Eerste Kerstdag, kerstsessie in Roggelquote:Op donderdag 16 december 2004 08:41 schreef Dezz het volgende:
[..]
Rockabilly is gaaf! Waar moet je optreden??
quote:Op donderdag 16 december 2004 10:13 schreef Last_Action_Hero het volgende:
[..]
Huh? Ik weet niks van opnemen hoor!![]()
Welke geluidskaart?quote:Op donderdag 16 december 2004 11:40 schreef super-muffin het volgende:
hm, ik krijg het niet opgenomen.
het staat nu op m'n tape. En ik heb een kabel van weet ik hoeveel millimeter, en die kan in de hoofdtelefoon ingang van de taperecorder. Dus ik denk ik gooi de andere kant van dat kabeltje in m'n line in, en dan naar geluidsrecorder, maar dat werkt dus niet.
Ik kijk even achter m'n computer welke ik moet gebruiken.
ghehe thxquote:Op woensdag 15 december 2004 21:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Jij kunt het wel!![]()
Maar om toch nog iets te zeiken te hebben, iets meer sustain zou wel fijn zijn, de toon valt af en toe zo weg. Ik zou wat meer gain gebruiken, of een compressor oid.
Maar verder klinkt het zekers goed.
Nee, ik wil jullie geen minderwaardigheidscomplex bezorgenquote:Op donderdag 16 december 2004 12:49 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
U blijft zelf aardig in gebreke...
uhh.... ja tuurlijk wat dom dat ik daar niet aan had gedacht...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:06 schreef Fixxxer het volgende:
Pagina 1 gaat ook over wahwah'sen je zet hem idd tussen gitaar en amp.
Btw heeft je marshall geen headphone out?
Hollowbody Archtops zijn sowiesoquote:Op donderdag 16 december 2004 13:17 schreef Prep2Fight het volgende:
Hee pple, ik ga hoogstwaarschijnlijk deze gitaar aanschaffen:
[afbeelding]
Persoonlijk vind ik deze mooier:quote:Op donderdag 16 december 2004 13:17 schreef Prep2Fight het volgende:
Hee pple, ik ga hoogstwaarschijnlijk deze gitaar aanschaffen:
[afbeelding]
Heeft iemand ervaring met deze Ibanez?
Ik persoonlijk vind het een topding, speelt ook ontzettend lekker en er zit een lekker geluid in...
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:27 schreef Prep2Fight het volgende:
Ze lijken ook niet echt op elkaar, maar ik kon geen andere Ibanez hollow vinden op google, dus vandaar dat fototje=)
headphone out staat niet garant voor goede opnames, ik weet niet wat voor resultaat eruit komt, maar ik ben bang dat er geen superdeluxe cab en mic sim inzit zoals bij modeling spul als line6, behringer en vox.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:11 schreef Hammet het volgende:
[..]
uhh.... ja tuurlijk wat dom dat ik daar niet aan had gedacht...![]()
hahaha bedankt ik zal het eens proberen
Intressante stereo.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:52 schreef GF het volgende:
[..]
Klinkt goed voor zover ik er verstand van heb![]()
[..]
Een halfjaar ongeveer. Gaat wel nog een poosje vanaf omdat ik m'n linkerpols een tijd niet goed kon gebruikenEn ik heb geen les, leer alles mezelf via (vooral) internet en af en toe een boek.
Dan toch een paar stukjes:
1
2
3
Nadeel was dat ik mezelf niet kon horen spelen omdat ik opnam via de headphones uitgang. En voordat ik begon te spelen had ik nog geen idee wat ik zou gaan doenZelf vind ik het niet echt geweldig, iets teveel gain gebruikt denk ik. Naja, whatever
Cool!!quote:Op woensdag 15 december 2004 20:46 schreef Hammet het volgende:
Ok ik zal dan ook maar eens een stukje plaatsen. Het is mn eerste opname, ik had daarna ook nog het intro van Sanitarium van metallica opgenomen maar dat was niet om aan te horen (slechte timing, slecht geluid etc)
Het is opgenomen met een epiphone les paul standard, en dan via een V-Amp 2 (een goedkope versie van een POD, maar dan van Behringer ipv Line6) direct in de Line-In (en dan met Cooledit getaped). Het geluid is neit geweldig, en het stuk met de wah is behoorlijk klote eigenlijk. Het is een autowah, en nog een slechte ook :S
maar goed hier staat ie dus:
http://home.wanadoo.nl/jemorel/sweetschildomine.mp3
Dat klinkt idd coolquote:Op woensdag 15 december 2004 20:46 schreef Hammet het volgende:
Ok ik zal dan ook maar eens een stukje plaatsen. Het is mn eerste opname, ik had daarna ook nog het intro van Sanitarium van metallica opgenomen maar dat was niet om aan te horen (slechte timing, slecht geluid etc)
Het is opgenomen met een epiphone les paul standard, en dan via een V-Amp 2 (een goedkope versie van een POD, maar dan van Behringer ipv Line6) direct in de Line-In (en dan met Cooledit getaped). Het geluid is neit geweldig, en het stuk met de wah is behoorlijk klote eigenlijk. Het is een autowah, en nog een slechte ook :S
Impromptu in A groot.quote:
Ik vind het goed klinken voor een V-amp 2! Nice hoorquote:Op woensdag 15 december 2004 20:46 schreef Hammet het volgende:
weten we dat ook weerquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:45 schreef dingendoener het volgende:
hoi ik speel geen gitaar
sterker nog ik vind gitaar muziek dom
dus ik ga nu weer weg uit deze topic
![]()
u suckquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:45 schreef dingendoener het volgende:
hoi ik speel geen gitaar
![]()
Maar je wilt het niet uitbesteden? Mn huisgenoot bouwt websites en maakt foto's voor bedrijven en particulieren.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:58 schreef Ibanez het volgende:
Hebben jullie misschien leuke ideeen voor me??
(qua foto's en design)
Dat is net de lol, mijn neef doet dat ook, en ik ben samen met hem dat aan het doen.... Maar dit is iets dat wil ik gaan doen.. Hij heeft de "overall lay-out" bedacht zeg maar. En die is (gelukkig) niet zo standaard.Maar mijn intentie was om ideeen op te doen hoe je een band kunt fotograferen, zonder dat dit op de standaard manier gebeurt zoals boven omschreven staat en dit zich weer aandient om het webdesign omhoog te halen. Qua orginaliteit.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:31 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Maar je wilt het niet uitbesteden? Mn huisgenoot bouwt websites en maakt foto's voor bedrijven en particulieren.
Dat zijn inderdaad lekkere dingenquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:32 schreef Fixxxer het volgende:
Een music manNooit op gespeeld maar wel mensen erop en erover gehoord. Dat schijnen lekkere dingen te zijn he.
hoi ik speel gitaarquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:45 schreef dingendoener het volgende:
hoi ik speel geen gitaar
![]()
Ziet er puik uit!quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:29 schreef Luca_Brasi het volgende:
Ik heb nu een maandje deze (nouja niet echt deze, heb zelf geen digitale camera, dus maar een van internet geplukt)
[afbeelding]
Fijn apparaat!![]()
Nog iemand hier met een Music Man?
Nee man, das juist gaaf! Heb jij een redelijk unieke gitaar!quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:50 schreef Luca_Brasi het volgende:
Dank je!
Klote alleen dat ze zo schaars zijn hier, ik zie ze bijna nooit.
Of is dat juist leuk?
Ik ben er nog niet helemaal uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |