quote:Op donderdag 2 december 2004 01:55 schreef Wup het volgende:
je hebt zojuist een 20 topics Iris & Lizzy caps ban verdiend....
quote:Op donderdag 2 december 2004 02:02 schreef Wup het volgende:
maar... ik heb je grote vriendin wel voor je
Ze wordt altijd voor dat soort dingen gevraagd omdat het domme gansje op een of andere mailinglijst staat.quote:Op donderdag 2 december 2004 02:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: wat heeft Tanja Jess met HIV of AIDS te maken? Homosexualiteit heeft niet per definitie met een ziekte te maken. Onveilige sex of besmette spuiten of een transfusie met besmet bloed wel ......
quote:Op donderdag 2 december 2004 02:25 schreef Wup het volgende:
Ze wordt altijd voor dat soort dingen gevraagd omdat het domme gansje op een of andere mailinglijst staat.
wat klets je nou... ik volg je nietquote:Op donderdag 2 december 2004 02:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik ben dan wel een klootzak, maar geen lul. Ik stel homosexualiteit niet met een ziekte in verband.
quote:Op donderdag 2 december 2004 02:38 schreef Wup het volgende:
wat klets je nou... ik volg je niet
back on topic maar weer
quote:Op donderdag 2 december 2004 02:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jij hebt 't over Tanja in het kader van Wereld Aids Dag ....
Maar ja .... zuip maar lekker door .... doe ik ook
quote:Op donderdag 2 december 2004 03:00 schreef Wup het volgende:
en als die Adrienne nu al weg is: weer zo een dood vogeltje.
3 scenes over telefoontjes om net te doen alsof er iets te gebeuren staat.. krijg je deze flutscene...
waar zijn die lui toch mee bezig
hij was goed he?quote:Op donderdag 2 december 2004 03:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Niels is binnenkort sowieso exit .... hoop het niet, want hij is een Limburger net als ik, maar ik vrees het ergste ....
quote:Op donderdag 2 december 2004 03:05 schreef Wup het volgende:
hij was goed he?
maar we denken dus massaal dat Robert de la Haye het zinkende schip gaat verlaten
dat zou niet goed zijn voor de Wup-bijdrage aan de kijkcijfers .....
Hugo als Apotheker de tweede?quote:Op donderdag 2 december 2004 03:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Op de een of andere manier moet Hugo de schuld krijgen. Wat maakt het uit? Hij is toch al een lul! Laat 'm maar onschuldig de klos worden. Dan hebben we tenminste nog één seizoen om Filistijn tot de zoon van een oude vriend van Tuur en de zoon van een oude vijand van Niels of Poesjke te ontmaskeren.
quote:Op donderdag 2 december 2004 07:38 schreef Wup het volgende:
Bastiaan van Meeteren als Stijn van Royen [alias het misgekloonde schaap van ONM]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 december 2004 02:48 schreef Wup het volgende:
maar ontopic, mijn dagelijkse klaagzang over de aftiteling...
Gymanvriendje Lars mocht er niet eens op... [ ik vond hem geloof ik beter dan Gyman]
patient van Niels ook niet
over Tonnie/Tonny zal ik maar ophouden:)
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:44 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat doen ze wel vaker met undercoveragenten... maar dat gaat Lizzy misschien nog onthullen als ze uit-ge-keest is.
dit zijn pas verhaaltjes ....quote:Op donderdag 2 december 2004 13:44 schreef Iwan1976 het volgende:
Lizzy gaat namelijk eind februari/begin maart werken voor AT5 (het voormalige TV-Lokaal), als misdaadverslaggever voor het programma 'AmsterCrime'. Haar rivale daar wordt gespeeld door Esmée de la Bretonnière. Ook Joost is van de partij: hij wordt cameraman. Deze verhaallijn begint na de Brazilië-verhaallijn, als Joyce op één van Joosts vakantiefoto's iemand meent te herkennen... Het is niemand minder dan top-crimineel Cor de Zeeuw, die op een terrasje een sigaar zit te roken. Deze ontdekking leidt tot hun eerste grote coverstory, die voor heel wat opschudding zal gaan zorgen.
Cor wordt uitgeleverd aan Nederland, waar hem een rechtszaak wacht. Hij is echter niet van plan om z'n laatste jaren in een cel door te brengen. Z'n advocaat voert aan dat Cors gezondheid te broos is om terecht te staan. Bettina wordt door Cor onder druk gezet om er voor te zorgen dat Hugo Niels zijn slechte gezondheid bevestigt. Cor weet immers nog een geheim van Bettina, dat het daglicht niet kan verdragen... Als Bettina niet toegeeft aan de chantage besluit Cor om tot zwaardere middelen over te gaan... Hugo Niels wordt door Cors handlangers gegijzeld op z'n boot... martelingen blijven hem niet bespaard... Zal Bettina nu toch moeten toegeven? Overleeft Hugo Niels de tijdbom die Cors handlangers hebben achtergelaten? En wie is toch die mysterieuze figuur die de boot van Hugo steeds in de gaten houdt? Dit zijn allemaal vragen die ons de komende zomer gaan bezighouden.
geinig topic was datquote:Op donderdag 2 december 2004 10:23 schreef pberends het volgende:
Trouwens is ie niet de zoon van Wilders?
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:44 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat doen ze wel vaker met undercoveragenten... maar dat gaat Lizzy misschien nog onthullen als ze uit-ge-keest-en-koot is.
Lizzy gaat namelijk eind februari/begin maart werken voor AT5 (het voormalige TV-Lokaal), als misdaadverslaggever voor het programma 'AmsterCrime'. Haar rivale daar wordt gespeeld door Esmée de la Bretonnière. Ook Joost is van de partij: hij wordt cameraman. Deze verhaallijn begint na de Brazilië-verhaallijn, als Joyce op één van Joosts vakantiefoto's iemand meent te herkennen... Het is niemand minder dan top-crimineel Cor de Zeeuw, die op een terrasje een sigaar zit te roken. Deze ontdekking leidt tot hun eerste grote coverstory, die voor heel wat opschudding zal gaan zorgen.
Cor wordt uitgeleverd aan Nederland, waar hem een rechtszaak wacht. Hij is echter niet van plan om z'n laatste jaren in een cel door te brengen. Z'n advocaat voert aan dat Cors gezondheid te broos is om terecht te staan. Bettina wordt door Cor onder druk gezet om er voor te zorgen dat Hugo zijn slechte gezondheid bevestigt. Cor weet immers nog een geheim van Bettina, dat het daglicht niet kan verdragen... Als Bettina niet toegeeft aan de chantage besluit Cor om tot zwaardere middelen over te gaan... Hugo wordt door Cors handlangers gegijzeld op z'n boot... martelingen blijven hem niet bespaard... Zal Bettina nu toch moeten toegeven? Overleeft Hugo de tijdbom die Cors handlangers hebben achtergelaten? En wie is toch die mysterieuze figuur die de boot van Hugo steeds in de gaten houdt? Dit zijn allemaal vragen die ons de komende zomer gaan bezighouden.
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:03 schreef Orginial het volgende:
Ik geloof het niet hoor,hoe kan jij dit nu al weten.![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:03 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik geloof het niet hoor,hoe kan jij dit nu al weten.![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:08 schreef bar_rel het volgende:
Maar lizzy gaat toch uit de serieof heb ik iets gemist
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:14 schreef Wup het volgende:
weet iemand nog waarover Tonnie & Ilyas ook al weer ruzie hadden?
was dat gedoe met Doris of was er nog iets anders... ik weet het niet meer zo...
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:14 schreef Wup het volgende:
weet iemand nog waarover Tonnie & Ilyas ook al weer ruzie hadden?
was dat gedoe met Doris of was er nog iets anders... ik weet het niet meer zo...
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:18 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ze hadden ook ruzie over het geld dat Tonnie nog schuldig was aan Ilyas. Ilyas vond het maar vreemd dat hij opeens zoveel geld verdiende... Zoiets was het geloof ik.
Maurice kwam Margot uit de serie spelenquote:Op donderdag 2 december 2004 17:19 schreef Orginial het volgende:
Iwan,waarom kwamen in de cliffhanger van 2002,tenminste rond die tijd: Aisha terug en Maurice?Wat was hun motief om terug te komen?![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:19 schreef Orginial het volgende:
Iwan,waarom kwamen in de cliffhanger van 2002,tenminste rond die tijd: Aisha terug en Maurice?Wat was hun motief om terug te komen?![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:25 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Zij kwamen terug ter gelegenheid van het 75-jarig jubileum van het Beatrix. Aïsha & Maurice waren, als ex-werknemers, natuurlijk ook uitgenodigd. Het was trouwens de cliffhanger van 2003 (seizoen 10).
nope, ze kwam helemaal niks doenquote:Op donderdag 2 december 2004 17:29 schreef Orginial het volgende:
Is er toen nog iets gebeurd met Aisha?
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:32 schreef Wup het volgende:
[..]
nope, ze kwam helemaal niks doen
vertellen dat het goed met haar ging & babyfoto's laten zie aan Bettina.. dat was het wel weer geloof ik...
dat was dus het dode vogeltjequote:Op donderdag 2 december 2004 17:35 schreef Orginial het volgende:
Ja,wilde Daan dat kind niet zien?Of hoe zat dat ookalweer?![]()
Danke.Wat waren voor de rest de verhaallijnen in 2003 want toen keek ik niet.quote:Op donderdag 2 december 2004 17:40 schreef Wup het volgende:
[..]
dat was dus het dode vogeltje
Daan zou bijna de serie verlaten & dit leek een logisch lijntje
volgens mij hebben Daan & Aisha elkaar toen niet of nauwelijks gezien
heel Aisha was nauwelijks te zien
helaas besloten ze dat Daan moest gaan zooien in het Serge verhaaltje
en Aisha was zoefff............ weer verdwenen
grappenmakerquote:Op donderdag 2 december 2004 17:47 schreef Orginial het volgende:
Danke.Wat waren voor de rest de verhaallijnen in 2003 want toen keek ik niet.![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 02:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Mijn vaste levenspartner is Joyce_en_Roxylovertje......
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:33 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Trouwens WAAROM HEEFT DIT FORUM WEER DE NAAM VAN IRIS?????????
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Omdat zij de liefste is. Stamp dat toch eens in je kop!
Aïsha was leuk.quote:Op donderdag 2 december 2004 17:40 schreef Wup het volgende:
[..]
dat was dus het dode vogeltje
Daan zou bijna de serie verlaten & dit leek een logisch lijntje
volgens mij hebben Daan & Aisha elkaar toen niet of nauwelijks gezien
heel Aisha was nauwelijks te zien
helaas besloten ze dat Daan moest gaan zooien in het Serge verhaaltje
en Aisha was zoefff............ weer verdwenen
ik vond haar niets bijzonders maar ook niet onleuk ofzo...quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:06 schreef Wup het volgende:
dit sloeg echt als een lul op een koektrommel:(
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:14 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ik las trouwens dat die vogelspin Shirina gaat aanvallen, betekent dat Dag Shirina??![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:18 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Soapie, ik ben het roerend met je eens
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:14 schreef soapie het volgende:
Trouwens die schoenen/slippers van Niels....
quote:
wtf is er toch met Robert de la Haye.....
wat liep ie nou als badgast door dat ziekenhuis te strompelen?
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:23 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snapte het dus ook al niet
bij gebrek aan linkjes:(
kopie van post uit vorige topic:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:02 schreef Wup het volgende:
yesss... Chris mag Iris gaan vervangen in het Niels lijntje... toch?
Dat Chris niet zo blij is met Niels...quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:09 schreef Wup het volgende:
[..]
Dat Chris niet zo blij is met Niels...
Iris is nu overbodig in dat lijntje
bij gebrek aan Bettina neem ik genoegen met Chris versus Niels
lijkt me leuk
who cares...........quote:Op donderdag 2 december 2004 20:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Carlo & Stijn zijn ook in GTST lekker bezig... Halverwege de aflevering wordt doodleuk de leader nog een keer uitgezonden.
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:48 schreef MirSus het volgende:
Nikkie Plessen na 3 maanden gewoon weer terug komt bij ONM!
Joost de topfokker.....quote:Op donderdag 2 december 2004 22:26 schreef Nano het volgende:
Wat was eigenlijk pas al die hoofdpijn en misselijkheid van Lizzy?
quote:Op donderdag 2 december 2004 07:38 schreef Wup het volgende:
tssss.... moet jij geen koalaatjes doodknuppelen ipv Wupjes uit de droom helpen?
quote:
over die miskleunen gesproken, hadden we jou Stijn van Royen al laten zien?
[ niet schrikken hoor]
Bastiaan van Meeteren als Stijn van Royen [alias het misgekloonde schaap van ONM]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:48 schreef MirSus het volgende:
Oja, er is net uit een zeer betrouwbare bron gemeld dat
Nikkie Plessen na 3 maanden gewoon weer terug komt bij ONM!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:13 schreef Iwan1976 het volgende:
FORT ALPHA, KWEEKVIJVER VOOR ONM
.volgens mij valt het echt niet op hoor, of ze daar wel of niet rondlooptquote:Op vrijdag 3 december 2004 00:40 schreef Svensational het volgende:
Nikkie gaat ongeveer rond augustus 2005 3 maanden uit ONM. Dus zeker dit seizoen zal Nikkie nog volledig te zien zijn + begin volgend seizoen.
gompie dat was ik helemaal vergeten...quote:
BETTINA BERGER in HA DIE PA
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:39 schreef Wup het volgende:
[..]
ojee nou toch die kop van Jop Joris......
LOL, en toen zijn ze dat antipuisten middel uit gaan vinden:)quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:50 schreef Svensational het volgende:
Nou mag ik jou ook laten schrikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |