abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23728117
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:05 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik heb de techniek van controleren of jij koppijn hebt over internet nog niet in de knie...

Dat zou ook wat wezen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 3 december 2004 @ 00:07:04 #277
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_23728120
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:06 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

SCH heeft een met vaseline ingesmeerde beugel ingebracht, dus doe mij maar een pleister.

Yaaak
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 00:07:48 #278
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23728139
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:06 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja ik was er ook al niet echt blij mee .

Komt door die beugel tegen je kop.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 00:08:25 #279
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23728152
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:07 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Yaaak

Ernstig. SCH is zeker gevlugd?
pi_23728166
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Komt door die beugel tegen je kop.

Lompe boer !
pi_23728172
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:07 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat zou ook wat wezen .

Nog een weekje en ik sta virtueel achter je. Je bent in ieder geval gewaarschuwd.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 00:09:28 #282
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23728182
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:08 schreef du_ke het volgende:

[..]

Lompe boer !

Ik ben een stadsmens. Jij als boer moet toch vaker heuken?
  vrijdag 3 december 2004 @ 00:09:33 #283
85889 lucida
équilibre
pi_23728188
quote:
Op donderdag 2 december 2004 21:35 schreef Sidekick het volgende:

[..]

D66. Sentimentisering van het politieke debat.

Regels zijn regels.
Wat D'66 hier doet, neigt naar een sentimentele vorm van politiek clientelisme. Hoe Sidekick verder zijn opmerking 'regels zijn regels' persoonlijk ook mag hebben bedoeld.

Wanneer je als regeringspartij het kabinetsbeleid onderschrijft en de wetsvoorstellen hiertoe hebt aanvaardt, dan gaat het niet aan om op basis van dit soort situaties meteen maar weer op een uitzonderingsbehandeling aan te dringen. Los van het feit of de moeder wel of niet opzettelijk?! vergeten is haar zoon bij het consulaat aan te te melden, vind ik de situatie niet van dien aard dat het een uitzondering op de wet van gezinshereniging zou rechtvaardigen. In Nederland zijn tig vergelijkbare gevallen, die allemaal even streng maar rechtvaardig dienen te worden beoordeeld.

De wijze waarop D66'er Ursie Lambrechts - op persoonlijke titel (???) - thans bij minister Verdonk om clementie vraagt voor deze specifieke 'slachtoffers' van het kabinetsbeleid (aanscherping inkomenseis bij gezinshereniging) komt op mij weinig betrouwbaar over, en getuigt bovendien van weinig standvastigheid inzake de ingeslagen (strengere) koers.

Wat mevr. Lambrechts waarschijnlijk ook niet goed beseft is dat, wanneer haar verzoek zou worden ingewilligd, dit jurisprudentie teweegbrengt, waar anderen - in gelijksoortige situaties - gebruik van kunnen (gaan) maken omdat ze ... toevallig?!... ... ook zijn vergeten dat er in Nederland voor gezinshereniging vaste procedures gelden.

Als je willekeurig welke Marokkaan vraagt of ze hun dubbele nationaliteit kunnen opgeven, zal er niemand zijn die vergeten is, dat de Marokkaanse wet dat niet toestaat...

Het zoontje moet nog maar even doorgaan met slikken en gewoon als elke andere aanvrager de uitslag in het land van herkomst afwachten. Of de moeder moet zoveel voor haar zoon over hebben dat ze (opeens) bereid is te gaan werken, waardoor ze wel kan voldoen aan de inkomenseis.

De trieste verhaaltjes eromheen die mevr. Lambrechts als extra emotionele lading aan haar verzoek toevoegt, ademen de muffe geest van de zo vermaledijde knuffel- en gedoogcultuur. En door het wekken van 'valse hoop', haakt mevr. Lambechts in feite moeiteloos aan bij de traditie van het almaar 'politiek-correct oprekken' van de wet, en het nog verder opengooien van de 'genzen'.

Ook de minister van Staat dhr. HAFMO van Mierlo bleef tegen de stroom in maar volhouden, dat ons land nog lang niet vol genoeg was!.

Ik vind niet dat de minister Verdonk aan dit verzoek gehoor moet geven. In haar reactie dient de minister duidelijk te laten weten, dat hoe triest misschien ook, zij geen uitzondering zal maken; binnen de wet zijn er nu eenmaal regels - en die gelden voor iedereen!...

[ Bericht 0% gewijzigd door lucida op 03-12-2004 00:22:37 ]
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_23728195
Heuken is normaal.

.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 00:11:03 #285
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23728231
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:09 schreef lucida het volgende:

[..]

Wat D'66 hier doet, neigt naar een sentimentele vorm van politiek clientelisme. Hoe Sidekick verder zijn opmerking 'regels zijn regels' persoonlijk ook mag hebben bedoeld.

Wanneer je als regeringspartij het kabinetsbeleid onderschrijft en de wetsvoorstellen hiertoe hebt aanvaardt, dan gaat het niet aan om op basis van dit soort situaties meteen maar weer op een uitzonderingsbehandeling aan te dringen. Los van het feit of de moeder wel of niet opzettelijk vergeten is haar zoon bij het consulaat aan te te melden, vind ik de situatie niet van dien aard dat het een uitzondering op de wet van gezinshereniging zou rechtvaardigen. In Nederland zijn tig vergelijkbare gevallen, die allemaal even streng maar rechtvaardig dienen te worden beoordeeld.

De wijze waarop D66'er Ursie Lambrechts - op persoonlijke titel (???) - thans bij minister Verdonk om clementie vraagt voor deze specifieke 'slachtoffers' van het kabinetsbeleid (aanscherping inkomenseis bij gezinshereniging) komt op mij weinig betrouwbaar over, en getuigt bovendien van weinig standvastigheid inzake de ingeslagen (strengere) koers.

Wat mevr. Lambrechts waarschijnlijk ook niet goed beseft is dat, wanneer haar verzoek zou worden ingewilligd, dit jurisprudentie teweegbrengt, waar anderen - in gelijksoortige situaties - gebruik van kunnen (gaan) maken omdat ze ... toevallig?!... ... ook zijn vergeten dat er in Nederland voor gezinshereniging vaste procedures gelden.

Als je willekeurig welke Marokkaan vraagt of ze hun dubbele nationaliteit kunnen opgeven, zal er niemand zijn die vergeten is, dat de Marokkaanse wet dat niet toestaat...

Het zoontje moet nog maar even doorgaan met slikken en gewoon als elke andere aanvrager de uitslag in het land van herkomst afwachten. Of de moeder moet zoveel voor haar zoon over hebben dat ze (opeens) bereid is te gaan werken, waardoor ze wel kan voldoen aan de inkomenseis.

De trieste verhaaltjes eromheen die mevr. Lambrechts als extra emotionele lading aan haar verzoek toevoegt, ademen de muffe geest van de zo vermaledijde knuffel- en gedoogcultuur. En door het wekken van 'valse hoop', haakt mevr. Lambechts in feite moeiteloos aan bij de traditie van het almaar 'politiek-correct oprekken' van de wet, en het nog verder opengooien van de 'genzen'.

Ook de minister van Staat dhr. HAFMO van Mierlo bleef tegen de stroom in maar volhouden, dat ons land nog lang niet vol genoeg was!.

Ik vind niet dat de minister Verdonk aan dit verzoek gehoor moet geven. In haar reactie dient de minister te laten, dat hoe triest misschien ook, zij geen uitzondering zal maken; binnen de wet zijn regels zijn er nu eenmaal regels - en die gelden voor iedereen!...

Pssst, het was in hoge mate uitzonderlijke "friese humor".
pi_23728238
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik ben een stadsmens. Jij als boer moet toch vaker heuken?

Zit hier verdomme midden in stad groningen om de hoek van vindicat, daar wordt dat niet gewaardeerd .
  vrijdag 3 december 2004 @ 00:11:44 #287
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_23728249
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ernstig. SCH is zeker gevlugd?
Klopt, maar hij heeft de leren kap die hij over zijn hoofd droeg achtergelaten. Net als de piercing uit zijn zak die uitgescheurd is.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_23728254
Ik vind dat een grappig kliekje, sjun, lucida, en Ryan3. Ga vooral zo door. Wat vind jij er van, Bulletje (aaahikwordgek)?
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 00:11:52 #289
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23728256
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:09 schreef RichardQuest het volgende:
Heuken is normaal.

.

Ja, voor boeren. hO-met streepje erdoor-ken is wel lachen.
pi_23728270
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:09 schreef lucida het volgende:

[..]

Wanneer je als regeringspartij het kabinetsbeleid onderschrijft en de wetsvoorstellen hiertoe hebt aanvaardt, dan gaat het niet aan om op basis van dit soort situaties meteen maar weer op een uitzonderingsbehandeling aan te dringen. Los van het feit of de moeder wel of niet opzettelijk?! vergeten is haar zoon bij het consulaat aan te te melden, vind ik de situatie niet van dien aard dat het een uitzondering op de wet van gezinshereniging zou rechtvaardigen. In Nederland zijn tig vergelijkbare gevallen, die allemaal even streng maar rechtvaardig dienen te worden beoordeeld.

Ik vind niet dat de minister Verdonk aan dit verzoek gehoor moet geven. In haar reactie dient de minister te laten, dat hoe triest misschien ook, zij geen uitzondering zal maken; binnen de wet zijn regels zijn er nu eenmaal regels - en die gelden voor iedereen!...

Lucht dit soort teksten uitblerfen erg op?
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 00:13:09 #291
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23728295
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:11 schreef RichardQuest het volgende:
Ik vind dat een grappig kliekje, sjun, lucida, en Ryan3. Ga vooral zo door. Wat vind jij er van, Bulletje (aaahikwordgek)?

Ik vind ze leuk, met uitzondering van Ryan3, die is anomalisch gemanipuleerd in zijn werkelijkheidsbeleving, nep-RQ.
pi_23728319
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:12 schreef du_ke het volgende:

[..]

Lucht dit soort teksten uitblerfen erg op?

.

Ik denk zoiets als kotsen na zuipen. Opgelucht, maar niet echt tevreden.
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 00:14:30 #293
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23728323
Deze jongen <====
pi_23728326
Ik zit me nog even af te vragen ofik straks nog de stad in ga of zal ik gaan slapen en morgen weer fit op .
  vrijdag 3 december 2004 @ 00:14:47 #295
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_23728329
quote:

SCHRIJ-VEN ZE TE MOEI-LIJ-KE WOORD-JES VOOR JOU?
pi_23728340
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]
mwhooooeeeeeeeee!!!!!

Dank je, bulletje.
pi_23728352
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:14 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

.

Ik denk zoiets als kotsen na zuipen. Opgelucht, maar niet echt tevreden.

Ik kots niet na het zuipen, da's toch zonde van de alcohol? .
pi_23728355
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:14 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

SCHRIJ-VEN ZE TE MOEI-LIJ-KE WOORD-JES VOOR JOU?

Nee, ze praten poep. Jij ook trouwens. Deze post van lucida, dat is toch krankzinnig !.
pi_23728361
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:15 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik kots niet na het zuipen, da's toch zonde van de alcohol? .

Mwa, dat valt toch bij te vullen?
  vrijdag 3 december 2004 @ 00:16:19 #300
85889 lucida
équilibre
pi_23728364
quote:
Ik vind dat een grappig kliekje, sjun, lucida, en Ryan3.
Wat vind jij er zo grappig aan?
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')