ze geven als richtlijn: voor elk procent boven de 93% training 1 fysio. Dat zou dus betekenen 7 fysio's in jou geval.quote:Op maandag 29 november 2004 22:17 schreef nielsharley het volgende:
had 4 blessures nu nog 1 bassis speler voor 1 week geblesseerd en 3 spelers "licht geblesseerd"
Ik wacht nog even de training van vrijdag af daarna 2 dokters er uit.
Train nu 100%. hoeveel fysio's is een beetje gemiddeld?
ALS ja, dat durt nog ff zoveel wekenquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:06 schreef One_conundrum het volgende:
lekkere trainee als die uitstekend is levert ie wel 700k op
ach ja een fatsoenlijk a team is me ook wat waard. En ik zit in IX daar zijn geen bakken met geld te vinden hoor dus je moet soms keuzes maken.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:11 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ALS ja, dat durt nog ff zoveel weken
mensen, koop nou eens trainies in waarmee je snel geld verdient ipv met leuke bijstats waarbij je weer 10 weken moet wachten voor geld
Dat is correct... Grump... Maar als je hier een lange termijn trainee van maakt kan het wel... Het duurt misschien even voordat ie stijgt naar solid... Maar over 3 seizoenen kun je wel ff wat miljoenen cashen...quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:11 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ALS ja, dat durt nog ff zoveel weken
mensen, koop nou eens trainies in waarmee je snel geld verdient ipv met leuke bijstats waarbij je weer 10 weken moet wachten voor geld
ik zoek na de verkoop van mijn vorige trainee ook weer een nieuwe spits, liefst voor woensdag, maar t schiet niet opquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:11 schreef Johan-Derksen het volgende:
Grumpey, ik heb dagen gezocht maar ja
Verdedigers daarentegen zijn er wel voldoende te krijgen. Probleem is dat er nogal veel mensen op azen, een bidwar met >5 mensen is gebruikelijk. De prijzen schieten de lucht ook in hoewel sommige def trainers zeggen dat het ergste wel voorbij is (is maar net het je het bekijkt of het erg is natuurlijk).quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:25 schreef One_conundrum het volgende:
der is ook geen bepaald groot aanbod, ik zocht net: max 18 jr, min tsi 1000, scoren redelijk of goed, binnen 2 uur van de deadline. In geen enkele regio iets! dat is de eerste dat ik dat heb gehad
maar ze zijn nog aan het kijken of de deadline niet verschoven is door een korte storingquote:[20:35] <MadKow> het lijkt rustig te blijven
[20:36] <komrad> transfervergelijking geeft veel meer aan
[20:36] <MadKow> je he??? gnagna
[20:37] <komrad> heb je hem?
[20:38] <qyn> wie zal het weten![]()
[20:38] <MadKow> hij's traag
[20:38] <MadKow> maar ik denk het wel
[20:38] <qyn> bij laatste refresh staatj e bod nog
[20:38] <qyn> en 20:36 is het toch al geweest![]()
[20:38] <Goten> voor hoeveel ?
[20:38] <qyn> Al is het niet 1-12 vandaag
[20:38] <MadKow> ja, komop sloeries!
[20:38] <komrad> staat er nog steeeds zonder dat er staat
[20:38] <qyn> maar 30-11
[20:38] <qyn> Deadline: 01-12-2004 at 20:36
[20:38] <qyn> was dat net ook zo?
[20:38] <MadKow> jah
[20:38] <Goten> haha
[20:38] <MadKow> ja
[20:38] <komrad> deadline is morgen
[20:38] <qyn>
[20:38] <komrad>
[20:38] <Goten>
[20:39] <Hives> wehehehehehe
[20:39] <qyn> En we kijken er allemaal overheen :')
[20:39] <MadKow> neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
[20:39] <komrad> briljant
[20:39] <MadKow> :')
[20:39] <Hives>
[20:39] <Goten> hah madkow
[20:39] <MadKow> dat was net niet volgens mij hoor :')
eejs da's mijn tekst. Maar je slaat de spijker op zijm kop.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:02 schreef Johan-Derksen het volgende:
HAHAHAHHAHAHAAH
SKITTEREND
nette aankoop dan conundrum als hij ook snel gaat stijgen! was zelf vandaag op zoek naar excellent verdedigers van max.18 die niet al te lang training nodig zouden hebben voor formidable, maar daar was het ook armoe troefquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:53 schreef One_conundrum het volgende:
had laatst wel een 17-jarige goed scoren +1000 tsi voor maar 275Kduurt nu denk ik nog 2 á 3 weken dan istie uitstekend
tja, dan kan ik niet achterblijven natuurlijkquote:Bezig met werkzaamheden
Het stadion is omringd door hijskranen en bouwmateriaal. Waarschijnlijk zijn de werkzaamheden afgerond om en nabij 11-12-2004.
Staanplaatsen: 6180
Gewone zitplaatsen: 2560
Overdekte zitplaatsen: 1000
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 260
Hoe groot is je stadion nu?quote:Op woensdag 1 december 2004 11:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tja, dan kan ik niet achterblijven natuurlijk. Nu 10k uitbreiden, einde van het seizoen wss weer 5k.
Nu nog 1 doelstelling over, en dat is financieel gezond worden.
Hij is nu 10k, wordt dus verdubbeldquote:Op woensdag 1 december 2004 11:42 schreef Robar het volgende:
[..]
Hoe groot is je stadion nu?
Uhm, er is een soort van ideale verhouding voor je stadion.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:58 schreef Goldboy het volgende:
Ik ga m'n stadion ook maar even uitbreiden zolang 't nog goedkoop is:
Staanplaatsen: 7500 + 2500 = 10000
Gewone zitplaatsen: 10000
Overdekte zitplaatsen: 1000 + 2500 = 3500
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 1000
Totaal: 19500 + 5000 = 24500
En voor vanavond 18:00 'n wedstrijd met 2 debutanten..
Klopt je maar 't eerste deel van 't stadion heb ik gebouwd toen in nog niets wist van die verdeling en zomaar wat had gedaan, nu ben ik het langzaam aan 't compenseren (ik heb geen zin om af te breken.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:24 schreef Robar het volgende:
[..]
Uhm, er is een soort van ideale verhouding voor je stadion.
Volgens mij is het niet zo slim om evenveel staanplaatsen en gewone zitplaatsen te hebben... Toch mensen???? En je hebt veeeel te veel vipplaatsen!!! Ik heb er 1000 op een capaciteit van 40.000!!!
quote:Terraces 62,40%
Basic Seating 25,30%
Seats under Roof 10,00%
Seats in VIP-Boxes 2,30%
Die vind je sowieso ook niet!! Als je spelers traint..... verkoop je ze OF als hij net uitstekend is...... OF als hij net formidabel is.... lijkt me nogal logisch he! Je moet gewoon opzoek gaan naar 17 jarige spelers die verdedigen goed heeft.... ben je nog minder geld kwijt ook en je verdiend er meer aan....quote:Op woensdag 1 december 2004 00:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
nette aankoop dan conundrum als hij ook snel gaat stijgen! was zelf vandaag op zoek naar excellent verdedigers van max.18 die niet al te lang training nodig zouden hebben voor formidable, maar daar was het ook armoe troefallemaal met passable bijstats
![]()
Klopt helemaal, ik kende hem al, maar wist hem niet uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:30 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Klopt je maar 't eerste deel van 't stadion heb ik gebouwd toen in nog niets wist van die verdeling en zomaar wat had gedaan, nu ben ik het langzaam aan 't compenseren (ik heb geen zin om af te breken.
Dit is perfect trouwens:
[..]
als je op deze link klikt kan je precies berekenen wat ideaal voor je zou zijn. Bij mijn tweede vergroting dit seizoen ga ik er iets meer bouwen ivm de stijgende kosten volgend seizoen.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:41 schreef Robar het volgende:
[..]
Klopt helemaal, ik kende hem al, maar wist hem niet uit mijn hoofd.
OK dan, dan ga je de doede kant op!!!![]()
was dr al bang voor. was stiekem aan het hopen op de zeldzame yp met vergevorderd excellent verdedigen of natuurlijk op domme managersquote:Op woensdag 1 december 2004 15:39 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Die vind je sowieso ook niet!! Als je spelers traint..... verkoop je ze OF als hij net uitstekend is...... OF als hij net formidabel is.... lijkt me nogal logisch he! Je moet gewoon opzoek gaan naar 17 jarige spelers die verdedigen goed heeft.... ben je nog minder geld kwijt ook en je verdiend er meer aan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |