Ja, gelukkig werd RKC weggespeeld door Ajax, hoop van de Nederlandse velden.quote:
Dat was gewoon zakelijk uitspelen, na een goal in de eerste helft. Wat anders dan drie minuten voor tijd scorenquote:Op zondag 5 december 2004 16:29 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ja, gelukkig werd RKC weggespeeld door Ajax, hoop van de Nederlandse velden.
Succes met de afdroging tegen Bayern, mijn favoriete Duitse ploeg die tegen Ajax speelt. Wie weet houden ze het onder een 3-0 nederlaag.
Primaquote:Op zondag 5 december 2004 16:37 schreef RedGuy het volgende:
Hoe dan ook, goede overwinning op NEC, drie punten zijn binnen.
Volgende week PSV vernederen. 3-0, 3 keer Dirk Kuyt..
Nou, 86e minuut. Onder Bert in 2003 deden ze het in blessuretijd.quote:
quote:Op zondag 5 december 2004 17:16 schreef rotskibo het volgende:
En dan die zielige mensen die Paauwe uitfluiten, sjonge jonge, ik vind hem ook een paardelul die niet kan voetballen maar pleur a.u.b op naar die andere club als je je eigen spelers uit begint te fluiten
Nee. Paauwe is er bijna persoonlijk verantwoordelijk voor dat we nu 4e staan. Hij had die aanvoerdersband allang uit zichzelf in moeten leveren, en ik zie ook geen enkele inzet bij die vent.quote:Op zondag 5 december 2004 17:16 schreef rotskibo het volgende:
Pfff, wat een knkr drama weer vandaag zeg pfffff
En dan die zielige mensen die Paauwe uitfluiten, sjonge jonge, ik vind hem ook een paardelul die niet kan voetballen maar pleur a.u.b op naar die andere club als je je eigen spelers uit begint te fluiten
Kon me weinig imponeren, net als de rest vandaag..quote:Op zondag 5 december 2004 16:34 schreef Showtime het volgende:
Snelle jongen die Magrão.
Er is nou eenmaals niets beter voorhanden.quote:Op zondag 5 december 2004 19:51 schreef jerryx het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zouden we Gullit uit moeten fluiten, want die stelt Paauwe steeds opp.
Waarschijnlijk na volgende week zondag, 14.20quote:Op zondag 5 december 2004 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Gullit ontkomt nog steeds aan de kritiek, ik ben benieuwd wanneer hij zijn krediet eens heeft verspeeld.
Alleen joden fluiten hun spelers uit. Kan en mag niet gebeuren in de Kuip. Die gasten zouden van de tribunes geslagen moeten worden.quote:Op zondag 5 december 2004 19:51 schreef jerryx het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zouden we Gullit uit moeten fluiten, want die stelt Paauwe steeds op.
Zo is het en niet anders.quote:Op maandag 6 december 2004 09:23 schreef Cart_man het volgende:
Alleen joden fluiten hun spelers uit. Kan en mag niet gebeuren in de Kuip. Die gasten zouden van de tribunes geslagen moeten worden.
Wat is dit nou voor kutopmerking, ben je nou Feyenoord supporter of niet.quote:Op zondag 5 december 2004 19:51 schreef jerryx het volgende:
Maar eigenlijk zouden we Gullit uit moeten fluiten, want die stelt Paauwe steeds opp.
quote:Op maandag 6 december 2004 09:43 schreef Showtime het volgende:
Het Feyenoord legioen steunt in voor- en tegenspoed hun elftal tijdens de wedstrijden.
Tja, kun je wel zo sentimenteel lullen, maar het slaat dus nergens op. Ook bij jullie gebeurt dat gewoon.quote:Op maandag 6 december 2004 09:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Alleen joden fluiten hun spelers uit. Kan en mag niet gebeuren in de Kuip. Die gasten zouden van de tribunes geslagen moeten worden.
Helaas ja. kritiek moet gegeven worden, doe ik ook. Dat wil ik alleen niet op deze manier zien.quote:Op maandag 6 december 2004 10:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, kun je wel zo sentimenteel lullen, maar het slaat dus nergens op. Ook bij jullie gebeurt dat gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |