Jouw manier was al een bijzondere slechte start. De rest makte het slotje compleet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:44 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Timmy, achterlijke salonmarxist, het gaat toch om de discussie en de
motivatie van gadgeteers tegenover de gadgetlozen? Je slaat gewoon een
goed discussieonderwerp af, die het subforum omhoog kan halen van een
B&H forum gericht op de "lekkere" electronica naar iets inhoudsvoller.
Gooi het topic naar WFL voor mijn part, daar posten ook de antitheisten,
in KLU posten ook de antiklussers en in TRV posten ook de mensen die de hele zomer thuis blijven.
Wat heb je nou aan zo'n eenzijdige partij..
Goh, Timmy wat een magere reactie. Je mag ook best inhoudelijk reageren, hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:45 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Jouw manier was al een bijzondere slechte start. De rest makte het slotje compleet.
Trouwens, het idee is een tweede kans gegeven: Ik ben gadgetloos en ik ben het graag!
Zeg dat dan, in plaats van:quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:53 schreef TimmyAsd het volgende:
Hallo, ik ben Bioslock en ik heb geen gadgets. Echt 0. Noppes. Niks.
je idee was opzich niets mis mee, maar dit rook gewoon naar trollen. Van de OP mag je best wat kwaliteit verwachten, die was bij jou ver te zoeken. Ik ben gadgetloos en ik ben het graag! is juist een goed voorbeeld. Als je zo graag wilt vertellen dat je geen gadgets bezit, mag dat. Mits gefundeerd, en het topic moet wel enige kans van slagen hebben. Dat had de jouwe imo niet.
Dat is percies het tegenovergestelde.quote:Waarom? Omdat hier louter gadget-fanaten rondlopen. Daar wordt leuk over gebabbeld. Als jouw interesse daar niet ligt, is GAD wellicht niet de juiste plaats voor je.
I know.quote:
Donequote:Op woensdag 22 juni 2005 12:09 schreef blrrrt het volgende:
Iemand die de '10' uit Het GROTE iRiver H topic #1 wil halen??![]()
Daar was ik nog niet helemaal uit...quote:
Is goed.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:54 schreef Remzz het volgende:
Ik maak er maar ff gewoon voor speler's van iRiver van. Aangezien iRiver ook weer niet z'n groot/bekend merk is waar verschillende topic's over moeten worden geopend.
Ja dat topic zat ik ook al aan te denken. Volgensmij is er ooit een Apple vs. iRiver topic geweest. Van mij mag je hem openen, anders doe ik het morgen idd ff want je hebt wel gelijk jaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:50 schreef Geqxon het volgende:
Remzz, wat dacht je ervan dat ik een algemeen "Apple vs. de rest bashing" topic aanmaak? Elk topic over OF de iPod OF een iRiver word nu helemaal vol gebaggerd
trouwens, van mij mag je nog wel een dagje rust hebbenje komt ffs van vakantie, en je mag direct bagger gaan opruimen
![]()
Dankje.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:32 schreef Remzz het volgende:
VeranderdAlleen heb ik nu iets fout gedaan? Stonder er 2 plaatjes ofzow?
Trouwens complimenten voor het plaatje ziet er strak uit
Schitterend topicquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:33 schreef Geqxon het volgende:
iPod lovers vs. iPod haters: The Battle! < Hier was dat topic!
Owww.... sorry heb je dat plaatje nog?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:38 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dankje.
Er stonden idd 2 plaatjes(iPod met een verboden teken er voor)
[..]
Ik ga wel ff zoeken.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:41 schreef Remzz het volgende:
[..]
Owww.... sorry heb je dat plaatje nog?
Ben jij of ik hier nou de modquote:Apple vs iRiver deel 1 sluiten of deel 2 juist of helemaal op nieuw beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |