quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:25 schreef texelonia het volgende:
(...) Maar om voor die vergoeding in aanmerking te komen, moet het kinderdagverblijf gecertificeerd zijn. En veel kinderopvangcentra hier in de buurt zijn dat dus niet
quote:
Het goede nieuws is dat jullie dan een heel behoorlijk inkomen hebbenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:34 schreef Stiekemurd het volgende:
Helaas valt het voor ons niet goed uit. Beide werkgevers betalen niet en we krijgen het minimale terug van de belasting
Ja. Alleen sturen ze het niet opquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:06 schreef phileine het volgende:
Rewimo, dat nummer kun je toch gewoon nog een keer opvragen bij de belastingdienst?
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:06 schreef phileine het volgende:
Hier stond vandaag keurig het bedrag van de belastingdienst op mijn rekening. Als ik het zo hoor mag ik blij zijn dat mijn werkgever niet meebetaalt, het lijkt me een ramp met al die bureaus.
Heb een afspraak om 16.15, wordt krapquote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
o dat is lekker. hoewel........kunnen we gaan stadten
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb een afspraak om 16.15, wordt krap
En dat is lekker een hele ander discussiequote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:49 schreef Shreyas het volgende:
Breng je kind dan gewoon niet naar kinderopvang, zorg er lekker zelf voor. Je neemt toch geen kinderen om die vervolgens naar kinderopvang te brengen?
En je heb dan geen gedoe met die nieuwe wet![]()
Dat weet ik, maar ik geef alleen aan wat je zoal kunt doen om geen last te hebben van die nieuwe wet kinderopvang. Volgens mij is dat toch wel enigzins on-topicquote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:50 schreef E.T. het volgende:
[..]
En dat is lekker een hele ander discussie
En wie begint er nu lekker over een andere discussie? Niet ik deze keer.... (Ook jij krijgt de groetjes terug hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:37 schreef beefcake het volgende:
Ja en dan lekker teren op de zak van je vent of erger: die van de overheidTen eerste hebben veel mensen daar geen zin in en ten tweede moeten allebei de ouders vaak wel werken, anders is er gewoon te weinig inkomen. Dus ga even lekker ergens anders stomme opmerkingen maken
Kun je ze niet een aangetekende brief sturen waarin je ze verplicht om binnen 2 weken te hebben betaald, omdat ze anders ook de wettelijke rente moeten betalen? Uiteraard zullen kosten door jou gemaakt om het bedrag te innen ook op hen worden verhaald, per direct, lijkt me.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 17:02 schreef Icaä het volgende:
Oké, ik dacht dat Kintent erg was, nououw, KidsConcern is nog véle malen erger!
Vandaag daadwerkelijk contact gehad met KidsConcernen gevraagd waar de werkgeversbijdrage bleef.
Ze hebben het zó druk nu, dat het enige wat ze kunnen doen is mijn vraag noteren, en dan hopelijk binnen twee weken (!) mij een antwoord mailen.
Ik mag al blij zijn als de bijdrage over januari 2005 in juni 2006 binnen is als dit zo doorgaat![]()
ow maar dat gaat heel gemakkelijk hoor...als je er maar de tijd voor neemt met een bakkie thee en een koekjequote:Op woensdag 19 januari 2005 00:20 schreef moralia het volgende:
Mijn werkgeefster heeft vandaag diverse pogingen gedaan om Kintent aan de lijn te krijgen, niet gelukt.....
[UPDATE]quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:20 schreef NT-T.BartMan het volgende:
LMK heeft telefonisch toegezegd dat ze vandaag (18 feb) geld overmaken naar onze rekening, en dat zou dan januari en februari moeten zijn. Ik hoop het maar, want ik heb nu al twee maanden zelf moeten betalen (oke, inmiddels draagt de belastingdienst ook bij)...
't is een lekker zooitje, en zoals ze (LMK) zelf communiceren 'heeft het een wat grotere impact dan ze verwacht hadden'
Misschien heeft iemand er iets aanquote:Extra opnamemogelijkheid spaarloon voor kinderopvang
Spaarloon mag tussentijds belastingvrij worden opgenomen als het besteed wordt aan specifieke doelen. Met ingang van 1 januari 2005 is daar een nieuw doel bijgekomen. Het is mogelijk om nu ook de werknemersbijdrage voor kinderopvang hiervoor te gebruiken.
Het op te nemen bedrag van het spaarloon mag maximaal 1/6 van de aan de medewerker of zijn partner in rekening gebrachte kosten van kinderopvang bedragen.
[UPDATE]quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:59 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
[UPDATE]
Helaas, er is dus geen cent overgeboekt...
Zaterdagmorgen heeft LMK op mijn antwoordapparaat ingesproken met het verzoek om terug te bellen. Na drie keer een kwartier wachten en daarna de mededeling dat het kantoor gesloten was heb ik de moed maar opgegeven...
[/UPDATE]
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:59 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
[UPDATE]
Zaterdagmorgen heeft LMK op mijn antwoordapparaat ingesproken met het verzoek om terug te bellen. Na drie keer een kwartier wachten en daarna de mededeling dat het kantoor gesloten was heb ik de moed maar opgegeven...
[/UPDATE]
[UPDATE]quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:59 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
[UPDATE]
[/UPDATE]
Tja ... je weet toch dat Kintent 1 van de slechtere tussenpersonen is? (bron: Tros Radar)quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:52 schreef MaLo het volgende:
Wij betalen 120 euro per maand voor 4 dagdelen kinderdagverblijf na aftrek gemeentebijdrage, bijdrage werkgever vriend en belastingdienst.
Maar ik blijf het een gedoe vinden. Ik vind het zo onzinnig dat we iedere maand een declaratieformulier en een kopie van de factuur naar Kintent moeten sturen! De formulieren zijn telkens exact hetzelfde, alleen de maand en het factuurnummer wijzigt.
Waarom werken ze niet net zoals bij de belastingdienst en de gemeente: je krijgt een vast bedrag per maand, zijn er wijzigingen, geef die dan door.
Ja, wij weten wel dat Kintent zuigt, maar de werkgever werkt er nu eenmaal mee. Ze zijn ook vaak erg laat met uitbetalen en geven slechte informatie.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:54 schreef Bright het volgende:
Tja ... je weet toch dat Kintent 1 van de slechtere tussenpersonen is? (bron: Tros Radar)
En eigenlijk is die tussenpersoon helemaal niet nodig; het zou de werkgever volgens mij veel werk besparen, als die tussenpersoon eruit wordt gefietst. In ieder geval zou het allemaal gemakkelijker worden.
Gelukkig hebben we geen opvang meer nodig, maar op den duur willen we wel nog aan die opvang doen en zitten we ook (weer!!) vast aan Kintent - zucht...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:28 schreef Icaä het volgende:
(ik was niet de enige bij wie het geregeld misging)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |