Hoe herkenbaar, alleen zijn het bij mij de kinderen van m'n vriend.quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:36 schreef helldeskr het volgende:
Zijn het jou kinderen ?...
![]()
![]()
Mijn vrouw heeft kinderen uit vorig huwelijk ...
standaard antwoord ..
Ik heb ze niet zelf gemaakt maar ze zijn wel van mij....
Na de geboorte van onze dochter (we hadden al een zoon): meer smaken zijn er niet! Of: rijkeluiswens!quote:Op donderdag 2 december 2004 22:29 schreef Loena-tik- het volgende:
"Jullie gaan zeker door totdat jullie een meisje hebben?" zin die geproduceerd werd door vele greinzende hoofden (hé de kotssmilie is pleite)
En als je dan voor de derde keer zwanger bent, krijg je te horen: 'waarom een derde, jullie hebben toch alle soorten al'.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:52 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Na de geboorte van onze dochter (we hadden al een zoon): meer smaken zijn er niet! Of: rijkeluiswens!
Ik spreek je over een paar jaar nog wel eens...quote:Op donderdag 9 december 2004 00:07 schreef wonderer het volgende:
Als ik zeg dat ik geen kinderen moet. Jezus man, je spreekt maar een eind weg, ik moet NU geen kinderen, en zoals het er nu naar uitziet DAN ook niet
quote:Op donderdag 9 december 2004 00:25 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ik spreek je over een paar jaar nog wel eens...![]()
![]()
Of wat dacht je van:quote:Op zondag 5 december 2004 19:21 schreef E.T. het volgende:
andere categorie (maar kwam destijd wel mijlenver m'n strot uit)
na 't overlijden van m'n vader; ".... maar ja, het leven gaat door he.. " (de eerste keer dat ik 't hoorde was op de dag van de crematie)
Oh nu schiet er mij nog één te binnen:quote:Op donderdag 9 december 2004 09:52 schreef dutchie het volgende:
[..]
Of wat dacht je van:
"God had een ander plan voor hem."
U begrijpt dat ik niet zo gelovig ben.![]()
Vind je het heel erg dat ik om deze opmerking wel een beetje heel erg moest lachen?quote:Op donderdag 9 december 2004 20:26 schreef Catootje het volgende:
En deze, als reactie op het feit dat ik als huisvrouw verkouden was:"hoe kan dat nou, je komt toch nergens???"
In het kader van 'rust zacht' en 'de een zijn dood is de ander zijn brood':quote:Op donderdag 9 december 2004 20:28 schreef Loena-tik- het volgende:
Rust zacht
quote:Op donderdag 9 december 2004 22:13 schreef Smirre het volgende:
* Nu echt de laatste die best grappig wordt door het antwoord. (Van iemand anders gehoord.) "Is het een tweeling." Daarbij kijkend in de kinderwagen.
Antwoord: Nee, er zit 4 maanden tussen.![]()
Is idd weer de andere kant van het verhaal,in die trant hoor je de volgende ook veel:quote:Op woensdag 8 december 2004 23:52 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Na de geboorte van onze dochter (we hadden al een zoon): meer smaken zijn er niet! Of: rijkeluiswens!
Wat nou rijkeluiswensGezonde kinderen dat is een rijkeluiswens. We hebben met onze zoon heel wat spreekkamers van binnen gezien. Maar alees is goed gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |