quote:Op donderdag 2 december 2004 19:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
.
Lijkt me ook geen goed plan, die boemerang zou wel eens net zo hard kunnen terugkomen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zeg, heb je een digitale foto van hem, zo ja, wil je het dan doorsturen?
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:12 schreef sjun het volgende:
[..]
geïnspireerd tot communicatieve verpozing in de nederlandse taal
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zijn die flap-tops daar geen 110 V, kun je dat makkelijk omzetten ?
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:48 schreef du_ke het volgende:
eeey Sjun en Lucida kunenn jullie elkaar niet via msn verblijden met wollige stukjes taalgebruik? Het begint steeds meer op nog nuttelozer opvulling van de SC te lijken.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:43 schreef sjun het volgende:
Zou Aryan8 niet gewoon een relkloon van Bluesdude kunnen zijn om zijn speruzin naar racisme op FOK! wat te kunnen inkleuren?
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Sjun,...dit is een misselijke stoot onder de gordel....
Je lijkt wel Moleveld, die exvoorziter van de LPF...
Mijn waardering voor je is wel een stuk gedaald zo....
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Sjun,...dit is een misselijke stoot onder de gordel....
Je lijkt wel Moleveld, die exvoorziter van de LPF...
Mijn waardering voor je is wel een stuk gedaald zo....
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:29 schreef sjun het volgende:
[..]
Sjun is evenals ieder ander hier een lullo die bepaalde momenten niks beters te doen heeft dan wat plat vermaak op een forum als het hem uitkomt. Zo nu en dan komt er eens wat ter overweging uit, zo nu en dan valt het wat tegen wat de entiteit produceert.
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:19 schreef sjun het volgende:
[..]
Voor een apostel der multiculturele verdraagzaamheid legt ge een verbazend onverdraagzame berichtgeving aan de dag jegens een u onwelgevallige cultuuruiting.
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja sorry sjun maar jullie spuwden de laatste dagen een beetje een overdosis quasi intelligent ogende quatsch uit over het forum. En tja soms begint dat een beetje te vermoeien.
(of ik hang hier te veel rond).
.
Het is toch opmerkelijk hoe weinig sommigen tegen een 'stootje' kunnen, en hoe heetgebakerd en licht ontvlambaar sommige users (Bleusdude) zijn. Linkse vredestichters dus, waarvan je eigenlijk zou verwachten dat juist zij de doelgroep vertegenwoordigen waar het parool van 'sussen en blussen' zo innig wordt omarmd.quote:Op donderdag 2 december 2004 19:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom zo geprikkeld....
Er is haat aanwezig... Haat om te haten...
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja sorry sjun maar jullie spuwden de laatste dagen een beetje een overdosis quasi intelligent ogende quatsch uit over het forum. En tja soms begint dat een beetje te vermoeien.
(of ik hang hier te veel rond).
.
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hierbij nomineer ik deze passage voor autobiografie van het jaar.
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:46 schreef lucida het volgende:
[..]
Het is toch opmerkelijk hoe weinig sommigen tegen een 'stootje' kunnen, en hoe heetgebakerd en licht ontvlambaar sommige users (Bleusdude) zijn. Linkse vredestichters dus, waarvan je eigenlijk zou verwachten dat juist zij de doelgroep vertegenwoordigen waar het parool van 'sussen en blussen' zo innig wordt omarmd.
Je hebt natuurlijk haat én haat... Ik heb hier al eens eerder uitvoeriger bij stilgestaan. Met name OllieA nam daar dan nogal aanstoot aan, maar zulke ressentimenten van gecultiveerde gekwetstheid, zo leert de ervaring, waaien vanzelf ook wel weer over...![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe is dat bedoeld...
Jij zet aan tot haat...
Is dat wat fok als doel heeft...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat zijn peruanen klein....hoe noem je mensen uit Peru eigenlijk....Peruanen?
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:25 schreef Monidique het volgende:
Zo, het Macedonische Byzantium ingenomen met de Perzen in 195 voor Christus. Tijd om AZ te kijken.
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Met de bedoeling om te lachen. Die Bluesemeneer heeft gewoon eens vaker een spiegel nodig.
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Met de bedoeling om te lachen. Die Bluesemeneer heeft gewoon eens vaker een spiegel nodig.
quote:
D66 wil Youssef in Nederland houden
DEN HAAG - D66 in de Tweede Kamer vindt dat de veertienjarige Marokkaan Youssef uit Leeuwarden in afwachting van de juiste papieren bij zijn moeder in Nederland moet blijven. Uitzetting en een langdurig verblijf in Marokko dreigt nu de moeder een foutje heeft gemaakt en ook niet aan de nieuwe inkomenseis voor gezinshereniging voldoet.
De havo-leerling van het Comenius in Leeuwarden woonde tot drie jaar terug bij zijn vader in Marokko. Toen die overleed, haalde moeder Naima Daraaoui hem naar Nederland. Ze vergat dit te melden aan het Nederlands consulaat in Marokko. Vanwege dit foutje moet Youssef terug en in zijn moederland wachten op de officiële papieren. Dit kan lang duren omdat voor gezinshereniging sinds 1 november extra inkomenseisen gelden. De werkloze Naima kan daar niet aan voldoen.
Om onnodig leed te voorkomen, stelt D66'er Ursie Lambrechts minister Rita Verdonk van vreemdelingenzaken via schriftelijke vragen voor om in dit geval de jongen in Nederland te houden en de inkomenseis te laten vallen. Op die manier zal de schoolcarrière van Youssef geen vertraging oplopen, meent Lambrechts. Naima kwam in 1992 naar Nederland en beschikt over een verblijfsvergunning.
Youssef gaat deze week niet naar school, vertelt zijn moeder. Hij is te ziek van de stress en slikt kalmeringstabletjes. ,,Gisteren heeft hij de hele dag overgegeven. Hij is bang dat de politie hem op school komt halen maar ik heb hem gezegd dat ze dat niet doen.'' Youssefs docent Miguel Weisfelt is blij met de kamervragen van D66. Comenius stuurt alle politieke partijen in Den Haag een protestbrief.
Bron: LC
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:35 schreef Sidekick het volgende:
[..]D66. Sentimentisering van het politieke debat.
Regels zijn regels.
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:04 schreef Flumina het volgende:
[..]
Sentiment is juist goed; politiek is liefde, hartstocht en overgave.
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En dat zegt de grootste zuurpruim van fok.....
quote:
Iemand met een ongelooflijk kort lontje....
quote:
Doei...... meneer Hypocraat![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:03 schreef schatje het volgende:
Ik erger me dood aan die twee wit regels.![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Doei.... meneer etikettenplakkert...
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
en het ontbreken van desmiley en de
smiley in de standaardlijst.
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
en het ontbreken van desmiley en de