Geld! Veel! En dat krijg ik als ik ga werken! Maar ik wil hangen!quote:Op woensdag 1 december 2004 19:02 schreef kanaiken het volgende:
wat wil je nou?
Ja, zo ben ik.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Luie kuthoer.
hoeveel levert dat nou op? wat je nu doet?quote:Op woensdag 1 december 2004 19:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Geld! Veel! En dat krijg ik als ik ga werken! Maar ik wil hangen!
Ga jij me ook nog ff afleiden zeg!quote:Op woensdag 1 december 2004 19:03 schreef Jerruh het volgende:
je hebt mail trut, dus aan het werk jij!.
.
Tussen de 25 en 50 euro per uur.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:03 schreef kanaiken het volgende:
[..]
hoeveel levert dat nou op? wat je nu doet?
*kwak*kwak*quote:Op woensdag 1 december 2004 19:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik.. Ga je me nu een note geven?
JA NOU EN, STOEPRANDKEUTEL!quote:Op woensdag 1 december 2004 19:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ga jij me ook nog ff afleiden zeg!! Ik heb het druk hoor.
.
ONTOPIC, HODFR!quote:Op woensdag 1 december 2004 19:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
*kwak*kwak*
Heb jij misschien wat zelfdiscipline voor me?quote:Op woensdag 1 december 2004 19:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
JA NOU EN, STOEPRANDKEUTEL!
ja hoor:quote:Op woensdag 1 december 2004 19:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heb jij misschien wat zelfdiscipline voor me?
Het werk waar ik geld mee verdien.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:06 schreef kanaiken het volgende:
wat zou je nu moeten doen dan, voor werk?
Mijn backoffice zit op internet.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja hoor:
gewoon
er zit een knop op je peecee die helpt je zo uit de puree!
en anders:
nakend in een weide rondhupppelen met bier en bioslock en dan wil je welw erken!.
ik nieuwsgierig ben wat jij nu zou moeten doen maar niet doetquote:Op woensdag 1 december 2004 19:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het werk waar ik geld mee verdien.
Dat is relevante info omdat....?
Werken!quote:Op woensdag 1 december 2004 19:09 schreef kanaiken het volgende:
[..]
ik nieuwsgierig ben wat jij nu zou moeten doen maar niet doet
wat ik dus nog steeds niet weet![]()
Ik altijd al dacht dat je een of andere cheapass crackshoertje was;quote:Op woensdag 1 december 2004 19:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het werk waar ik geld mee verdien.
Dat is relevante info omdat....?
* kanaiken springt uit wanhoop van de brugquote:Op woensdag 1 december 2004 19:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Werken!!
Nee helaas vosss. Deed ik maar liggend werk, dan zou ik nu ook niet op hoeven staan.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:10 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ik altijd al dacht dat je een of andere cheapass crackshoertje was;
dat rechtvaardigd meteen ook je uurloon
Je kan me ff mailen, misschien kan ik wat voor je betekenen wb dat liggend werken enzoquote:Op woensdag 1 december 2004 19:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee helaas vosss. Deed ik maar liggend werk, dan zou ik nu ook niet op hoeven staan.
Wat hij zegtquote:Op woensdag 1 december 2004 19:13 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Je kan me ff mailen, misschien kan ik wat voor je betekenen wb dat liggend werken enzo![]()
Lezen kutknaas, dat is wat ik nu verdien, niet wat ik wil verdienen.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:19 schreef boeiend007 het volgende:
[..]
Wat hij zegt
En wat wou je ook al weer verdienen, 25 a 50 euro per uur. Ook dat valt voor dat werk wel mee
![]()
Sinds wanneer mogen prostituee's computers naast hun bed hebben?quote:Op woensdag 1 december 2004 19:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tussen de 25 en 50 euro per uur.
Afhankelijk van hoe lelijk de klant is?quote:Op woensdag 1 december 2004 19:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tussen de 25 en 50 euro per uur.
quote:Op donderdag 2 december 2004 02:16 schreef Kastanovla het volgende:
Ze is waarschijnlijk in de war met bruto-overwerk-uren + onregelmatigheidstoeslag...
In werkelijkheid verdient ze netto zo'n 9 euro per uur
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:49 schreef giMoz het volgende:
[..]
Hey, die mensen betalen wel je studie hoor!!!
[edit]
*leest profiel*
Hmm, iets zegt me dat je niet meer studeerd...
quote:Op donderdag 2 december 2004 02:14 schreef Xennia het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel weten met wat voor werk je zo veel verdient inso en of ze nog vacatures hebben
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nope, geen vacatures. Maar als ik de boel ga uitbreiden, mail ik je wel ff. Volgens mij ben jij verbaal sterk genoeg.
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:00 schreef Insomaniac het volgende:
Heb ik eindelijk een leuke baan, ben ik gewoon te moe om aan de slag te gaan en ben ik een beetje doelloos aan het surfen op het wereldwijdeweb. En ipv dat ik mezelf een trap onder mn kont geef en aan de slag ga, open ik een topic in KLB. + .
Ga werken, kuttekop!!
Mijn zelfdiscipline is helemaal kwijt vandaag..
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:48 schreef mechatronics het volgende:
[..]
is werkeloos dan zooo 2004??
Maar als ik de boel ga uitbreiden, mail ik je wel ff. Volgens mij ben jij verbaal sterk genoeg.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:01 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Tsssk, als het daar om gaat zullen we elkaar binnenkort vast wel tegengekomen...
Waarschijnlijk zal ik je er zelfs uitwerken....
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:58 schreef Insomaniac het volgende:
Uit mn eigen bedrijf? Knapperd!.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:01 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Je hebt een 1-persoons sexlijn?
[..]
Nope, geen vacatures. Maar als ik de boel ga uitbreiden, mail ik je wel ff. Volgens mij ben jij verbaal sterk genoeg.
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:56 schreef Xennia het volgende:
Je moet je rug beschouwen als een jachttrofee.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:17 schreef Croupouque het volgende:
Mensen opbellen, dat is toch niet zo moeilijk?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:18 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een officieel "mensen-opbel" certificaat.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:14 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Ik neem wel 1 van je ongewassen slipjes mee, staat toch net iets stoerder.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:20 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als je veterstrikdiploma?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als je mijn tenten maar thuis laat, want die zitten zo lekker![]()
Heb je nog geen was gedraaid dan?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:22 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Nee man, 8 maanden lessen en vervolgens een tentamen ...serieus....
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:27 schreef Croupouque het volgende:
Ah, net zoiets als mijn veterstrikdiploma dus.
* Mtijn denkt aan de duitse hyperinflatie en gevolgenquote:Op donderdag 2 december 2004 17:59 schreef Dromenvanger het volgende:
lang leve de eeuwige vakantie
lang leve gratis geld
Fuck werken.
Dat ze maar een paar trillion fantastiljoen eurobiljetten in omloop brengen, kunnen ze mij 10 miljoen schenken, kom ik wel een paar dagen mee uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |