Spannend, dan kan ik weer kijken of ik aan de selectie kan komen.quote:Op zondag 19 december 2004 00:48 schreef AirRaid het volgende:
[..]
de loting is vrijdag geweest, ik plaats deze later vandaag
Mitt of Golferquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:32 schreef Eilanden het volgende:
Wie doet dit jaar de nieuwsjaars-speech?
verwacht ook wel een klein woordje van onze captain eigenlijk !quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:32 schreef Eilanden het volgende:
Wie doet dit jaar de nieuwsjaars-speech?
Moffenquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:12 schreef AirRaid het volgende:
Alemannia Garmisch Partenkirchen is onze volgende tegenstander in de strijd om de europacup
we beginnen met een uitwedstrijd.
ben benieuwd !quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:02 schreef methodmich het volgende:
De selectie van die club komt straks of morgen al.
En wie hield de hele wedstrijd de 0 achterin ?quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:26 schreef Juan Zueco het volgende:
De nul gehouden.
* Juan Zueco is weer uit z'n Paauwe dip.
J.
pekelquote:Op woensdag 22 december 2004 02:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En wie hield de hele wedstrijd de 0 achterin ?
Die is zelfs aanvoerder, dus zal best wel.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:07 schreef Bjoro het volgende:
Ben benieuwd of Gleijertje nog in de basis staat, heb ik nog mee in de jeugd gespeeld !!
issie eindelijk blessure vrij dan ??quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die is zelfs aanvoerder, dus zal best wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |