Dat komt vooral vanuit de economiën zelf.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:11 schreef Monidique het volgende:
Zo, de Perzen hebben het leger van Hannibal verslagen in Memphis.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Hoe waren de onsterfelijken?
Ik heb het alleenrecht op bizarre dromenquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:14 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik droomde vannacht dat ze Geert Wilders hadden vermoord met een molotov cocktail waarna de brandweer de hele straat onder water zette om te zorgen de daders zouden verdrinken...![]()
Oh ja?quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik heb het alleenrecht op bizarre dromen
Dat is mijn favo dagdroom.quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Oh ja?
Heb jij dan gedroomd dat je even aan het koekeloeren was in oorlogsgebied en dat je uit nieuwsgierigheid een raketwerper op een Amerikaanse tank richt, wat gezien wordt door een Rabbijn, die jou daarvoor wilt doodschieten, wat bijna gebeurt, maar wordt tegengehouden door een imam die jou helpt, zodat je even later in een kerk de Koran gaat bestuderen en van een Joodse student een pocket-Thora krijgt?
Dat lijkt me wel. Windows98 in deze tijden is echt not-done geïllustreerde sporten.quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg, is dit echt deel 495 of is er een gebrek aan mijn computer?
Het een sluit het andere niet uit.quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg, is dit echt deel 495 of is er een gebrek aan mijn computer?
Als je dat doet, ga ik nog dezelfde avond bij Barend en van Dorp zitten als vriend van de verdachte Side K.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:22 schreef Sidekick het volgende:
Ik droom elke nacht dat ik Wilders ga doodschieten. Maar goed, dat zijn meer de nawerkingen van de Jihad-propaganda die de (s)linkse overheid via breedbeeldtelevisies uitzendt.
Ik kan u mijn fantasieën vertellen... wat ik dacht toen ik vanavond in bed lag, mijn woede, mijn rustquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:28 schreef Drugshond het volgende:
Saai op Fok!..... geen nieuwswaardige onderwerpen.... en geen special news-flashes
Ik denk dat je de eerste paar jaar na de moord niet uit je safe-house mag komen.quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als je dat doet, ga ik nog dezelfde avond bij Barend en van Dorp zitten als vriend van de verdachte Side K.![]()
Vind ik niet gek. Partijen in onderhandeling, want daar gaat het over, kunnen afspraken maken over de onderhandelingen, gebeurt zo vaak. De analogie gast en gastheer vind ik dan ook niet kloppen.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:21 schreef Drugshond het volgende:
Turkije wil geen nieuwe EU-voorwaarden
Een gast die eisen gaat stellen aan de gastheer...... het moet niet gekker worden
Helemaal ongelijk heb je niet, maar andersom is Turkije wel hard op weg om als volwaardig lid toe gelaten te worden. Maar als het lid zal worden is het met "hakken over de sloot" en is nog geen sprake van een solide democratie temeer omdat deze nog zeer pril is. Ben je G.O.-II vergeten waarbij Turkije 70-90 k manschappen langs (en net over de grens) van Irak had gestationeerd. Om enerzijds de vluchtelingen uit Irak naar huis toe te sturen maar aan de andere kant was een het uitgelezen mogelijkheid om de Koerdische bevolking te kunnen onderwerpen.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:26 schreef Monidique het volgende:
Vind ik niet gek. Partijen in onderhandeling, want daar gaat het over, kunnen afspraken maken over de onderhandelingen, gebeurt zo vaak. De analogie gast en gastheer vind ik dan ook niet kloppen.
Tevens geheel terecht in het licht dat ze al veertig jaar aan het lijntje worden gehouden en als minderwaardig worden behandeld.
Bij een referendum...... komt Turkije nooit bij de EU. (60-70 % is tegen)quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Turkije wordt gewoon in de strot geduwd. Hier zou ik nu eens een Europees referendum voor willen zien. (en niet achteraf als er geen weg mee terug is).
Dan horen ze er dus ook niet bij te komen. De EU is een bureaucratisch bolwerk, dat net als bij een Betuwelijn of een euromunt, een situatie creeert, waarbij je op een gegeven moment niet meer terug kunt.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bij een referendum...... komt Turkije nooit bij de EU. (60-70 % is tegen)
Maar wanneer valt deze beslissing... van wel of niet toelaten.
Dat lijkt me eerlijk gezegd best relaxed...geen werk, geen tentamens...quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:11 schreef Sidekick het volgende:
Ik denk dat je de eerste paar jaar na de moord niet uit je safe-house mag komen.
De gemeente Amsterdam heeft meer ambtenaren dan de hele EU.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:51 schreef Monidique het volgende:
Nee, geen Sovjet-Unie, maar de EU moet er wel voor waken niet te bureaucratisch worden en daarom beslissingen nemen op de niveau's waar het beste de beslissingen genomen kunnen worden.
Waarom is het Westers?quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:54 schreef PJORourke het volgende:
Israel is westers, en moet er gewoon bijkomen.
Mogelijk, maar...?quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De gemeente Amsterdam heeft meer ambtenaren dan de hele EU.
Er wonen zeer veel arabieren hoor (met hun achterlijke cultuur)..en het zijn semieten....quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:54 schreef PJORourke het volgende:
Israel is westers, en moet er gewoon bijkomen.
Ik dnek dat de bureaucratisering van de EU best wel meevalt als de politici en vooral die paupers in Straatsburg zich in zouden houden.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:55 schreef Monidique het volgende:
Mogelijk, maar...?
"Semieten" is geen bestaande etnische groep. Wel een groep talen.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:56 schreef Mutant01 het volgende:
Er wonen zeer veel arabieren hoor (met hun achterlijke cultuur)..en het zijn semieten....
Ik doel dan vooral op beslissingen die niet op het goede niveau genomen worden.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik dnek dat de bureaucratisering van de EU best wel meevalt als de politici en vooral die paupers in Straatsburg zich in zouden houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |