You wishquote:Op zondag 5 december 2004 10:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
tsi 40 enz... maar ja, volgende week of de week erna wel een uitstekend jeugdopleiding..
Dan haal ik geen zwakke spelers meer, maar matige
Als zijn basisopstellig met die speler is komt de wisselspeler er idd inquote:Op zondag 5 december 2004 16:47 schreef nielsharley het volgende:
Mijn tegenstander van vanavond had vorige week een rode kaart gekregen. en hij heeft al een
paar weken niet ingelogd. weet iemand of er nu automatisch een wisselspeler bij hem basisspeler word? om die legeplek op te vullen van die rode kaart?
Neem me aub niet altijd serieus...quote:Op zondag 5 december 2004 15:52 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
You wish
Excellent is echt geen garantie hoor. Ontsla ook 3 van de 5 spelers ofzo. Nu tsi van 80.
Ach, het is de koploper, Als ik maar geen averij oploopquote:Op zondag 5 december 2004 21:19 schreef Johan-Derksen het volgende:Welkom
3-1 achter pas
De schade valt mee
sir_dalord is lievquote:[21:48] * You were kicked by qyn (Namens sirdalord)
[21:48] * Attempting to rejoin channel #fokhattrick
[21:48] * Rejoined channel #fokhattrick
[21:48] * Topic is 'Leve de Sint, BZN en de TU, Ik heb een fan uit Quebec Canada'
[21:48] * Set by Lortnoc on Sat Dec 04 17:05:58
[21:48] * ChanServ sets mode: +o Hives
[21:49] <qyn> dat vroeg hij nog in apart sms'je net![]()
jij had dat sms-je ook gestuurd kunnen hebbenquote:
Zijn fantastische Yp, een goed keeper...quote:(22:46:18) (@SuperWeber) Jesus
(22:46:20) (@SuperWeber) Wel godverdomme
(22:46:29) (@SuperWeber) Mijn keeper voor 8!! weken eruit geschopt
Was wel een YP van een seizoen terug oid maar dan nog 8!! wekenquote:Op zondag 5 december 2004 22:48 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Zijn fantastische Yp, een goed keeper...
Wens hier SuperWeber allemaal sterkte...
SuperWeber, sterkte...
een balquote:Op zondag 5 december 2004 23:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
2-2. En 2x de lat en 1x de paal, maar wat schiet je er mee op.
quote:Op maandag 6 december 2004 08:29 schreef komrad het volgende:
Moet alleen nog even kijken of ik mss een vervanger voor het middenveld moet aantrekken
Jij weet wel dat dat een ervaren speler is die niet zo DUUR is.quote:
is 99k voor een oude rot van 19 jaar wat voor je?quote:Op maandag 6 december 2004 09:45 schreef komrad het volgende:
[..]
Jij weet wel dat dat een ervaren speler is die niet zo DUUR is.
is dat die met waardeloos passen?quote:Op maandag 6 december 2004 10:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
is 99k voor een oude rot van 19 jaar wat voor je?
quote:
ik heb er al 1 met goed PM en waardeloos passen, die haalt maar 2*, en daar schiet ik dus niets mee opquote:
quote:Op maandag 6 december 2004 10:22 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb er al 1 met goed PM en waardeloos passen, die haalt maar 2*, en daar schiet ik dus niets mee op
sorry en die was ook nog veel goedkoper als 99kquote:
link doet het nietquote:Op maandag 6 december 2004 11:48 schreef Robar het volgende:
[afbeelding] Nieuw LOGO [afbeelding]
[afbeelding]
Moet alleen nog de randen mooier maken en de rooie buitenkant transparant maken, maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad. De keuze van het logo heeft met mijn achternaam te maken!!!!!
Hooning
Ben btw geen hattricksupporter, deze is voor de hattrick-arena site........
He damn, dat mag weer niet, zal hem ff ergens anders zetten, of kijk anders op:quote:Op maandag 6 december 2004 11:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
link doet het niet. Wanneer ga je trouwens supporter worden?
quote:Op maandag 6 december 2004 11:54 schreef Robar het volgende:
[..]
He damn, dat mag weer niet, zal hem ff ergens anders zetten, of kijk anders op:
http://www.ht-arena.com/robarka/
mwoahhh Hivesquote:Op maandag 6 december 2004 12:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
SPAM!!!!
![]()
Ik heb een topicreport geplaatsd, en zal de mededelingenpagina in de gaten houden om te zien wanneer je geband bent.
Wat denk je wel niet, dat we nu allemaal gaan kijken ofzo
nice logo trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |