Mijn kritiek is dat het opvalt hoe snel PvdA-kritische topics hier van een slotje worden voorzien. Hij hoeft m.i. niet opnieuw open, want er is al een "Leegte van Wouter Bos"-topic, maar het is wel een vorm van projectie.quote:Op zondag 19 december 2004 19:17 schreef Sidekick het volgende:
Ik probeerde er nog een discussie uit te slepen met mijn opmerking, maar als de TS zich daarna niet meer laat zien dan houdt het op. Wat is nu precies je kritiek?
VVDquote:Op zondag 19 december 2004 21:08 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik pendel tussen VVD en LPF. Althans, pendelde. Voorlopig ben ik teruggevallen op de VVD. Ik ben ook een tijdje lid geweest van de JOVD, maar wegens tijdgebrek heb ik dat stopgezet.![]()
En jij?
quote:Op zondag 19 december 2004 21:28 schreef Landmass het volgende:
Kortom, leuke dingen doen voor rechtse mensen.
PvdA-kritisch topic?quote:Op zondag 19 december 2004 21:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mijn kritiek is dat het opvalt hoe snel PvdA-kritische topics hier van een slotje worden voorzien. Hij hoeft m.i. niet opnieuw open, want er is al een "Leegte van Wouter Bos"-topic, maar het is wel een vorm van projectie.
Is het te moeilijk voor je?quote:Op zondag 19 december 2004 22:14 schreef Sidekick het volgende:
PvdA-kritisch topic?
Pff, ik geef het op.
M is, indien niet dronken, een wijs man.quote:Op zondag 19 december 2004 18:46 schreef Monidique het volgende:
Sidekick is een goede moderator.
Wat heb jij geslikt, Aaah?quote:Op zondag 19 december 2004 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik vind Sizzler een hele goede mod.![]()
Sidekick ook wel.![]()
Maar Sidekick straalt geen gezag uit en staat niet boven de oppervlakkigheid, doordat hij te vaak al dan niet met een kloontje zelf ook aan oppervlakkigheid toegeeft. Maakt natuurlijk geen drol uit, want fok is een niet al te serieus te nemen forum.![]()
En oh jah, ik vind meki heel lief.
Valt het op?quote:
quote:Op zondag 19 december 2004 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik vind Sizzler een hele goede mod.![]()
Sidekick ook wel.![]()
Waarom ?quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:21 schreef du_ke het volgende:
kan dit zoveelste bashtopic van de afgelopen tijd misschien op slotStelling: Pvda'ers zijn doorgewinterde hypocrieten.
Ik hoef mijn gal helemaal niet kwijt. Het betreft hier een stelling waar je het mee eens of oneens kunt zijn. Misschien kun je even in het betreffende topic je mening geven in plaats van hier te gaan lopen huilebalken iover een topic wat je niet aanstaat. Waar ben je bang voor ?quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:30 schreef du_ke het volgende:
Begin dan ook met een fatsoenlijke topic titel. En er zijn momenteel nog zeker enkele tientallen topics over waar je je gal in kwijt kan. Zoals RichardQuesthierboven zegt niet voor elke scheet hoeft een topic geopend te worden
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |