Klopt ja.quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij sprak ook over 'het domineren van de één tegen één'.
[..]
Hij is natuurlijk exact hetzelfde als Van Gaal, omdat hij vind dat zijn methode de enige goede is. Een ook bij het verhaal over Van Hanegem moest ik wel ff lachen. Natuurlijk wordt je al snel het lachertje als je toppers die alles hebben gewonnen elke dag laat kappen en draaien.quote:Zelfingenomen vind ik hem niet op basis van gisteren. Hij verdedigde zichzelf fel tegen zelfingenomen critici, zoals hij ze zelf ook bestempelde.
Vind ik niet. Van Gaal heeft geen eigen methode.quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:09 schreef zjroentje het volgende:
Hij is natuurlijk exact hetzelfde als Van Gaal, omdat hij vind dat zijn methode de enige goede is.
Van Hanegem was dus de volgevreten vedette die hij al jaren door de mangel haalt bij Canal+.quote:Een ook bij het verhaal over Van Hanegem moest ik wel ff lachen. Natuurlijk wordt je al snel het lachertje als je toppers die alles hebben gewonnen elke dag laat kappen en draaien.
zou ook terecht zijn... schaar, schaar en dan valt ie of hij is de bal kwijtquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:11 schreef methodmich het volgende:
Zjroentje, zo te lezen ben je dan geen fan van Cristiano Ronaldo.
Het is mooi om naar te kijken, maar niet (altijd) effectief.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:11 schreef methodmich het volgende:
Zjroentje, zo te lezen ben je dan geen fan van Cristiano Ronaldo.
Is niet direct zo. Als je vaak oefent, wordt iets een automatisme. Denk jij nog na bij het schakelen in de auto?quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:33 schreef zjroentje het volgende:
Wat er volgens mij ook nog speelt, is dat spelers die dat natuurtalent qua passeren niet hebben (zoals Robben en Cristiano Ronaldo dat wel hebben), en deze dingen in een wedstrijd willen toepassen, moeten nadenken voordat ze een beweging maken. En dan ga je daar volgens mij al de fout in.
Dat lijkt me toch wel wat anders, dat is altijd dezelfde beweging onder dezelfde omstandigheden. Bij een passeerbeweging in een wedstrijd is dat natuurlijk niet zo.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is niet direct zo. Als je vaak oefent, wordt iets een automatisme. Denk jij nog na bij het schakelen in de auto?
Rene van der Gijp ook.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:44 schreef methodmich het volgende:
Marc Overmars werd miljonair met één beweging en een hoop snelheid.
Waren de gebroeders Lumiere toen al geboren?quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:09 schreef tong80 het volgende:
zjroentje heeft duidelijk Jan van Deinsen, Jan Peters en Frans Thijssen niet zien voetballen.
Jan van Deinsenquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:09 schreef tong80 het volgende:
zjroentje heeft duidelijk Jan van Deinsen, Jan Peters en Frans Thijssen niet zien voetballen.
Welke heeft bij Den Bosch gespeeld?quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:21 schreef tong80 het volgende:
Ja de Peters van Feijenoord en de Peters van AZ 67. De laatste scoorde ooit twee keer tegen Engeland op Wembley bij een 2-0 winst. Legendarische wedstrijd.
Shit, waarom heb ik deze uitzending gemist?!quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:19 schreef hoM3r het volgende:
Ook mooi dat hij keihard Zidane bekritiseert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |