abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23856541
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:15 schreef Luni het volgende:

[..]

Viel me ook op thuis tegen Utrecht was er een opstootje en Kuijt en Bosschaart stonden vooraan, voor de rest was er niemand.
Misschien omdat ze beide van Utrecht komen en het opstootje wilde sussen
pi_23857048
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:06 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Dus diegene die vooraf aan de wedstrijd fakkels afsteken in de Kuip, zijn ook geen 'supporters'?
Dat vind ik iets anders. Daarmee maak je betere sfeer, en steun je Feyenoord.

Als je weet dat de scheidsrechters ( ) op scherp staan qua spreekkoren ga je toch niet vrolijk door?
  donderdag 9 december 2004 @ 17:08:50 #203
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23858040
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:29 schreef jerryx het volgende:

[..]

Dat vind ik iets anders. Daarmee maak je betere sfeer, en steun je Feyenoord.

Als je weet dat de scheidsrechters ( ) op scherp staan qua spreekkoren ga je toch niet vrolijk door?
Dat is hetzelfde, want ook daar krijg je boetes voor, neem tenminste aan dat je daar op doelt. Dus ook zij die fakkels afsteken maken de club kapot.

Jij denkt zeker dat alle 'supporters' in het uitvak hun emoties onder controle kunnen houden wanneer hun club benadeeld wordt. Iets in de trent van: "Kankerscheids, oeps dat mag niet. Mondje dicht"

Zo een bullshit al dat gehuil over spreekkoren. Er werd alleen maar aandacht aan besteed omdat iemand uit de media zijn gore stinkmuil weer opentrok. Anders had je er echt helemaal niks meer over gehoord.
A.M.A.B
pi_23858166
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:08 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde, want ook daar krijg je boetes voor, neem tenminste aan dat je daar op doelt. Dus ook zij die fakkels afsteken maken de club kapot.

Jij denkt zeker dat alle 'supporters' in het uitvak hun emoties onder controle kunnen houden wanneer hun club benadeeld wordt. Iets in de trent van: "Kankerscheids, oeps dat mag niet. Mondje dicht"

Zo een bullshit al dat gehuil over spreekkoren. Er werd alleen maar aandacht aan besteed omdat iemand uit de media zijn gore stinkmuil weer opentrok. Anders had je er echt helemaal niks meer over gehoord.
Ik vind het ook overdreven dat je niet meer mag zingen "... is de hoer van.." (al hoef ik het woordje 'kanker' niet te horen, en ook oerwoud-geluid e.d. keihard afstraffen) maar helaas doe je toch niets tegen die KNVB.

Volgende keer eigenlijk massaal : ".. is de loodgieter van..." zingen, kijken wat ze dan willen doen.
pi_23858169
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:33 schreef Showtime het volgende:

[..]

Smolarek moet spelen.
pi_23858736
Alsjeblieft niet zeg.. Als er een dertien in een dozijn voetballer bij Feyenoord speelt is het Ebi wel. Het is een beste gozer, maar echt veel grootse acties in het eerste kan ik mij niet van hem herrineren. Meer alleen ergernis bij zijn invalbeurten. Bij iedere andere eredivisieclub zou hij leuk meehobbelen, maar echt opvallen zal hij nooit doen.

Dat is eigenlijk best jammer, want in de A1 heb ik hem best aardige wedstrijden zien spelen. Maar ja net als bij de rest van de selectie is er onder Van Marwijk niet echt veel progressie geboekt.
Christian Gyan Ole Ole
pi_23862553
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:06 schreef Aeroxie het volgende:

[..]

Tomasson
Tomasson speelde zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord op 8 Mei 2002
pi_23872870
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:39 schreef chrisgyan het volgende:
Alsjeblieft niet zeg.. Als er een dertien in een dozijn voetballer bij Feyenoord speelt is het Ebi wel. Het is een beste gozer, maar echt veel grootse acties in het eerste kan ik mij niet van hem herrineren. Meer alleen ergernis bij zijn invalbeurten. Bij iedere andere eredivisieclub zou hij leuk meehobbelen, maar echt opvallen zal hij nooit doen.
Slechter dan Castelen vind ik hem niet, die heeft een paar x leuke dingen laten zien en dat was het wel, hij komt nou niemand meer voorbij en probeert het niet eens.
pi_23873016
quote:
Inter heeft nog steeds belangstelling voor Castelen

ROTTERDAM, 10 december 2004 09:01 - Momenteel verkeert hij in een lichte vormcrisis, maar Romeo Castelen blijft in de belangstelling staan van buitenlandse clubs. Uit Italië komen namelijk weer berichten dat Inter zich emeer dan gemiddeld interesseert voor de Feyenoorder. Eerder was al bekend dat Atletico Madrid hem graag wil hebben (evenals Dirk Kuijt overigens).

Bron: VoetbalOnline
Viper 4 life
pi_23873057
Zou je hem dan niet snel verkopen, nu ze nog in het sprookje geloven?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_23873365
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 10:22 schreef Suijk het volgende:
Zou je hem dan niet snel verkopen, nu ze nog in het sprookje geloven?
Idd! Voor mooi bedrag verkopen en meteen goede vervanger voor Paauwe kopen.
pi_23873375
quote:
Bronnen vanuit Congo melden ons dat twee jonge internationals van Congo, Ilongo Ngasanya en Mbala Mbuta, op korte termijn op stage zouden komen bij Feyenoord. Beiden komen uit voor de lokale topclub Daring Club Motema Pembe (DCMP). De eerste is een middenvelder, de tweede een 22-jarige aanvaller, beiden zijn internationals. Gesproken wordt ook over een stage van Milambo van V Club, maar daar schijnt minder duidelijkheid over te zijn dan van de stage van het eerder genoemde tweetal.
Congo hadden we nog niet in ons vreemdelingen-legioen he?
pi_23873631
Zijn ze soms bang voor een leegloop van de aanvallers komend seizoen.
Viper 4 life
  vrijdag 10 december 2004 @ 11:10:32 #214
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23873852
Het is ze in hun bol geslagen.
A.M.A.B
  vrijdag 10 december 2004 @ 11:14:43 #215
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_23873926
En Feyenoord A1 is derde geworden op een jeugdtournooi in Malagá, door Barcelona A1 met 3-1 te verslaan.
The Most Incredible, Baby
pi_23877417
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 11:14 schreef RedGuy het volgende:
En Feyenoord A1 is derde geworden op een jeugdtournooi in Malagá, door Barcelona A1 met 3-1 te verslaan.
Wie waren 1 en 2?
  vrijdag 10 december 2004 @ 15:48:28 #217
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_23880122
Als ze voor Castelen een mooi prijsje bieden mag ie van mij per direct weg .
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_23880301
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 10:20 schreef Showtime het volgende:

[..]
Inter beleeft dus duidelijk lol aan matige Nederlandse rechtsbuitens.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 10 december 2004 @ 16:00:04 #219
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_23880370
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 13:50 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Wie waren 1 en 2?
Charlton en Malaga. .
The Most Incredible, Baby
pi_23885097
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 15:56 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Inter beleeft dus duidelijk lol aan matige Nederlandse rechtsbuitens.
Dat dacht ik ook al meteen ja.
pi_23885109
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 11:10 schreef Cart_man het volgende:
Het is ze in hun bol geslagen.
Idd
pi_23885162
quote:
Patrick Lodewijks wil terug naar PSV
Feyenoord-keeper Patrick Lodewijks wil op termijn weer terug naar PSV. Dat zegt hij in het programma FC Brabant op Omroep Brabant radio.

Lodewijks stapte van PSV over naar Feyenoord, waar hij nu aan zijn derde seizoen bezig is. Volgend jaar staat hij mogelijk ook nog onder de lat in Rotterdam. Daarna gaat hij daar keepers trainen.

Lodewijks wil zijn carričre echter bij PSV afsluiten als keeperstrainer of in een andere functie.
Wat is dit nou? Hij wou toch keeperstrainer bij Feyenoord worden? Of ziet hij het ook niet meer zitten met Feyenoord, dat zolangzamerhand een subtopper aan het worden is?
pi_23888199
Ah, nu een Oostenrijker :
quote:
10/12/2004 - Eind januari komt jonge Oostenrijkse spits op stage

Feyenoord blijft jonge buitenlanders voor stage naar Nederlanders halen. In de Oostenrijkse krant Kleine Zeitung bevestigde de vader van het Oostenrijkse talent Patrick Bürger dat Feyenoord zich onlangs heeft gemeld voor de 17-jarige aanvaller. De speler van Oostenrijk U17 tekende net een contract voor een half seizoen bij het Oostenrijkse Mattersburg. Daarna is hij transfervrij. Toch zal hij eind januari een stage bij Feyenoord afwerken. Mocht Feyenoord hem een contract aanbieden dan zal er in samenwerking met de Oostenrijkse club een oplossing worden gevonden, omdat zo'n kans zich maar zelden voordoet, aldus de vader van de speler.
pi_23896445
Volgens het AD staat Basto zondag in de basis.
pi_23896644
Zijn alle Feyenoorders te bang dat het morgen fout gaat ofzo? D'r post hier al een hele tijd niemand meer .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')