abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 december 2004 @ 12:35:34 #1
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23711498

Onze goudmijntjes:

Topscoorders

Kuijt 12
Kalou 9
Huntelaar 9
Boussaboun 8
Perez 8
Vennegoor of Hesselink 7
Amoah 6
Den Ouden 6
Janssen 6
Landzaat 6

Handige Links

www.feyenoord.nl
www.feyenoordnet.nl
www.lunaticnews.nl
www.fr-fans.nl
www.vakkiew.nl

quote:
GLENN LOOVENS TERUG OP TRAININGSVELD

Glenn Loovens heeft donderdagochtend weer meegetraind met de groep. Feyenoords verdediger kampte de afgelopen dagen met buikgriep en moest het duel met Schalke 04 aan zich voorbij laten gaan. ‘Hij is nog wat verzwakt, maar de komende twee dagen zal hij aansterken. En waarschijnlijk is hij fit voor zondag’, aldus clubarts Robbart van Linschoten. Chong-Gug Song is een twijfelgeval voor het duel met NEC.

De Zuid-Koreaan heeft nog steeds last van een kuitspierblessure, die hij één dag voor de wedstrijd tegen Heerenveen opliep. De selectie kwam het duel met Schalke overigens ongeschonden door.

quote:
GULLIT: ‘HET HEEFT ME VERBAASD OM TE ZIEN HOE ONO INVIEL’

Trainer Ruud Gullit had tegen Schalke 04 een zeer gelukkige hand van wisselen. Feyenoords oefenmeester wisselde binnen het half uur verdediger Patrick Mtiliga voor middenvelder Shinji Ono. De Japanner toonde vervolgens zijn ongeëvenaarde kwaliteiten en had een groot aandeel in de 2-1 zege. Gullit was er zelf verrast door. ‘Het heeft me verbaasd om te zien hoe Ono inviel’, zegt hij. ‘Misschien heeft de rust hem goed gedaan en was het een stimulans om op de bank te beginnen.’

De reden dat Gullit de Japanner niet vanaf minuut één in de basis posteerde was een logische. Immers, Ono was twee wedstrijden afwezig geweest door een enkelblessure en trainde pas twee dagen voor het duel mee met de groep. ‘Tegen Heerenveen kon hij niet op de bank zitten, daarom vond ik dat ik hem drie dagen later niet in de basis kon zetten’, verklaarde Gullit. Toen Feyenoords oefenmeester zag dat Feyenoord geen grip had op het duel, besloot hij in te grijpen. ‘Ik wilde de wedstrijd weer naar onze hand zetten. Door een extra man op het middenveld kregen we op een bepaald moment overwicht. De winst stemt me uiteindelijk opgelucht en blij.’

Gullit was niet verbaasd dat Feyenoord zich met een zege plaatste voor de volgende ronde in het UEFA Cup toernooi. ‘Nee, want ik weet dat de kwaliteiten ervoor in deze groep aanwezig zijn. We geven het de laatste wedstrijden door details uit handen. Ik kan ook niet verwachten dat alles meteen vlekkeloos loopt, dat gaat met horten en stoten. En dat zien we de laatste weken. Soms moet je een stap terug om er twee vooruit te zetten. Vandaag heeft de ploeg zich gerevancheerd door in een vechtwedstrijd als deze te winnen.’

Toch was Gullit ook nog kritisch. Feyenoord had het zijns inziens eerder moeten beslissen. ‘Kuyt had voor rust de mogelijkheid op 3-1 en na rust hadden we nog drie counters. Als we daaruit scoorden, zouden we niet zo’n zinderend laatste kwartier hebben beleefd.’ Tevredenheid overheerste uiteraard bij Gullit. Een enkeling kreeg nog een groot compliment van de glimlachende trainer. ‘Het is ongelooflijk om te zien hoe hard Goor werkt, fantastisch. Maar ook Ghaly heeft ontzettend veel werk verricht. Dat stemt mij tevreden.’

A.s. de wedstrijd tegen NEC. Eens kijken of ze dat net zo kunnen afronden als de wedstrijd van gisteravond.

[ Bericht 12% gewijzigd door golfer op 02-12-2004 13:58:47 ]
A.M.A.B
  donderdag 2 december 2004 @ 12:38:19 #2
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23711561
Ook hier wil ik even melden dat Castelen ALWEER een waardeloze wedstrijd speelde, deze keer tegen Schalke. Alles mislukte bij die gast. Belachelijk dat zo iemand wortd opgeroepen voor Oranje en in het eerste van Feyenoord staat.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_23711596
quote:
Op donderdag 2 december 2004 12:38 schreef Spideyman het volgende:
Ook hier wil ik even melden dat Castelen ALWEER een waardeloze wedstrijd speelde, deze keer tegen Schalke. Alles mislukte bij die gast. Belachelijk dat zo iemand wortd opgeroepen voor Oranje en in het eerste van Feyenoord staat.

Ja, beetje jammer idd.
Castelen begon leuk, maar valt inmiddels genadeloos door de spreekwoordelijke mand.
-
  donderdag 2 december 2004 @ 12:43:42 #4
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23711677
quote:
Op donderdag 2 december 2004 12:38 schreef Spideyman het volgende:
Ja das jammer maar ik denk dat die ook niet meer word opgeroepen denk dat die misschien kluivert wel aan durft
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_23712123
genadeloos door de mand valt... gelul.

hij was gister weer 'n beetje gevaarlijk, er ging echt gevaar van 'm uit. Het is ook niet voor niets dat schalke z;n linksback wisselde in de rust. Gewoon laten staan tegen nek, misschien dat hij z'n dip wel achter 'm kan laten.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  donderdag 2 december 2004 @ 13:09:52 #6
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_23712231
quote:
Op donderdag 2 december 2004 13:07 schreef mister_popcorn het volgende:
genadeloos door de mand valt... gelul.

hij was gister weer 'n beetje gevaarlijk, er ging echt gevaar van 'm uit. Het is ook niet voor niets dat schalke z;n linksback wisselde in de rust. Gewoon laten staan tegen nek, misschien dat hij z'n dip wel achter 'm kan laten.

Idd, hij strooide gister met sublime paasjes.... Een beetje een Feyenoord onwaardig OP vind je niet?

Hier een iets wat Feyenoord waardiger topic Feyenoord Topic #58: De miljoenen aanvalslinie
pi_23712376
quote:
Op donderdag 2 december 2004 13:12 schreef Aeroxie het volgende:

[..]

Idd, hij strooide gister met sublime paasjes.... Een beetje een Feyenoord onwaardig OP vind je niet?

Hier een iets wat Feyenoord waardiger topic Feyenoord Topic #58: De miljoenen aanvalslinie />

Maar deze van Cart_man was eerder.
  donderdag 2 december 2004 @ 13:25:07 #9
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_23712528
Deze is beter, andere kan op slot.
The Most Incredible, Baby
pi_23712569
Deze is in mekaar geflanst om maar een topic te openen.
pi_23712734
Deze topic was eerder, maar de andere heeft een mooiere OP. Verwerk de OP van Feyenoord Topic #58: De miljoenen aanvalslinie gewoon in deze OP, iedereen blij.
Viper 4 life
pi_23712927
Kalou hopelijk weer uit zijn dalletje en Castelen speelde de 2e helft ook weer iets beter. Ik zeg zondag tegen NEC met dezelfde opstelling als gisteren na de wissel Ono voor Mitiliga.
pi_23713009
Zwaanswijk naar Feyenoord in de winterstop ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_23713030
quote:
Op donderdag 2 december 2004 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Zwaanswijk naar Feyenoord in de winterstop ?

Wat moet je met die middelmatige verdediger
  donderdag 2 december 2004 @ 13:59:16 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_23713314
OP uit andere dubbele topic in dit topic verwerkt, andere gaat op slot.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 2 december 2004 @ 13:59:19 #16
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_23713317
Bron?
pi_23713331
Castelen speelde gewoon weer kut. Kan volgens mij ook niet beter, kan je dr net zo goed Smolarek meteen inzetten. Ono had weer schitterende steekpassjes, alles kwam aan. Kuyt had alles onder controle en Saidi liep ook weer lekker te glijden. Maar Paauwe dook wel weer 2x onder de bal door, toch raar dat een jochie uit Tunesie met communicatie-achterstand zijn problemen moet oplossen...

quote:
Ze hebben een paar van de beteren verhuurd natuurlijk. Blonk is ook wel een goeie toch of speelt die nou nog in A1?

Blonk was aanvoerder maar werd wel gewisseld. Speelde een redelijke partij. Vincken was ook goed bezig, net als die grote neger achterin. Maar het zijn zulke kleine mannetjes allemaal. Lazovic was gewoon 2 koppen groter dan de rest van de aanval/middenveld.
pi_23713427
Jammer dat dat andere topic dicht is.... die zag er wat beter uit.
  donderdag 2 december 2004 @ 14:05:39 #19
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_23713438
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:04 schreef Aeroxie het volgende:

Zeik toch niet zo vent.
  donderdag 2 december 2004 @ 14:06:06 #20
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_23713565
Waarom was Basto aan het warmlopen van de 50e tot 94e minuut...
Wat stond er nou precies bij die sfeeractie in het midden? Was ook weer lekker geregeld met de trams, ggrrr. Die Ailton heb ik ook geen 1x gezien. Lekkere saves van Lodewijks trouwens.
pi_23713628
Mooi dat ook jullie na de winter nog meeballen...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 2 december 2004 @ 14:14:08 #23
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23713634
*foutje
A.M.A.B
  donderdag 2 december 2004 @ 14:15:38 #24
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23713667
quote:

Wat zit je nou te janken, klein kind. "Mijn OP is mooier, boehoe"
A.M.A.B
pi_23713686
Volgens mij stond er 'Sieg'
Christian Gyan Ole Ole
pi_23713716
quote:
Je OP staat nu hier in verwerkt, dus wat is je probleem?
pi_23713760
quote:

Viper 4 life
pi_23713767
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:11 schreef Erasmusch het volgende:
Wat stond er nou precies bij die sfeeractie in het midden? Was ook weer lekker geregeld met de trams, ggrrr. Die Ailton heb ik ook geen 1x gezien. Lekkere saves van Lodewijks trouwens.

Het woord "SIEG" kwam te voorschijn.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_23713954
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:11 schreef Erasmusch het volgende:

Daarentegen had Hanke toch minimaal 3 keer moeten scoren.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 2 december 2004 @ 14:33:11 #30
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23714011
Gelukkig deed hij dat niet.
A.M.A.B
pi_23714044
Idd, wat is er toch aan de hand met Basto? Hij heeft 1 goede wedstrijd gespeeld, en daarna 3 redelijke wedstrijden. Slechter als Paauwe, Mtilliga en Song kan het toch niet dus waarom speelt die jongen niet?
pi_23714112
Ow ja, die Mtilliga die met z'n handen in de zij stond bij die 1-0 zal toch wel genoeg aanleiding zijn voor Gullit om hem niet meer op te stellen?
pi_23714428
Eindelijk weer eens zo'n lekker Europa cup avondje in de Kuip gister..

Uitblinkers waren Goor, Ono en Ghali. Eindelijk zat er weer eens pit in Ono, dan kan hij echt mooie dingen doen.
pi_23714615
quote:
FEYENOORD ZET STREEP DOOR NAAM HALLFREDSSON

Feyenoord ziet af van Emil Hallfredsson, het IJslandse talent dat onlangs stage liep in De Kuip. De 20-jarige jeugdinternational presteerde weliswaar goed genoeg om in aanmerking te komen voor een contract in Rotterdam, maar treuzelde te lang over het aanbod dat Feyenoord hem deed. ‘We willen alleen voetballers die duidelijk laten merken dat ze graag voor deze club willen spelen’, verklaart technisch directeur Mark Wotte. ‘Hallfredsson deed het tegendeel.’

Hallfredsson, die voor zijn komst naar Feyenoord al stage liep bij Everton en Tottenham Hotspur, nam te veel tijd bij het beoordelen van Feyenoords aanbieding. ‘Hij schermde telkens met buitenlandse interesse. Dat heeft ons uiteindelijk doen besluiten om definitief een streep door de naam Hallfredsson te zetten. Je moet graag voor Feyenoord willen spelen, dat is voor ons essentieel’, aldus Wotte.
pi_23716751
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:38 schreef jerryx het volgende:
Ow ja, die Mtilliga die met z'n handen in de zij stond bij die 1-0 zal toch wel genoeg aanleiding zijn voor Gullit om hem niet meer op te stellen?

Das niet helemaal waar, hij schoot die bal nog wel weg, maar hij kwam tegen die Mof aan die hem zo in kon schieten.
pi_23716977
quote:
Op donderdag 2 december 2004 16:25 schreef Luni het volgende:

[..]

Das niet helemaal waar, hij schoot die bal nog wel weg, maar hij kwam tegen die Mof aan die hem zo in kon schieten.

Op TV stond hij achter de lijn met z'n handen in z'n zij. Op het laatste moment probeerde hij nog wat te doen, misschien was dat in het stadion anders.
  donderdag 2 december 2004 @ 16:55:19 #37
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_23717417
Gezellige avond gisteren! Kalou was weer top, en Saidi speelde ook weer een lekkere pot. Zelfs Paauwe deed aardige dingen. Gyan was een grote tegenvaller imho.

Afsluiting was ook leuk, vooral als vee uit je vak en uit het stadion gejaagd worden door de ME!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 2 december 2004 @ 17:20:20 #38
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23718025
quote:
Op donderdag 2 december 2004 16:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Afsluiting was ook leuk, vooral als vee uit je vak en uit het stadion gejaagd worden door de ME!

Hiep hoi, al die malloten op Z lopen je omver. En dat voor een paar playmobilpoppetjes.
A.M.A.B
  donderdag 2 december 2004 @ 17:24:54 #39
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_23718127
quote:
Op donderdag 2 december 2004 17:20 schreef Cart_man het volgende:
Hiep hoi, al die malloten op Z lopen je omver. En dat voor een paar playmobilpoppetjes.

Het 'grappige' was dat juist de mennekes die je eerst omver rende om maar zo dicht mogelijk bij het spectakel te zijn, je vervolgens weer omver rende bij het vluchten voor de ME.

Iemand die dikke "mexicaan" gezien op Z die stijf van de pillen/coke de malloot was uit ana het hangen?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_23718382
Ja datje daar gaat staan ok,maar dan ook keihard wegrennen voor de kit...
nog leuke foto op Lunaticnews
Mujahideen Shura Council
Abu Hamza al-Baghdadi
pi_23718489
quote:
Op donderdag 2 december 2004 17:34 schreef altface het volgende:
http://img109.exs.cx/my.php?loc=img109&image=8b-DSC177.jpg
[afbeelding]

Heb jij ook nog een inhoudelijke mening over de spelers of het spel van Feyenoord of vind je alleen de supporters van de tegenstander en de ME intressant? Daar zie ik je namelijk alleen maar over posten.
pi_23718550
Nee,ik heb geen mening over het spel van Feijenoord nee...laten we het daar maar op houden.
Wat denkkie nou joh ? Supporters van de tegenstander maken mij geen zak uit tijdens een voetbal wedstrijd,ben toch fantiek supporter en geen hooligan ofzo.
Mujahideen Shura Council
Abu Hamza al-Baghdadi
pi_23718591
quote:
Op donderdag 2 december 2004 17:41 schreef altface het volgende:
Nee,ik heb geen mening over het spel van Feijenoord nee...laten we het daar maar op houden.

Dat kan

Maar waarom ga je dan kijken in de Kuip naar de wedstrijd?
pi_23718607
Dat vind ik stoer.
Mujahideen Shura Council
Abu Hamza al-Baghdadi
  donderdag 2 december 2004 @ 17:43:31 #45
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23718618
quote:
Op donderdag 2 december 2004 17:24 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Het 'grappige' was dat juist de mennekes die je eerst omver rende om maar zo dicht mogelijk bij het spectakel te zijn, je vervolgens weer omver rende bij het vluchten voor de ME.

Ik vond het anders niet zo grappig dat ze me omver rende omdat ze zo nodig moesten vluchten voor de ME.
A.M.A.B
pi_23718677
quote:
Op donderdag 2 december 2004 17:43 schreef altface het volgende:
Dat vind ik stoer.

Is het ook Maar bovenal ga je toch omdat je het zelf leuk vindt?
  donderdag 2 december 2004 @ 17:46:24 #47
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23718688
quote:
Op donderdag 2 december 2004 17:45 schreef jerryx het volgende:

[..]

Is het ook Maar bovenal ga je toch omdat je het zelf leuk vindt?

Dat is iets wat jij nooit van je leven zult begrijpen Loek.
A.M.A.B
pi_23718691
quote:
Op donderdag 2 december 2004 17:43 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik vond het anders niet zo grappig dat ze me omver rende omdat ze zo nodig moesten vluchten voor de ME.

Waarom was die ME uberhaupt aan het schoonvegen daar?
pi_23718720
Wat begrijp ik niet Cart_man?
pi_23718736
quote:
FEYENOORD KOOPT BULGAARSE RECHTSBACK

Feyenoord heeft een principe akkoord bereikt met Ivan Bandalovski. De 18-jarige Bulgaarse verdediger tekent binnenkort een contract voor anderhalf jaar in De Kuip. Ook heeft Feyenoord de mogelijkheid een optie te lichten waardoor Bandalovski voor langere tijd wordt vastgelegd.ÊHet talentÊis voor de toekomst gehaald.ÊBandalovski sluit op de eerste trainingsdag van het nieuwe jaar aan bij de A-selectie en gaat ook mee op het trainingskamp.

De komst van het Bulgaarse talent is het eerste resultaat van de samenwerking die Feyenoord sinds kort heeft met voormalig publiekslieveling Andrej Jeliazkov.

Ivan Bandalovski kreeg zijn opleiding bij Levski Sofia, de club waaraan ook Jeliazkov was verbonden. Bekenheid kreeg de rechtsback in het shirt van Litex Lovech. Hij speelde er dit seizoen in de basis, zowel in nationaal- als Europees verband.Bandalovski is aanvoerder van Bulgarije onder 19 jaar, en werd één keer voor de A-ploeg uitgenodigd. Hij is vanmiddag in De Kuip medisch goedgekeurd
pi_23718740
quote:
Op donderdag 2 december 2004 17:46 schreef jerryx het volgende:

[..]

Waarom was die ME uberhaupt aan het schoonvegen daar?

Omdat men niet wou dat de sterkte van plexiglas getest werd...
pi_23719206
Nou....leuk

Ik heb liever een rechtsback die direct een versterking is voor het eerste team, altijd van die 'spelers voor de toekomst'. Hoeveel van dat soort spelers staan er nu in de basis ? uhhhh, alleen Kalou een beetje maar die is door zn broer gekomen.
pi_23719336
Nou ja, misschien speelt ie de 1e paar weken zo goed dat ie meteen doorgeschoven wordt naar
het 1e Over Saidi werd ook lacherig gedaan destijds. En die Brazilliaan komt ook nog he?

Er is nog geen 1 aankoop van Gullit en Wotte die geflopt is, dus wat dat betreft heb ik wel vertrouwen in ze.
pi_23720293
Feyenoord haalt 18-jarige Bulgaar naar De Kuip

Feyenoord heeft donderdag een principe-akkoord bereikt met Ivan Bandalovski. De 18-jarige Bulgaarse rechtsback, die afkomstig is van Litex Lovech, tekent binnenkort een contract in de Kuip, dat hem tot de zomer van 2006 aan Feyenoord verbindt.

De Rotterdammers hebben eveneens een optie opgenomen in de verbintenis, waardoor Feyenoord Bandalovski voor langere tijd kan worden vastgelegd. Per 1 januari 2005 maakt hij deel uit van de A-selectie.

Bandalovski, die zijn jeugdjaren bij Levski Sofia doorbracht, is aanvoerder van Bulgarije onder 19 jaar, en werd één keer voor de A-ploeg uitgenodigd.
pi_23720398
Ze hadden toch afgesproken dat én Wotte én Gullit een speler elk zouden bekijken, hij is niet op stage geweest dus is Gullit naar Bulgarije geweest? vraag het me af...
pi_23720615
quote:
Op donderdag 2 december 2004 19:06 schreef rotskibo het volgende:
Ze hadden toch afgesproken dat én Wotte én Gullit een speler elk zouden bekijken, hij is niet op stage geweest dus is Gullit naar Bulgarije geweest? vraag het me af...

Scherp opgemerkt ja.

Maar het zou zo kunnen dat Gullit maandag even naar Bulgarije is geweest hoor, zo ver is het niet met het vliegtuig
pi_23721187
Een Bulgaar? Ben benieuwd...
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_23721616
Welja, koop er nog eentje bij. Lijkt wel Ajax en PSV. Rechtsback van 18, die staat mooi de ontwikkeling van talent Zuiverloon in de weg.

Moeilijk he, een eigen speler opleiden en opstellen.
  donderdag 2 december 2004 @ 20:04:50 #59
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23721699
Ach, het kan nooit slechter worden dan de spelers die we er nu hebben lopen.

Nu toch al twee ´versterkingen´ voor de verdediging. Nu ook hopen dat het wat is.
A.M.A.B
pi_23722432
quote:
Op donderdag 2 december 2004 20:01 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Welja, koop er nog eentje bij. Lijkt wel Ajax en PSV. Rechtsback van 18, die staat mooi de ontwikkeling van talent Zuiverloon in de weg.

Moeilijk he, een eigen speler opleiden en opstellen.

Zuiverloon speelt in de A Centraal in de verdediging. Dus ik denk dat Gullit hem ook voor die plek wil gaan gebruiken.
pi_23724287
Maar hij heeft laatst als rechtsback een hele goeie match gespeeld, kan op beide positie uit de voeten, en denk dat ie voorlopig echt niet centraal in het 1e komt te spelen. Waarom ie niet bleef staan en Gyan na die goeie partij toch weer terug kwam snap ik ook niet.
  donderdag 2 december 2004 @ 22:07:19 #62
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23724923
quote:
Op donderdag 2 december 2004 21:42 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Maar hij heeft laatst als rechtsback een hele goeie match gespeeld, kan op beide positie uit de voeten, en denk dat ie voorlopig echt niet centraal in het 1e komt te spelen. Waarom ie niet bleef staan en Gyan na die goeie partij toch weer terug kwam snap ik ook niet.

Omdat zijn ouders en hij aangegeven hebben dat hij eerst zijn opleiding afrond en zich dan pas volledig gaat toeleggen op Feijenoord.

En dan kan het nog voorkomen dat Feijenoord het niet ziet zitten in Zuiverloon. Of ze zien in dat Song, Gyan en Collen afvallen als potentiële backs. Dan kan je niet alleen met Zuiverloon aan komen kakken. Posities moeten dubbel bezet zijn weet je nog.
A.M.A.B
  donderdag 2 december 2004 @ 22:54:09 #63
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_23726254
Zuiverloon is over een week of twee pas 18, nog volop bezig met zijn Havo en zal volgend seizoen echt wel 1e keus zijn. Gyan mag weg en Song.. tja.. Ik ben iig. blij dat er een rechtsback is aangetrokken, en Bulgaren zijn meestal wel lekker hard.
  donderdag 2 december 2004 @ 23:16:40 #64
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_23726833
TVP dan maar.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_23727495
Ik persoonlijk zou wel weer eens een ervaren aankoop willen zien ipv die jonge talentjes
  donderdag 2 december 2004 @ 23:56:17 #66
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23727876
quote:
Op donderdag 2 december 2004 23:41 schreef Zjakkie het volgende:
Ik persoonlijk zou wel weer eens een ervaren aankoop willen zien ipv die jonge talentjes

Dat zie ik ook graag. Ze zijn volgens het AD ook bezig met Niels Oude Kamphuis. Komt allemaal wel goed.
A.M.A.B
  vrijdag 3 december 2004 @ 00:04:00 #67
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_23728041
Niels Oude Kamphuis wil zelf ook wel naar Feyenoord en zijn manager heeft hem aangeboden bij Feyenoord.

Speelde een goede partij trouwens woensdag, was werkelijk overal te vinden.
pi_23733709
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:04 schreef RedGuy het volgende:
Niels Oude Kamphuis wil zelf ook wel naar Feyenoord en zijn manager heeft hem aangeboden bij Feyenoord.

Speelde een goede partij trouwens woensdag, was werkelijk overal te vinden.

Maar hij wil geen rechtsback meer spelen, maar op het middenveld.
pi_23734233
Voor het middenveld is hij ook een versterking dus halen maar zou ik zeggen.
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:47:31 #70
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_23734353
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:47 schreef pfaf het volgende:
Held-Niels mág niet naar Feyenoord.

vrijdag 3 december 2004 @ 11:53:50 #72
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_23734417
quote:
Op donderdag 2 december 2004 20:01 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Welja, koop er nog eentje bij. Lijkt wel Ajax.

nee hoor, wij leiden wel systematisch zelf spelers op en geven ze kansen
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_23734499
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:53 schreef The_Hives het volgende:

[..]

nee hoor, wij leiden wel systematisch zelf spelers op en geven ze kansen

Bij de meeste komt het er alleen niet uit
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:59:19 #74
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_23734515
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:58 schreef Aeroxie het volgende:

[..]

Bij de meeste komt het er alleen niet uit

ga de Europese velden maar af
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_23737950
Op de site www.sovs.nl staat een open brief mbt spreekkoren.
Als je het hier mee eens bent en hem ondertekent gaat ie naar alle clubs in Nederland , de ENV en CED en Henk Kesler persoonlijk.
Stuur dit bericht aan zoveel mogelijk voetbal liefhebbers om een zo groot mogelijke respons te krijgen.
pi_23738236
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:29 schreef Luni het volgende:
Op de site www.sovs.nl staat een open brief mbt spreekkoren.
Als je het hier mee eens bent en hem ondertekent gaat ie naar alle clubs in Nederland , de ENV en CED en Henk Kesler persoonlijk.
Stuur dit bericht aan zoveel mogelijk voetbal liefhebbers om een zo groot mogelijke respons te krijgen.

Ingevuld en aan 9 mensen doorgestuurd
pi_23742848
quote:
Op donderdag 2 december 2004 19:00 schreef Aeroxie het volgende:
Feyenoord haalt 18-jarige Bulgaar naar De Kuip

Feyenoord heeft donderdag een principe-akkoord bereikt met Ivan Bandalovski. De 18-jarige Bulgaarse rechtsback, die afkomstig is van Litex Lovech, tekent binnenkort een contract in de Kuip, dat hem tot de zomer van 2006 aan Feyenoord verbindt.

De Rotterdammers hebben eveneens een optie opgenomen in de verbintenis, waardoor Feyenoord Bandalovski voor langere tijd kan worden vastgelegd. Per 1 januari 2005 maakt hij deel uit van de A-selectie.

Bandalovski, die zijn jeugdjaren bij Levski Sofia doorbracht, is aanvoerder van Bulgarije onder 19 jaar, en werd één keer voor de A-ploeg uitgenodigd.

quote:
Op dinsdag 30 november 2004 @ 11:44 schreef Erasmusch het volgende

Volgens een Bulgaarse vriend hebben we een jeugdinternational van Litex nogwat aangetrokken...idd een rechtsback. En zou Feyenoord geinteresseerd zijn in een groot talent van CSKA: Gorgorov.

Toch goed onthouden met mn dronken kop
pi_23743878
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:10 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

[..]

Toch goed onthouden met mn dronken kop

Zelfs de naam had je nog goed.
pi_23754600
Ruud moet harde beslissingen nemen over zijn middenveld voor morgen. Ghaly, Bosschaart, Ono. Slechts 2 zullen spelen. Wie hebben jullie voorkeur?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23754993
Bosschaart en Ono.
That's all folks!
pi_23755414
Ghali-Ono, zou me niet verbazen als hij met Bosschaart, Ghali en Ono samen speelt ten koste van Mtiliga.
  zaterdag 4 december 2004 @ 13:52:28 #82
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23756634
Ghali en Ono.

Bosschaart op linksback, Basto op de plaats van Paauwe.
A.M.A.B
pi_23756662
Idd, Cart_man.
  zaterdag 4 december 2004 @ 14:29:22 #84
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_23757291
Nee. Bosschaart niet linksback.

Hij speelt maar fijn 3-5-2.

Met in de verdediging Loovens, Saidi en Basto.
  zaterdag 4 december 2004 @ 15:52:31 #85
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_23758787
Idd, gewoon met Ghali, Bosschaart en Ono!
pi_23760112
Bosschaart linksback, kan ook nog ja. Daar werd ie Oranje ingeschreven. Toch ziet Ruud dat nog niet zo zitten, die heeft liever Mtiliga.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 4 december 2004 @ 18:14:06 #87
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_23761665
Bosschaart is echt heel belangrijk op het middenveld.

Ghaly is toch meer een centrale middenvelder met een drang naar voren, Ono is een aanvallende middenvelder.
pi_23762380
----------Lodewijks------------
---Gyan Saïdi Paauwe--------
---------------------Bosschaart
------Ghaly --- Ono------------

pi_23762519
Sorry, maar Loovens vind ik echt niks. Ik verwacht meer van Zuiverloon.
  zaterdag 4 december 2004 @ 19:30:06 #90
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_23763337
Nee, inderdaad. Loovens is verschrikkelijk slecht.

Speelde wel een wereldpartij in de UEFA Cup tegen Glasgow Rangers op 19-jarige leeftijd, maar oh zo slecht.
pi_23763384
Tja, de Rangers. Die hebben we donderdag weer eens gezien en dat hield niet over.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 4 december 2004 @ 19:33:36 #92
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_23763410
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 19:32 schreef methodmich het volgende:
Tja, de Rangers. Die hebben we donderdag weer eens gezien en dat hield niet over.
Twee jaar geleden waren ze beter.

En het was op Ibrox.
pi_23763523
Ik dacht dat Loovens toen in de Kuip speelde hoor. Maar hoe dan ook, dat was één wedstrijd. Verder is ie niet zo bijzonder, leuk voor Excelsior.
www.thuisuiteten.nl
pi_23763948
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 19:30 schreef RedGuy het volgende:
Nee, inderdaad. Loovens is verschrikkelijk slecht.
Wat is er dan zo slecht aan 'm?
  zaterdag 4 december 2004 @ 20:00:27 #95
53267 TC03
pi_23764073
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 19:55 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Wat is er dan zo slecht aan 'm?
Alles.

pi_23764116
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 20:00 schreef TC03 het volgende:

[..]

Alles.

zaterdag 4 december 2004 @ 20:11:13 #97
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23764270
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 19:38 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht dat Loovens toen in de Kuip speelde hoor. Maar hoe dan ook, dat was één wedstrijd. Verder is ie niet zo bijzonder, leuk voor Excelsior.
Je mening doet er niet toe.

In het eerste ermee.
A.M.A.B
pi_23778775
In plaats van wie dan? Toch niet van held Saïdi neem ik aan?
www.thuisuiteten.nl
  zondag 5 december 2004 @ 15:19:22 #99
53267 TC03
pi_23778839
Paauwe.
  zondag 5 december 2004 @ 16:26:41 #100
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23780139
Ouderwets lucky weer vandaag, jongens
  zondag 5 december 2004 @ 16:29:36 #101
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_23780204
quote:
Op zondag 5 december 2004 16:26 schreef twi het volgende:
Ouderwets lucky weer vandaag, jongens
Ja, gelukkig werd RKC weggespeeld door Ajax, hoop van de Nederlandse velden.

Succes met de afdroging tegen Bayern, mijn favoriete Duitse ploeg die tegen Ajax speelt. Wie weet houden ze het onder een 3-0 nederlaag.
  zondag 5 december 2004 @ 16:30:03 #102
53267 TC03
pi_23780211
Werd wel eens tijd ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')