Waterdragers en vedetten, je kent het verhaal...quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dus Dylan Dog en Methodmich gaan lopen zeiken, en mogen dus het veld in, en ik ben de "gebeten hond"![]()
de loting is vrijdag geweest, ik plaats deze later vandaagquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waterdragers en vedetten, je kent het verhaal...
In ieder geval komt de Telegraaf morgen met een verhaal waarin Air Raid geprezen wordt en de crisis bezworen is.
Wanneer loten we voor de volgende ronde?
SCH heeft daar geloof ik wel wat connecties...quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:33 schreef AirRaid het volgende:
zolang dit maar niet tot rellen leidt met de supporters van SC Sexbierum
Spannend, dan kan ik weer kijken of ik aan de selectie kan komen.quote:Op zondag 19 december 2004 00:48 schreef AirRaid het volgende:
[..]
de loting is vrijdag geweest, ik plaats deze later vandaag
Mitt of Golferquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:32 schreef Eilanden het volgende:
Wie doet dit jaar de nieuwsjaars-speech?
verwacht ook wel een klein woordje van onze captain eigenlijk !quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:32 schreef Eilanden het volgende:
Wie doet dit jaar de nieuwsjaars-speech?
Moffenquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:12 schreef AirRaid het volgende:
Alemannia Garmisch Partenkirchen is onze volgende tegenstander in de strijd om de europacup
we beginnen met een uitwedstrijd.
ben benieuwd !quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:02 schreef methodmich het volgende:
De selectie van die club komt straks of morgen al.
En wie hield de hele wedstrijd de 0 achterin ?quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:26 schreef Juan Zueco het volgende:
De nul gehouden.
* Juan Zueco is weer uit z'n Paauwe dip.
J.
pekelquote:Op woensdag 22 december 2004 02:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En wie hield de hele wedstrijd de 0 achterin ?
Die is zelfs aanvoerder, dus zal best wel.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:07 schreef Bjoro het volgende:
Ben benieuwd of Gleijertje nog in de basis staat, heb ik nog mee in de jeugd gespeeld !!
issie eindelijk blessure vrij dan ??quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die is zelfs aanvoerder, dus zal best wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |