Meteoren (l) Ik heb vanavond toch time to kill buiten, dus ik ga de hemel in de gaten houden (y)quote:Op donderdag 9 december 2004 15:56 schreef drelletje het volgende:
Ik heb al een 0.2 gehad wat het officeel is geworden moeten we vanavond maar even zien.. Ik heb ook een aantal meteorieten gezien. Maandag komen heeeeel veel dus dan moet e echt kijken
Die ik gisteren zag was denk ik een 'losse', geen onderdeel van een zwerm. Hij was wel erg groot in ieder geval.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:25 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Meteoren (l) Ik heb vanavond toch time to kill buiten, dus ik ga de hemel in de gaten houden (y)
ECWMF geeft al minstens een week lang 'kou' aan voor vandaag, morgen en zaterdag, zondag, maandag en dinsdag. Daarna is de onzekerheid te groot om een zinnige uitspraak te doen maar er is wel een aantal leden dat de 'kou' gewoon laat voort duren. En als het mistig is moet kun je zo 2-3 graden van de maximumtemperatuur in de tabellen afhalen. Overigens zijn dit vrij normale temperaturen voor December.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:22 schreef flugeltje het volgende:
Ik baal echt als een stekker!! Het zou 'zacht' blijven deze week. Nu kunnen ze de gevelbeplating nóg niet aanbrengen.... Maar volgende week wordt het weer zachter.... toch????
Iig dik na 12-en.... Was dacht ik 3 graden om 12 uur... Tenminste dat denk ik... 90% zeker.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:57 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik denk het wel.Wanneer ging de temperatuur gisteren eigenlijk onder nul?
Ik weet dat het normale temperaturen zijn, maar ik hoopte dat de weergoden me gunstig gezind zouden zijn... Hoe langer het duurt voor ze de gevelbeplating aan kunnen brengen hoe langer het duurt voor er opgeleverd wordt. En dat kost mij natuurlijk weer een hoop geld...quote:Op donderdag 9 december 2004 16:41 schreef Steijn het volgende:
[..]
ECWMF geeft al minstens een week lang 'kou' aan voor vandaag, morgen en zaterdag, zondag, maandag en dinsdag. Daarna is de onzekerheid te groot om een zinnige uitspraak te doen maar er is wel een aantal leden dat de 'kou' gewoon laat voort duren. En als het mistig is moet kun je zo 2-3 graden van de maximumtemperatuur in de tabellen afhalen. Overigens zijn dit vrij normale temperaturen voor December.
3 graden is wel heel enthousiast. Om 1 uur vannacht was het er 0,9 graden. Dus een ijsdag zit er niet meer in helaas, maar wel een heel koude dag.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:33 schreef drelletje het volgende:
[..]
Iig dik na 12-en.... Was dacht ik 3 graden om 12 uur... Tenminste dat denk ik... 90% zeker.
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tact: -0.08
Gevoelenstemp: -1.5
Druk: 1029.7
@joekurr: Heb je mijn mailtje nog gehad?
quote:
Miss dat je een 0 te veel hebt?quote:Op donderdag 9 december 2004 19:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]wat is dermee?
P.S aan de website kom ik momenteel even niet aan toe...
Het is nu mistig hier.
quote:Op donderdag 9 december 2004 20:00 schreef drelletje het volgende:
[..]
Miss dat je een 0 te veel hebt?
Tact -1.4
Als je 'rond kerst' definieert als 25 december +- 40 dagen moet dat wel lukkenquote:Op vrijdag 10 december 2004 09:00 schreef JPM01 het volgende:
koud en zag er wittig uit![]()
trouwens Piet P voorspeld dat er rond de kerst sneeuwbuien vallen![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vooralsnog ziet het er naar uit dat het volgende week weer zachter wordt. We zien het wel.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |