quote:ONRUST BIJ AC FOK! UNITED
Van één onzer verslaggevers - AC FOK! United trainer AirRaid heeft met zijn keuze om het duel tegen Schweinhunden voor de Europacup te spelen met een B-keus een onrustige fase in gang gezet binnen de club. Met name het passeren van aanvaller, vedette, topscorer en oer ACFU-speler Dylan Dog heeft voor de nodige consternatie gezorgd. Fans zijn bezorgd dat de trainer langs deze weg Dylan Dog langzaam richting stoppen wil dwingen, of erger nog, tot een transfer wil bewegen. Ook de spelersraad, onder leiding van aanvoerder en boezemvriend van Dylan Dog binnen de selectie methodmich, heeft al een onderhoud aangevraagd met Air Raid. Methodmich zelf zal overigens ook niet starten tegen de Duitsers. Air Raid gaf al aan dat hij spelers rust wil gunnen, omdat ACFU al door is, maar het is nog niet duidelijk hoe de spelers dit oppikken. Zeker is dat de jonkies die nu het vertrouwen krijgen de komende jaren alles zullen doen voor deze trainer, maar te veel jeugd kan een gevaar zijn. Het eenmalig geven van de aanvoerdersband aan een andere publiekslieveling, Franky McG, werd door enkele anonieme spelers of the record aangeduid als een actie om zieltjes te winnen bij de harde kern. Het lijkt een onrustige kerst te worden en AirRaid zal zijn actie goed moeten rechtvaardigen en moeten hopen op een gunstig resultaat.
quote:02:-01-2004AC Fok! United Supportersdag
Op de eerste zondag van het nieuwe jaar staat de jaarlijkse AC Fok! United Supportersdag weer op het programma. In Sexbierum, waar het grootste gedeelte van de supporters van ACFU woont, staat bij de plaatselijke FC de hele dag in het teken van ACFU.
Een toernooi tussen de Supporters en AFCU zal het grootste deel van de morgen omstrekken. AFCU zal aantreden met zowel het jong AFCU team, het 'grote' AFCU en een team met oudgediende.
Voor de Fokkies zal er voldoende tijd zijn om handtekeningen en foto's van hun idolen te bemachtigen, en ook de Fokkies zullen een penalty-schiet-wedstrijd spelen. De winnaar van deze wedstrijd wordt bij de eerst volgende thuiswedstrijd mascotte van de week.
Werkzaamheden voor deze leuke dag zijn volop aan de gang, de entree zal overigens gratis zijn.
Schweinhunden is zeer kopsterk dus lange corners hebben we nix aanquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat viel mij ook al op toen ik de wedstrijd op tv zag, ik kon er geen patroon in ontdekken. Of is dat juist de bedoeling?
Waterdragers en vedetten, je kent het verhaal...quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dus Dylan Dog en Methodmich gaan lopen zeiken, en mogen dus het veld in, en ik ben de "gebeten hond"![]()
de loting is vrijdag geweest, ik plaats deze later vandaagquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waterdragers en vedetten, je kent het verhaal...
In ieder geval komt de Telegraaf morgen met een verhaal waarin Air Raid geprezen wordt en de crisis bezworen is.
Wanneer loten we voor de volgende ronde?
SCH heeft daar geloof ik wel wat connecties...quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:33 schreef AirRaid het volgende:
zolang dit maar niet tot rellen leidt met de supporters van SC Sexbierum
Spannend, dan kan ik weer kijken of ik aan de selectie kan komen.quote:Op zondag 19 december 2004 00:48 schreef AirRaid het volgende:
[..]
de loting is vrijdag geweest, ik plaats deze later vandaag
Mitt of Golferquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:32 schreef Eilanden het volgende:
Wie doet dit jaar de nieuwsjaars-speech?
verwacht ook wel een klein woordje van onze captain eigenlijk !quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:32 schreef Eilanden het volgende:
Wie doet dit jaar de nieuwsjaars-speech?
Moffenquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:12 schreef AirRaid het volgende:
Alemannia Garmisch Partenkirchen is onze volgende tegenstander in de strijd om de europacup
we beginnen met een uitwedstrijd.
ben benieuwd !quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:02 schreef methodmich het volgende:
De selectie van die club komt straks of morgen al.
En wie hield de hele wedstrijd de 0 achterin ?quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:26 schreef Juan Zueco het volgende:
De nul gehouden.
* Juan Zueco is weer uit z'n Paauwe dip.
J.
pekelquote:Op woensdag 22 december 2004 02:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En wie hield de hele wedstrijd de 0 achterin ?
Die is zelfs aanvoerder, dus zal best wel.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:07 schreef Bjoro het volgende:
Ben benieuwd of Gleijertje nog in de basis staat, heb ik nog mee in de jeugd gespeeld !!
issie eindelijk blessure vrij dan ??quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die is zelfs aanvoerder, dus zal best wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |