quote:Op donderdag 2 december 2004 19:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
.
Lijkt me ook geen goed plan, die boemerang zou wel eens net zo hard kunnen terugkomen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zeg, heb je een digitale foto van hem, zo ja, wil je het dan doorsturen?
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:12 schreef sjun het volgende:
[..]
geïnspireerd tot communicatieve verpozing in de nederlandse taal
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zijn die flap-tops daar geen 110 V, kun je dat makkelijk omzetten ?
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:48 schreef du_ke het volgende:
eeey Sjun en Lucida kunenn jullie elkaar niet via msn verblijden met wollige stukjes taalgebruik? Het begint steeds meer op nog nuttelozer opvulling van de SC te lijken.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:43 schreef sjun het volgende:
Zou Aryan8 niet gewoon een relkloon van Bluesdude kunnen zijn om zijn speruzin naar racisme op FOK! wat te kunnen inkleuren?
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Sjun,...dit is een misselijke stoot onder de gordel....
Je lijkt wel Moleveld, die exvoorziter van de LPF...
Mijn waardering voor je is wel een stuk gedaald zo....
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Sjun,...dit is een misselijke stoot onder de gordel....
Je lijkt wel Moleveld, die exvoorziter van de LPF...
Mijn waardering voor je is wel een stuk gedaald zo....
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:29 schreef sjun het volgende:
[..]
Sjun is evenals ieder ander hier een lullo die bepaalde momenten niks beters te doen heeft dan wat plat vermaak op een forum als het hem uitkomt. Zo nu en dan komt er eens wat ter overweging uit, zo nu en dan valt het wat tegen wat de entiteit produceert.
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:19 schreef sjun het volgende:
[..]
Voor een apostel der multiculturele verdraagzaamheid legt ge een verbazend onverdraagzame berichtgeving aan de dag jegens een u onwelgevallige cultuuruiting.
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja sorry sjun maar jullie spuwden de laatste dagen een beetje een overdosis quasi intelligent ogende quatsch uit over het forum. En tja soms begint dat een beetje te vermoeien.
(of ik hang hier te veel rond).
.
Het is toch opmerkelijk hoe weinig sommigen tegen een 'stootje' kunnen, en hoe heetgebakerd en licht ontvlambaar sommige users (Bleusdude) zijn. Linkse vredestichters dus, waarvan je eigenlijk zou verwachten dat juist zij de doelgroep vertegenwoordigen waar het parool van 'sussen en blussen' zo innig wordt omarmd.quote:Op donderdag 2 december 2004 19:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom zo geprikkeld....
Er is haat aanwezig... Haat om te haten...
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja sorry sjun maar jullie spuwden de laatste dagen een beetje een overdosis quasi intelligent ogende quatsch uit over het forum. En tja soms begint dat een beetje te vermoeien.
(of ik hang hier te veel rond).
.
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hierbij nomineer ik deze passage voor autobiografie van het jaar.
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:46 schreef lucida het volgende:
[..]
Het is toch opmerkelijk hoe weinig sommigen tegen een 'stootje' kunnen, en hoe heetgebakerd en licht ontvlambaar sommige users (Bleusdude) zijn. Linkse vredestichters dus, waarvan je eigenlijk zou verwachten dat juist zij de doelgroep vertegenwoordigen waar het parool van 'sussen en blussen' zo innig wordt omarmd.
Je hebt natuurlijk haat én haat... Ik heb hier al eens eerder uitvoeriger bij stilgestaan. Met name OllieA nam daar dan nogal aanstoot aan, maar zulke ressentimenten van gecultiveerde gekwetstheid, zo leert de ervaring, waaien vanzelf ook wel weer over...![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe is dat bedoeld...
Jij zet aan tot haat...
Is dat wat fok als doel heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |