quote:Op maandag 6 december 2004 12:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
SPAM!!!!
![]()
Ik heb een topicreport geplaatst, en zal de mededelingenpagina in de gaten houden om te zien wanneer je geband bent.
Wat denk je wel niet, dat we nu allemaal gaan kijken ofzo
nice logo trouwens![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 12:59 schreef Robar het volgende:
[..]
Werkt picserver hier eigenlijk wel???
Dan plaats ik mn logootje wel daar!!!!
quote:Op maandag 6 december 2004 13:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[afbeelding]
over 15 minuten staat hier je logo![]()
Ik ga vanavond aan mijn site werken: http://www.ht-arena.com/hives/
quote:[20:17] <Joralf> hives niks voor jou:
[20:17] <Joralf> Gomarus Fresco (37802087) te koop voor 125k!!!!
[20:17] <Joralf> spammerdespamspam ;-)
[20:17] <qyn> lol
[20:17] <qyn> ik bood net
[20:17] <qyn>
[20:17] <qyn> dacht dat ik geen geld had
[20:17] <qyn> sorry
[20:17] <Hives> qyn, dat was nog voor het kicken getypt
[20:17] <Joralf> nee joh gek
[20:17] <Joralf> lol
[20:17] <qyn> kut kut kut
[20:17] <Hives> hahahahaha
[20:17] * qyn niet blij
[20:17] <Joralf> whahahahaha
[20:17] <qyn>
[20:18] <Joralf>
[20:18] <Hives> speciaal daarvoor ga ik inloggen
[20:18] <qyn> en ik moet morgen inkopen doen
[20:18] <qyn> damn ..
[20:18] <qyn> dit is een kutspeler enzo
[20:18] <qyn>![]()
Me recht in m'n gezicht uitlachen omdat je die kutspeler van je kwijt bent lijkt me meer op z'n plaatsquote:Op maandag 6 december 2004 20:30 schreef Joralf het volgende:
sorry qyn.... moet ik dan gaan huilen?
Hellimunt!quote:
WHAHAHAHAAHAHAquote:Op maandag 6 december 2004 20:37 schreef qyn het volgende:
[..]
Me recht in m'n gezicht uitlachen omdat je die kutspeler van je kwijt bent lijkt me meer op z'n plaats
zoek maar naar de user: Patronquote:Op maandag 6 december 2004 21:02 schreef _Fonz het volgende:
Lol wie gaat nu Korreweg sponsoren ..
quote:Op maandag 6 december 2004 21:12 schreef ArTiC het volgende:
Zojuist mezelf aangemeld als supporter, meteen aangemeld bij de fok fed. natuurlijk
En geaccepteerdquote:Op maandag 6 december 2004 21:12 schreef ArTiC het volgende:
Zojuist mezelf aangemeld als supporter, meteen aangemeld bij de fok fed. natuurlijk
Gedaanquote:Op maandag 6 december 2004 21:24 schreef qyn het volgende:
[..]
Spamt zijn gastenboek maar vol! --> Helmunt (509603)
quote:Op maandag 6 december 2004 20:06 schreef qyn het volgende:
Dat Vhattrick (voor de kenners) is echt geniaal.. In het wedstrijdverslag:
A good oportunity was missed by Febian van Everdink after a brilliant pass from Febian van Everdink. (50.min)
Handige speler, die fabian
*kuch niet kuch waar kuch*quote:Op maandag 6 december 2004 20:24 schreef Grumpey het volgende:
hmm, de oudste hier gaan nu ongeveer een jaartje mee...
de topics begonnen in ieder geval vorig jaar december te lopen
jaartje?? speel al 2 jaar............quote:Op maandag 6 december 2004 20:24 schreef Grumpey het volgende:
hmm, de oudste hier gaan nu ongeveer een jaartje mee...
de topics begonnen in ieder geval vorig jaar december te lopen
qyn, hoe is dit gebuerd?quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:19 schreef Joralf het volgende:
Persberichtje over die prachtige transfer van qyn gister
De transfer van Gomarus Fresco naar FC KVK is gisteravond rondgekomen. Fresco was zeer enthousiast:"Nu krijg ik eindelijk de kans om me te bewijzen, nog wel bij een 6e divisie club." Echter heeft FC KVK al aangegeven deze speler niet in de basis op te stellen. "Eigenlijk is het gewoon een miskoop, maar we proberen er het beste van te maken en hem over een aantal weken met winst door te verkopen," aldus manager qyn van FC KVK.
Hopelijk voor FC KVK gaat dit lukken, want Fresco heeft geen potten kunnen breken bij Kristiansund. Wij wensen Fresco overigens veel succes in de toekomst.
Euhm... qyn drukte per ongeluk op bieden omdat hij dacht dat hij nog in de min stond en dus het geld niet had.... maar hij had het wel en toen had ie dus 125k gebodenquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:07 schreef komrad het volgende:
[..]
qyn, hoe is dit gebuerd?
Joralf feli
staat de koei award gelijk aan de meeste domme actie van de week\maand\jaar??quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:50 schreef Joralf het volgende:
[..]
Bij deze: qyn genomineerd voor Koei-Award![]()
![]()
* Bij deze nomineert Robar qyn dan ook gelijk voor de koei van de eeuwquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:58 schreef Joralf het volgende:
Klopt Tim G... fijne weet ik er ook niet van, zal wel van het seizoen zijn
quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:08 schreef The_Hives het volgende:
Koei-Award staat voor domste actie/uitspraak van het seizoen.
qyn deze actie dus, Koei zelf omdat hij dacht dat hij een deadline had, hij had geboden en was op irc helemaal blij dat hij hem zo goedkoop had. Wij moesten allemaal al kijken enzo. Totdat iemand zei dat de deadline pas een dag later afliep. Toen had hij hem dus niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |