Geld! Veel! En dat krijg ik als ik ga werken! Maar ik wil hangen!quote:Op woensdag 1 december 2004 19:02 schreef kanaiken het volgende:
wat wil je nou?
Ja, zo ben ik.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Luie kuthoer.
hoeveel levert dat nou op? wat je nu doet?quote:Op woensdag 1 december 2004 19:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Geld! Veel! En dat krijg ik als ik ga werken! Maar ik wil hangen!
Ga jij me ook nog ff afleiden zeg!quote:Op woensdag 1 december 2004 19:03 schreef Jerruh het volgende:
je hebt mail trut, dus aan het werk jij!.
.
Tussen de 25 en 50 euro per uur.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:03 schreef kanaiken het volgende:
[..]
hoeveel levert dat nou op? wat je nu doet?
*kwak*kwak*quote:Op woensdag 1 december 2004 19:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik.. Ga je me nu een note geven?
JA NOU EN, STOEPRANDKEUTEL!quote:Op woensdag 1 december 2004 19:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ga jij me ook nog ff afleiden zeg!! Ik heb het druk hoor.
.
ONTOPIC, HODFR!quote:Op woensdag 1 december 2004 19:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
*kwak*kwak*
Heb jij misschien wat zelfdiscipline voor me?quote:Op woensdag 1 december 2004 19:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
JA NOU EN, STOEPRANDKEUTEL!
ja hoor:quote:Op woensdag 1 december 2004 19:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heb jij misschien wat zelfdiscipline voor me?
Het werk waar ik geld mee verdien.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:06 schreef kanaiken het volgende:
wat zou je nu moeten doen dan, voor werk?
Mijn backoffice zit op internet.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja hoor:
gewoon
er zit een knop op je peecee die helpt je zo uit de puree!
en anders:
nakend in een weide rondhupppelen met bier en bioslock en dan wil je welw erken!.
ik nieuwsgierig ben wat jij nu zou moeten doen maar niet doetquote:Op woensdag 1 december 2004 19:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het werk waar ik geld mee verdien.
Dat is relevante info omdat....?
Werken!quote:Op woensdag 1 december 2004 19:09 schreef kanaiken het volgende:
[..]
ik nieuwsgierig ben wat jij nu zou moeten doen maar niet doet
wat ik dus nog steeds niet weet![]()
Ik altijd al dacht dat je een of andere cheapass crackshoertje was;quote:Op woensdag 1 december 2004 19:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het werk waar ik geld mee verdien.
Dat is relevante info omdat....?
* kanaiken springt uit wanhoop van de brugquote:Op woensdag 1 december 2004 19:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Werken!!
Nee helaas vosss. Deed ik maar liggend werk, dan zou ik nu ook niet op hoeven staan.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:10 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ik altijd al dacht dat je een of andere cheapass crackshoertje was;
dat rechtvaardigd meteen ook je uurloon
Je kan me ff mailen, misschien kan ik wat voor je betekenen wb dat liggend werken enzoquote:Op woensdag 1 december 2004 19:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee helaas vosss. Deed ik maar liggend werk, dan zou ik nu ook niet op hoeven staan.
Wat hij zegtquote:Op woensdag 1 december 2004 19:13 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Je kan me ff mailen, misschien kan ik wat voor je betekenen wb dat liggend werken enzo![]()
Lezen kutknaas, dat is wat ik nu verdien, niet wat ik wil verdienen.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:19 schreef boeiend007 het volgende:
[..]
Wat hij zegt
En wat wou je ook al weer verdienen, 25 a 50 euro per uur. Ook dat valt voor dat werk wel mee
![]()
Sinds wanneer mogen prostituee's computers naast hun bed hebben?quote:Op woensdag 1 december 2004 19:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tussen de 25 en 50 euro per uur.
Afhankelijk van hoe lelijk de klant is?quote:Op woensdag 1 december 2004 19:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tussen de 25 en 50 euro per uur.
quote:Op donderdag 2 december 2004 02:16 schreef Kastanovla het volgende:
Ze is waarschijnlijk in de war met bruto-overwerk-uren + onregelmatigheidstoeslag...
In werkelijkheid verdient ze netto zo'n 9 euro per uur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |